Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה יש דעה שלילית על הגיר של טויוטה החדשה?


עמית123
שימו לב! השרשור הזה בן 5985 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כבר שמעתי לא מעט מאוכזבים מהגיר הטיפטרוניק של טויוטה קורולה החדשה למישהו יש הסבר לכך,

למרות שהשמועות אומרות שבאירופה מאוד אוהבים את הגיר הזה והוא להיט שם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה גיר רובוטי ולא טיפטרוניק.

תריץ חיפוש. לפחות 3 פעמים בשבוע יש דיון על הגיר הזה.

בכל מיקרה, חובה לבצע נסיעת מבחן לפני החלטה על הרכב הזה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העיניין הוא שבמעבר הילוכים מרגישים חבטה קלה, ושהרכב מדרדר בעליה במקרים רבים.

אצלנו בחברה כבר מתלוננים על מכוניות אלו ודרישתם מחברת הליסינג הופסקה, כרגע קונים רק מאזדה 3 ומאזדה 6.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שמרתי את הכתבה שהייתה על נושא זה במעריב של גיליון פסח.

רשום שם ש"הגיר הרובוטי נותן חבטה קלה בעת העברת ההילוך וסוחרי הרכב מחויבים להודיע על כך לנהג אשר קונה את הרכב."

אני יודע שאסור לי להגיב פשוט יש לי את הכתבה בבית ככה שאני לא מטעה אף אחד ואני בטוח במיליון אחוז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רבותי, הגיר הרובוטי מתפקד יופי במשאיות כבר כמה שנים טובות, צריך להתרגל אליו ואז הכל בסדר - הטיויטה הרובוטית חסכונית בדלק באופן משמעותי - כ- 12.5 ק"מ/ל, לעומת 10.5 במזדה 3 (זה מהדוחות של התדלוקים של כל הצי, תופעה מובהקת).

 

אני מנהל צי מעורב, אנשים אוהבים את הטויוטה, גם מפני שזה הרבה יותר "אוטו" - תא מטען גדול, תחושה מאוד מאסיבית וסולידית בתוך הרכב, ישיבה מאוד נוחה...

 

יש השהיה קלה בעת החלפת ההילוכים, ואז מי שלא רגיל מרגיש מוזר. זינוק בעליה צריך לעשות בקצת יותר תשומת לב, עם בלם החניה, ובמצבים חריגים רצוי להפעיל את הגיר במצב ידני, כי יש מקרים בהם הוא יחליף הילוך ברגע לא מתאים.

 

בסך הכל הרכב באמת בסדר גמור. לא רואה תקלות חריגות.

 

דב

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר שמעתי לא מעט מאוכזבים מהגיר הטיפטרוניק של טויוטה קורולה החדשה למישהו יש הסבר לכך,

למרות שהשמועות אומרות שבאירופה מאוד אוהבים את הגיר הזה והוא להיט שם

אצלי בחברה אנשים שלקחו טויוטות מתחלקים בצורה מובהקת לשתי קבוצות - אלה שמאוד מרוצים ואלה שמאוד לא מרוצים.

הסיבה לכך היא הגישה או יותר נכון הפסיכולוגיה של הנהג.

אם הנהג מפונק (ישראלי טיפוסי) שמצפה לפגוש תיבה אוטומטית ימצא שהגיר מתנהג מוזר, יתחיל להתלונן ולא יהיה מוכן לשמוע מה צריך לעשות כדי לנצל את הגיר לטובתו.

 

אם לנהג יש רגש טכני והוא מרגיש את הרכב, הוא מבין שבמדובר בפועל בתיבה ידנית וכך צריך להתנהג אליה.

כל מה שצריך לעשות הוא להוריד את הרגל מהגז כשיש החלפת הילוך ואז הנסיעה הופכת לחלקה וללא טילטולים.

כל אלה שיקפצו עליה כאן יגידו "הרי אתה לא יודע מתי בדיוק הוא מעביר את ההילוך", אני אומר לכם שכן מרגישים שהוא מתחיל לבצע את ההחלפה וכל מה שצריך זה קצת לשמוע את המנוע ולהרגיש אותו.

מי שיודע להזיז רגל מהבלם לגז מספיק מהר, לא יצטרך להשתמש בבלם יד כדי לעשות זינוק בעליה.

 

בקיצור, מי שמוכן לחזור לגיר ידני בצורת גיר רובוטי, יגלה רכב מצויין, מנוע הכי חזק בקטגוריה עם 124 כ"ס, צריכת דלק הכי נמוכה בקטגוריה ורכב יפה (לטעמי לפחות).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. אני אישית חושב שאלה צריכים לקנות ידנית וזהו.

ב. ומה עם מי שרוצה אוטומטי נורמלי...?

רבותי, הגיר הרובוטי מתפקד יופי במשאיות כבר כמה שנים טובות, צריך להתרגל אליו ואז הכל בסדר - הטיויטה הרובוטית חסכונית בדלק באופן משמעותי - כ- 12.5 ק"מ/ל, לעומת 10.5 במזדה 3 (זה מהדוחות של התדלוקים של כל הצי, תופעה מובהקת).

ההשוואה למאזדה 3 לא רלבנטית.

ההשוואה צריכה להיות לקורולה הידנית (נדירה ובטח אין עליה נתונים) ולראות שהצריכה זהה\דומה, או לקורולה אוטומטית (לא קיימת) ולראות שהצריכה של הרובוטית יותר טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ללא גיר רובוטי , וללא מנוע עם 124 כ"ס, המאגאן צורכת 1:12.5 , וזו בנהיגה לא רגועה במיוחד.

אז מה בדיוק היתרון של המטלטל של טויוטה ??

 

דרך אגב, מה שמקובל במשאיות בהעברת הילוכים, לא בדיוק מתקבל בברכה ברכב פרטי.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיר מאוד לא אמין.

זקוק לתיקון/כיוון או החלפת מצמד בממוצע כל 12000 ק"מ.

מה יהיה אחרי 3 שנים כשתגמר אחריות?

Talbot Horizon->Seat Ibiza->Mazda 121->Toyota Yaris->Toyota corolla->Toyota Runx->Honda Civic--Mazda3 2.0 Spirit

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה גיר שונה בהתנהגותו ויש צורך להתרגל אליו.

אני אישית נסעתי נסיעה קצרה בו והבעיה מורגשת רק בהחלפה מ1 ל 2,

לא ממש ניתן ל"צפות" את העברת ההילוך אבל ניתן להתגבר על התופעה ע"י האצה קצת יותר חזקה ואז הורדת הרגל

מדוושת ההאצה דבר שייגרום לתיבה להעביר הילוך בצורה חלקה ללא השהיה.

בזינוק בעליה יש התדרדרות מסויימת אבל לא שונה ממה שתסבול ברכב ידני.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

יש השהיה קלה בעת החלפת ההילוכים...

זינוק בעליה צריך לעשות בקצת יותר תשומת לב, עם בלם החניה...

ובמצבים חריגים רצוי להפעיל את הגיר במצב ידני, כי יש מקרים בהם הוא יחליף הילוך ברגע לא מתאים...

 

בסך הכל הרכב באמת בסדר גמור. לא רואה תקלות חריגות.

 

דב

 

 

דב שלום,

אחרי 3 ההערות שכתבת התגובה היחידה שיכולה לבוא זה :"גיר מחורבן חבל על הזמן, לא מבין איך בכלל טויוטה העיזו לשווק כזאת נבלה".

 

אחרי 3 הערות כמו שכתבת (ואתה עוד מאלה שתומכים ברכב ולא מאלה שקוטלים) אין שום מצב להגיד שהרכב בסדר גמור (לדעתי).

 

רוצה רובוטי בסדר גמור? קח סיבוב על גולף.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל אלה שיקפצו עליה כאן יגידו "הרי אתה לא יודע מתי בדיוק הוא מעביר את ההילוך", אני אומר לכם שכן מרגישים שהוא מתחיל לבצע את ההחלפה וכל מה שצריך זה קצת לשמוע את המנוע ולהרגיש אותו.

ניסית פעם "להקשיב" לרכב כאשר יש לך תינוק או ילד באוטו? הקשבה לרכב זה טוב כשאתה נוסע בכביש נחמד עם רכב נחמד, ובעיקר עם בן-אדם נחמד (למשל אתה עצמך). לא לרכב משפחתי.

 

בקיצור, מי שמוכן לחזור לגיר ידני בצורת גיר רובוטי, יגלה רכב מצויין, מנוע הכי חזק בקטגוריה עם 124 כ"ס, צריכת דלק הכי נמוכה בקטגוריה ורכב יפה (לטעמי לפחות)

על טעמך לא נתווכח, הבעיה היא שבגיר ידני אתה יכול להחליט לבד מתי להעביר הילוך, ובעת הצורך למשוך את ההילוך או לא. כאן אין לך בעצם שליטה, וכנהג יש לך פחות "אופציות" למה לעשות עם הרכב בכל רגע נתון. לכן אין זה נכון להתייחס לרכב כאל ידני, אלא אם אתה במוד של טיפטרוניק (ואני מהמר שגם שם יש, כמו בכל רכב, העלאה והורדה של הילוך בסל"ד מסויים).

.

 

דב שלום,

אחרי 3 ההערות שכתבת התגובה היחידה שיכולה לבוא זה :"גיר מחורבן חבל על הזמן, לא מבין איך בכלל טויוטה העיזו לשווק כזאת נבלה".

אחרי 3 הערות כמו שכתבת (ואתה עוד מאלה שתומכים ברכב ולא מאלה שקוטלים) אין שום מצב להגיד שהרכב בסדר גמור (לדעתי).

רוצה רובוטי בסדר גמור? קח סיבוב על גולף.

 

+1

ואפילו עוד אחד.

 

בנוסף, לאחר שקראתי מעט ביקורות של מומחים ובפורומים בחו"ל (כולל של ישראלים שמחפשים חברים לצרה ובלשכנע את עצמם שהשד לא נורא כל כך), המסקנה היא שהגיר בעצם לא רע אם אתה לא נוהג ב- D (או ב- E, איך שהם קוראים לזה), כלומר מחליף לבד הילוכים בידיות שליד ההגה, או אם אתה מתרגל לטלטולים במשך כמה חודשים. ובכן, לרכב חדש לא צריך להתרגל כמה חודשים. נראה אותך משכנע רוכש רכב משומש בזה ;-) אבל גם אם הרכב בליסינג, מדוע לסבול? אם אתם רוצים ידניות, יש דווקא כמה לא רעות. אם אתם רוצים אוטומט, על אחת כמה וכמה. בהצלחה בכל מקרה :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא מכריח פה אף אחד לקנות רכב שהוא חושב שהוא לא טוב.

 

הגיר של הטויוטה שנוי במחלוקת, ולכן כל אחד שיעשה את החושבים שלו, ויבדוק לפני קנייה/לקיחה בליסינג...

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדברי דב קרדו ו Random אני מבין שיש לתת תשומת לב ולבצע כמה פעולות שלא מבצעים אותן בגיר אוטומטי "רגיל" "מיושן" וכו'.

זה לא שהישראלי מפונק או עצלן. מדובר פשוט ברכישת מוצר (יקר) שיענה על הדרישות שלנו כצרכנים.

רוב הנהגים והנהגות אינם חובבי רכב מובהקים כמונו ומה לעשות (סורפייז..סורפרייז...) רוצים גיר אוטומטי שיהיה אוטומטי. שלא ארפה מהדוושה, שלא אדאג בזינוק בעליה, שלא יהיו מכות... וכו וכו.

לכן הגיר הזה לא ממלא את תפקידו ומוטב היה לטויוטה שתתרכז במה שהיא כנראה יודעת הכי טוב, בגיר אוטומטי רגיל ובמכוניות אמינות. עצם הויכוחים, צודקים או לא, מראים שטויוטה נפגעה קשה במוניטין הכי טובים שלה, אמינות.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5985 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...