Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8237 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש נהגים הרבה יותר מניאקים..

שבוע שעבר אמא שלי נסעה עם חברה לדרום עם רכב של העבודה...

בקיצור היה איזה אחד מלפניה שהאוטו שלו היה מקומצ'ץ' מאחורה... פתאום הבן זונה הזה דפק ברקס באמצע הכביש.... ויוצא לחברה של אמא שלי וצועק עליה תראי מה עשית!!!

בקיצור למזלה... היא בחורה מאד רגועה.. אפילו קצת אדישה ופרייארית זה הדבר האחרון שהיא..

אמרה לו לך תזדיין...

הוא צעק עליה תביאי את הפרטי ביטוח... היא אמרה לו לך יא מניאק אם אתה רוצה תרשום את המספר של האוטו מעבר לזה אתה לא מקבל כלום... נכנסה לאוטו ונסע..

הבן זונה הגיש נגדה תביעה.. למזלה זה אוטו של מדינה.. ובדקו את זה כמה פעמיים ואפילו שריטה לא הייתה בקיצור החברת ביטוח שלו דפקה אותו חזק על זה שהוא מנסה לסחוט את הביטוח... בקיצור הוא אכל זין ענקי!!!! אני רק מקווה שהיה לו טעים :lol:

פורסם

למדתי כמה דברים, גם מהמקרה היום וגם מהתגובות שלכם---->

 

1. כמובן לשמור מרחק מהרכב שמקדימה (כמו שעשיתי). :shock:

 

2. להיות ער לסביבה.

 

3. והכי הכי הכי חשוב :roll: כמובן לדעת שכל נהג על הכביש יכול להיות הסכנה הבאה

 

שבדרך, פשוט לא לסמוך על אף אחד...

 

4 ורביעי ואחרון, יש לפעמים מקרים, שאתה רואה את התאונה באה אלייך ואין לך מה לעשות.

 

אדם. 8)

פורסם

העיקר שיצאת בריא :)

 

קורה אין מה לעשות .. את המסקנות הבנת .. עכשיו רק תיישם :)

 

תהיה בריא

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
למדתי כמה דברים, גם מהמקרה היום וגם מהתגובות שלכם---->

 

1. כמובן לשמור מרחק מהרכב שמקדימה (כמו שעשיתי). :shock:

 

2. להיות ער לסביבה.

 

3. והכי הכי הכי חשוב :roll: כמובן לדעת שכל נהג על הכביש יכול להיות הסכנה הבאה

 

שבדרך, פשוט לא לסמוך על אף אחד...

 

4 ורביעי ואחרון, יש לפעמים מקרים, שאתה רואה את התאונה באה אלייך ואין לך מה לעשות.

 

אדם. 8)

 

אחלה מסקנות.

בהצלחה ביישום ושלא נדע תאונות :(

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם

אנשים כמוהו צריך לחתוך,מה הוא חשב לעצמו באותו הרגע????

 

באיזה מהירות הוא נכנס בך?

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

הבחור שנכנס בי עוד הספיק קצת להאט את המכונית שלו, יש לי מזל שלחצתי על הברקס,

 

כי אם לא הייתי בולם יכולתי לעוף לתוך הצומת או להיכנס ברכב שהיה שנייה לפני כן מלפניי..

 

לדעתי הוא נכנס בי במהירות של 20 קמ"ש בערך או קצת יותר... מהרגע שהבחנתי בו עד

 

הרגע שהוא נכנס הייתה שנייה... זה היה מוזר,,, אני עוד איכשהו הייתי מוכן לפגיעה, אמא

 

שלי נלחצה קצת כי זה בא לה בהפתעה...

 

אדם.

פורסם

2 דברים שאני לא מבין בתגובות של האנשים פה :

 

א. "אין מה לעשות".

 

ב. "אתה לא אשם".

 

אם "אין מה לעשות", אז בשביל מה בכלל להתאמץ ?

את מי זה בכלל מעניין מי אשם בתאונה ?

 

אז לכל ה"מייעצים" שכותבים פה דברים שגויים, ומטעים אחרים - אני ממליץ להשקיע קצת יותר מחשבה בעניין.

 

ב- 98% מהמקרים - יש מה לעשות, ובמיוחד בתאונת חזית אחור.

אשמה לא מעניית את אף אחד והיא לא תמנע את התאונה הבאה. נקיטת פעולות מנע ומחשבה תחילה - כן ימנעו את התאונה הבאה !

 

 

אגב - המסקנות שגיבשת נכונות (חוץ מה מהסעיף האחרון).

פורסם
הבחור שנכנס בי עוד הספיק קצת להאט את המכונית שלו, יש לי מזל שלחצתי על הברקס,

 

כי אם לא הייתי בולם יכולתי לעוף לתוך הצומת או להיכנס ברכב שהיה שנייה לפני כן מלפניי..

 

לדעתי הוא נכנס בי במהירות של 20 קמ"ש בערך או קצת יותר... מהרגע שהבחנתי בו עד

 

הרגע שהוא נכנס הייתה שנייה... זה היה מוזר,,, אני עוד איכשהו הייתי מוכן לפגיעה, אמא

 

שלי נלחצה קצת כי זה בא לה בהפתעה...

 

אדם.

 

ברקס הוא לא בדיוק מתכון לצאת שלם מתאונה מאחור. בצורה הזו כל האנרגיה של התאונה נספגת ברכב שלך ובך...

פורסם
על זה אני דווקא לא מקפיד ומעביר ל-N ברמזורים ארוכים בשביל הנוחות.. :roll:

 

8)

 

... ואתה עושה בשכל שאתה לא מקפיד ככה - להישאר ברמזורים \ פקקים עם קלץ' לחוץ (כלומר בהילוך - הבנהנחה שאתה ידני) - שוחק מאוד את הקלצ'!!! - מתי שניתן להישאר בניוטרל - עדיף להישאר. למרות שמבחינה בטיחותית אתה צודק - כדאי להישאר עם הילוך לחוץ.

פורסם

אני לא מבין אתכם.

 

כולכם חכמים גדולים - חבל שלא עשית כך וכך - אבל למען האמת זה לא כל כך פשוט.

בחמש שנותי על הכביש, נכנסו בי מאחור 3 - כן 3 פעמים. ובאף אחת לא יכולתי לעשות כלום. ולמה לא יכולתי לעשות כלום? כי אין לי שום דרך לצפות שהאדם שבא מאחורי לא יודע לבלום והולך להכנס בי במהירות 10 קמ"ש.

 

בכל אחת מהפעמים, ראיתי את האיש (אישה פעם אחת) מתקרב, אבל בשום אופן אלא אם כן הוא בא במהירות גבוהה בעליל (וגם זאת לא ערובה לכך שהוא לא יבלום, קרה לי יותר מפעם אחת שהתקרב אלי מישהו מאחור במהירות שנראתה לי גבוהה, התקדמתי קצת אבל הרכב מאחור בלם ללא שום בעיה). קשה לצפות שאדם שנוסע מאחוריך במהירות זחילה בדיוק חושב על חברה שלו, סבתא שלו או לא יודע מי שלו, או מדבר בדיבורית או עושה אחד ממליון דברים אחרים ופשוט לא עולה בדעתו שהאוטו לא עוצר לבד.

פורסם

קודם כל מזל שהביטוח יתקן את הנזק אך לדעתי אתה צריך לתבוע אותו!!!!

תילך לרופאים תעשה צילומים מה שצריך באמת אפילו שלא קרה לך כלום ! תיקח עורך דין אם אין לך כוח אל תעריך את התביעה ויצא לך סכום יפה בכמה חודשים אפילו חודשיים :oops:

פורסם
קודם כל מזל שהביטוח יתקן את הנזק אך לדעתי אתה צריך לתבוע אותו!!!!

תילך לרופאים תעשה צילומים מה שצריך באמת אפילו שלא קרה לך כלום ! תיקח עורך דין אם אין לך כוח אל תעריך את התביעה ויצא לך סכום יפה בכמה חודשים אפילו חודשיים :oops:

 

אבל לא קרה לו כלום, למה שהוא יתבע?

היית רוצה שיתבעו אותך על משהו שלא עשית?

דייטסו שרייד בטירוף...

פורסם
קודם כל מזל שהביטוח יתקן את הנזק אך לדעתי אתה צריך לתבוע אותו!!!!

תילך לרופאים תעשה צילומים מה שצריך באמת אפילו שלא קרה לך כלום ! תיקח עורך דין אם אין לך כוח אל תעריך את התביעה ויצא לך סכום יפה בכמה חודשים אפילו חודשיים :oops:

 

אבל לא קרה לו כלום, למה שהוא יתבע?

היית רוצה שיתבעו אותך על משהו שלא עשית?

 

ישראלים תמיד מחפשים להרווח משהו על סתם ! :mad:

המשך יום נעים!

×
×
  • תוכן חדש...