Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני נוהג ברכב זמני, ואינני מצליח לקשר בין הטלפון שברשותי (נוקיה 6233) לבין הדיבורית.

אינני יודע מהו דגם או יצרן הדיבורית, אך מצורפת תמונה של פנל הכפתורים שלה.

האם מישהו מזהה את הדיבורית ויודע כיצד לתפעל אותה?

 

תודה לעוזרים.

אפרים

1.jpg

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

בלי להכיר.

נסה ללחוץ לחיצה ארוכה על כפתור הבלוטוט' ולאחר מכן לחפש התקנים בעזרת המכשיר.

אם זה לא זה - תמשיך לשחק, קומבינציות של כפתורים לחיצות קצרות ארוכות - בסוף זה יעבוד :)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
שלום,

 

אני נוהג ברכב זמני, ואינני מצליח לקשר בין הטלפון שברשותי (נוקיה 6233) לבין הדיבורית.

אינני יודע מהו דגם או יצרן הדיבורית, אך מצורפת תמונה של פנל הכפתורים שלה.

האם מישהו מזהה את הדיבורית ויודע כיצד לתפעל אותה?

 

תודה לעוזרים.

אפרים

 

לחיצה ארוכה על הכפתור העליון אמורה להפעיל את הדיבורית

הפעל את הבלוטוט' בפלאפון ונסה למצוא את הדיבורית בחיבורים

ה+ וה- הם כפתורי ווליום אמורים להיות

 

 

 

 

 

אלכס

Y'all pop the trunk, I pop the hood - Ferrari

;)

פורסם

בדיוק כזאת מתוקנת ברכב של הוריי

תפעול מאוד פשוט אפילו ללא הסברים הצלחתי לבד

לחיצה על כתפור הBT בדיבורית, חיפוש אביזרי העשרת שמע בפלאפון, הפלאפון ימצא את הדיבורית ואז תצטרך לרשום סיסמא מקשרת שהיא 1234 או 12345

 

בהצלחה

Toyota Yaris TS

 

פורסם

אם אני לא טועה המכשיר שלך צריך לתמוך בתקן בלוטוט'סטריאופוני OBEX בשביל לאפשר דיבורית כזאת...תבדוק אם הוא מתאים, למשל אצלי ב V3C אי אפשר להתחבר לדיבורית כזאת.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם

ברגע שאתה מניע את הרכב או פותח סוויץ' ,הדיבורית נכנסת לסטטוס של חיפוש מכשיר.

בזמן הזה אתה מפעיל חיפוש בנייד שלך והטלפון יזהה את הדיבורית הנ"ל.

תסמן את הדיבורית בטלפון,תלחץ על אישור,הטלפון ישאל אם להתחבר,תאשר, תקיש 1234 או 0000 או 8888

ואז תשמע צליל התחברות מהרמקול של הדיבורית.

פורסם

למישהו יש קישור / מושג היכן ניתן להשיג דיבורית כזו בדיוק , ומקום התקנה ? , אני מנתניה.

אלנטרה 2002

שרייד 1997

פורסם

דרך אגב, אחלה דיבורית!! מתחברת בקלי קלות לפלאפון,

עכשיו מה שמגניב בכל זה שאפשר להשמיע שירים שיש בפלאפון דרך הדיבורית עצמה, רק חבל שהרמקול הוא מעפן.

 

מישהו יודע היכן אפשר להשיג כזאת דיבורית בדיוק? חיפשתי בזאפ ולא מצאתי.

Polo 2012

פורסם
אם אני לא טועה המכשיר שלך צריך לתמוך בתקן בלוטוט'סטריאופוני OBEX בשביל לאפשר דיבורית כזאת...תבדוק אם הוא מתאים, למשל אצלי ב V3C אי אפשר להתחבר לדיבורית כזאת.

 

בטח שאפשר,

הדיבורית שברכב של הוריי מיועדת לV3 (לאבא V3M לאמא V3C) ושניהם עובדים מעולה

וגם ניסיתי בעוד כמה מכשירים וזה עבד כמו גדול (נוקיה 6288, נוקיה 5610, נוקיה N95)

Toyota Yaris TS

 

פורסם

עדכון:

 

אכן תיפעלתי את הטלפון והדיבורית כפי שהוסבר על ידיכם, והעסק עובד מצויין.

מעכשיו הדיבורית מתחברת לטלפון באופן אוטומטי, וללא כל התערבות מצידי, בכל פעם שאני נכנס לרכב.

 

תודה לעוזרים.

 

אפרים

תנו חיוך, הכל לטובה.

×
×
  • תוכן חדש...