Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6612 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני קונה מערכת חדשה לאוטו עד עכשיו היו רמקולים של רוטווילר 8"X2ׂ + תיבות שבניתי שמחוברות ישר לרדיו דיסק.

הגיע הזמן לקנות מגבר + סאב לא יקרים...

יד שניה לא בא בחשבון בכלל! נמאס לי לרדוף אחרי אנשים שאחר כך שאני מגיע אליהם נעלמים לי ולא עונים לשיחות פעמיים זה קרה לי והספיק.

המגבר הנבחר הוא - Platinum Audio USC9980 למי שיש המלצה אחרת באותו טווח מחיר יכול להגיד.

הסאב שאני חשבתי עליו - Lanzar MAX12. עוד פעם למי שיש המלצה נוספת עד 450 שקל לסאב.

+

תיבה שבדרך כלל אפשר לקנות אותה בחנות של הסאב לא?

 

המוזיקה שאני שומע בעיקר אלקטרו וטראנס מאוד חשוב באסים "עמוקים" והסאב לא צריך להיות יפה במיוחד אם זה חשוב.

תודה רבה לכולם!

זה דחוף לי למחר אני הולך לקנות את המוצרים ואני רוצה לשבת להרכיב אותם בשבת. תודה!

שאלה קטנה בקשר להתקנה:

הרבה יגידו לי ללכת למומחה שיתקין לי אני מעדיף לעשות את זה לבד, בגלל שאני אוהב תהרכבות והכל

השאלה היא את הסאב אם אני מחבר ל+ של המצבר והמינוס הוא יהיה דלוק כל הזמן.

כבל צהוב יתן לי 12V+ רק שהסטארטר דלוק, מאיפה אני יכול להוציא כזה לחבר אותו ל+ של המגבר?

או שיש דרך אחרת לעשות ON/OFF אוטומטית אם נכנס המוזיקה מה-RCA?

פורסם

הרבה יגידו לי ללכת למומחה שיתקין לי אני מעדיף לעשות את זה לבד, בגלל שאני אוהב תהרכבות והכל

השאלה היא את הסאב אם אני מחבר ל+ של המצבר והמינוס הוא יהיה דלוק כל הזמן.

כבל צהוב יתן לי 12V+ רק שהסטארטר דלוק, מאיפה אני יכול להוציא כזה לחבר אותו ל+ של המגבר?

או שיש דרך אחרת לעשות ON/OFF אוטומטית אם נכנס המוזיקה מה-RCA

לפי איך שהתחלת עדיף שתלמד קודם או שתלך למתקין

את הסאב אתה מחבר למגבר לא למצבר החיבורים של המגבר אמורים ללכת ככה את הפלוס אתה מעביר מהמצבר למגבר עם פיוז קרוב למצבר את המינוס אתה לוקח ישירות מהשילדה כמה שיותר קצר את הרימוט {החוט שנותן פקודה למגבר להידלק ON/OFF} אתה לוקח מהרדיו דיסק בדר"כ צבע כחול

::FEEL THE {XS} power::

פורסם
הרבה יגידו לי ללכת למומחה שיתקין לי אני מעדיף לעשות את זה לבד, בגלל שאני אוהב תהרכבות והכל

השאלה היא את הסאב אם אני מחבר ל+ של המצבר והמינוס הוא יהיה דלוק כל הזמן.

כבל צהוב יתן לי 12V+ רק שהסטארטר דלוק, מאיפה אני יכול להוציא כזה לחבר אותו ל+ של המגבר?

או שיש דרך אחרת לעשות ON/OFF אוטומטית אם נכנס המוזיקה מה-RCA

לפי איך שהתחלת עדיף שתלמד קודם או שתלך למתקין

את הסאב אתה מחבר למגבר לא למצבר החיבורים של המגבר אמורים ללכת ככה את הפלוס אתה מעביר מהמצבר למגבר עם פיוז קרוב למצבר את המינוס אתה לוקח ישירות מהשילדה כמה שיותר קצר את הרימוט {החוט שנותן פקודה למגבר להידלק ON/OFF} אתה לוקח מהרדיו דיסק בדר"כ צבע כחול

תודה רבה על התשובה המהירה!

טעות טעות! :lol:

ברור, התכוונתי לחבר את המגבר למצבר לא את הסאב! :lol:

1. לכל מגבר ולכל רדיו דיסק יש את החוט הכחול רימוט? יש לי רדיו דיסק פשוט מאוד של פיוניר, אבל יש לו יציאה למגבר. למגבר יהיה כניסה לרימוט?

2. החוט הכחול יהיה בתוך הצמה שמתחברת לפלאג הלבן של הרדיו דיסק? או שתיהיה ביציאה נפרדת כמו היציאה למגבר?

3.פיוז של כמה אמפר? ואיפה אפשר לקנות אותו? + הבית השחור הזה שהוא יושב בתוכו? (טווח מחירים?)

תודה רבה!!

פורסם

קודם כל אתה מחבר פלוס מהמצבר אל המגבר, באמצע אתה חותך את הכבל ומחבר את הפיוז בין שתי הקצוות של הפלוס שחתכת, ככה שיוצא מהמצבר כבל פלוס עובר כמה סנטימטרים בוא נגיד 30 ס"מ ואז מגיע החיבור של הפיוז אחריו הכבל ממשיך אל תוך הרכב ומשם אל המגבר.

חשוב לציין שאתה צריך לחבר כבל פלוס בצד אחד של הרכב וכבל RCA בצד אחר של הרכב אחרת יהיו לך רעשים והפרעות.

כבל מינוס אתה מחבר אל גוף הרכב,

בקשר לשאלתך : "למגבר יהיה כניסה לרימוט?"

אין ולא קיים מגבר ללא כניסה של ריימוט, על המגבר יש חיבור שכתוב עליו באנגלית [ REM ] לשם הריימוט מתחבר,

ריימוט יוצא מהמערכת עצמה ותפקידו בעצם זה לתת למגבר פקודה מתי להידלק (ז"א כאשר אתה מדליק את המערכת הריימוט מעביר פקודה למגמר שהגיע הזמן להידלק) בדרך כלל 90 אחוז מהרדיו דיסקים הריימוט נמצא בצבע כחול או בצבע כחול עם פס לבן.

תימנע מכמה שפחות חיבורים וחיתוכים בקבל ותנסה לקנות את הכבלים הכי איכותיים שתוכל בתקציב שלך, אין לך מושג כמה זה משפיע על איכות השמיעה.

אני עובד בחנות של התקנות מערכות שמע והזעקות ויוצא לי לראות הרבה אנשים שמנסים להרכיב לבד ומשתמשים בכבלים לא איכותייים והכל נשמע זוועה, וכל זה בגלל שהם ניסו לחסוך 200 או 300 שקל על התקנה מקצועית וחסכו בכבלים איכותיים הם בסוף קונים כבלים חדשים זורקים את הישנים משלמים התקנה נוספת וביזבזו הרבה יותר כסף וזמן ממה שהם היו יכולים לחסוך מההתחלה אצל בנאדם מוסמך.

 

בכל אופן בהצלחה אחי אם תצטרך עזרה בעוד משהו שלח לי הודעה בפרטי.

 

אביחי.

פורסם

תודה רבה לכולם על העזרה בחלק הטכני!

יש לכם עצות לגבי הסאב והמגבר? איך הם ומה עדיף לקחת באותו תקציב? עדיף את הפיונייר 12"?

פורסם
לא.. במחיר הזה עדיף P1

 

http://zap.co.il/model.asp?model_id=598748

 

 

 

1+

אתה יכול לבדוק גם קיקר C12

או בגדול כל סאב שהוא לא לאנזאר

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

×
×
  • תוכן חדש...