Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לבעלי לנצ'יה קאפה


HFturbo
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6169 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום חברים, שאלה קרצייתית כמו שרק לנצ'הוליסט יכול לשאול:

 

שאלתי נוגעת למושבים השונים (יותר נכון לסוג חומר הריפוד שלהם) בדגמי קאפה השונים.

ממה שזכור לי, רובן הגיעו עם מושבי אלקנטרה. חלקן הקטן הגיע עם מושבי עור.

ולאחרונה נזכרתי שראיתי פעם גם קאפה 2.4 ידנית עם מושבי קטיפה בצבע כחול כהה עם מעין דוגמאת כוכבים קטנים בצהוב או צבע קרוב (מקורי).

 

האם מישהו יודע אילו דגמים הגיעו עם אילו ריפודים? ובפרט - איזה דגם ומאילו שנתונים הגיע עם ריפודי קטיפה במקום אלקנטרה או עור?

 

תודה מראש:wink:

HFturbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאלו שראיתי, וראיתי לא מעט, בדמי 95-96 כולן הגיעו עם עם אלקנטרה, למעט 3.0 ליטר וטורבו, שם ניתן למצוא עור לעיתים.

 

בדגמי 97 ואילך, לאחר מתיחת הפנים, החלו להופיע מושבי קטיפה, לרוב בדגמי ה-5 צילינדר.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי שאלות:

מה זה בדיוק אלקנטרה - אריג סינטטי דמוי עור?

מתיחת הפנים לקאפה לא היתה בשנת 98? מה בדיוק השתנה (מלבד המעבר למנועי 5 צילינדר בדגם ה 2 ליטר)?

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי שאלות:

מה זה בדיוק אלקנטרה - אריג סינטטי דמוי עור?

מתיחת הפנים לקאפה לא היתה בשנת 98? מה בדיוק השתנה (מלבד המעבר למנועי 5 צילינדר בדגם ה 2 ליטר)?

 

שי

 

אלקנטרה זה אריג דמוי עור הפוך, זאמש בלשון העם, שאמור להיות עמיד מעור הפוך לכתמים ובלאי ובכלל מצויין - ולכן מחירו הגבוה. בפועל מדובר בבד מחורבן, שמתבלה מהר ובקלות ולא מומלץ לכלום.

 

דגמי 2.0 ליטר אטמוספרי בקאפה - היו 5 צילינדר מאז ומעולם. גרסאות הטורבו עברו מ4 ל5 צילנדרים לאחר מתיחת הפנים.

HFturbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק לחידוד הנקודה, היו 2 מתיחות פנים לקאפה:

 

הראשונה היא מדגמי 97' ומעלה, אותה ניתן לזהות חיצונית בחישוקים שונים (מודרניים לעומת חישוקי לנצ'יה קלאסיים בדגמי 95-96)

 

השניה היא בדגמי 99 ומעלה, המתאפיינים בפגושים שכולם בצבע הרכב, ללא שילוב פס הגנה שחור כבדגמים המוקדמים יותר. רק במתיחה זו גרסת הטורבו זכתה לצילינדר נוסף.

 

בנוגע לאלקנטרה - אכן לא ממש עמיד, אך ניתן לניקוי די בקלות ע"י חומר לניקוי ריפודים. בקאפה זו האופציה העדיפה לטעמי, לאור העובדה שמושבי הקטיפה הם בעלי לוק של פיג'מה, ומושבי העור, מלבד סוגית החום, לא בדיוק עמידים לאורך זמן אף הם.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...