Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא כל כך אוהב את האונואים וכל אלה. ראיתי רכבים טובים יותר (לפחות ככה אני חושב) בתקציב הזה.

כמו הונדה ומאזדא

כל הזמן שומע שהכי טוב יפני.

 

ומה לגבי רנו 19 ?

 

ועוד.

אני מאז ילדות ראיתי את הBMW שנת 88 ואמרתי כשאחליט לקנות אוטו

הוא יהיה ברשימה.

 

בטח להחזיק BMW לא משנה איזו זה עולה לא מעט אה?

 

ראיתי למשל אחת ביד2 ב10,000 ידנית 1800!

 

מה אתם אומרים ?

פורסם

אם לא אכפת לך מצריכת דלק קצת גבוהה (1/8-9) שווה לבדוק מיציבושי לנסר 91-2-3 באיזור השנים האלה.

4 חלונות חשמל, נעילה מרכזית, מראות צד חשמליות, כיסא מתכוונן 6 כיוונים, הגה מתכוונן וכו'.

פורסם

במחיר הזה הייתי מייעץ לך כמה דברים:

1. רכב פשוט עד כמה שאפשר, כמה שפחות חשמל כמה שפחות אוטומט- פחות חשמל פחות תקלות.

2. גיר ידני- זול גם בדלק וגם באחזקה אם ישבוק לך הגיר ברכב כזה אוטומטי לא יהיה שווה לתקן את הרכב.

3. מנוע קטן ופשוט- שוב אחזקה וטיפולים זולים.

4. זמינות חלקים ואחזקה זולה.

 

בדוק את האופציות במחיר הזה ובתנאים האלה וקנה מה שאתה מעדיף אני אישית אוהב מאוד את ה205 של פיג'ו.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

זאת בדיוק החשיבה שלי, למצוא אוטו פשוט וחסכוני במחיר הזה

תודה !

אשמח לעוד דעות של אנשים

פורסם

הי,

 

AX, ZX, 205 כולן יכולות לענות על הדרישות.

באופן אישי, אני אוהב את ה AX (הייתה לי גם ZX, מתאימה כשצריך אוטו מרווח יותר)

את ה 205 אני לא אוהב (עניין של טעם...)

מכנית, הן דומות עד זהות (AX ו 205)

 

סער

פורסם

בימרים בגלל הנעה אחורית, אהובים גם על אוכלוסיות מסויימות שאוהבות לשחוט מכוניות. רכב במחיר סביבות ה-10K יהיה ככל הניראה שחוט ויידרוש השקעה רצינית ביישור קו. גם הונדות שומרות על מחירים גבוהים ואוהבים לשחוט אותן, במחיר של 10K תקבל אוטו שחוט גם ובמיוחד אם מדובר ברכב תחילת 90'.

 

בקנייית מכונית בתקציב כזה קנה כמו שהמליצו אוטו פשוט ככל האפשר, כי רכבים כמו בימרים, הונדות ודומים, מעבר לזה שהם שחוטים כבר הזמן עושה את שלו ויישור קו יעלה בערך כמו מחיר של הרכב. יש כמובן מציאות פה ושם. אבל קניית רכב זו אומנות.

 

בכל קניית רכב ישן צריך להשאיר לפחות 5K ליישור קו. מצתרף להמלצה על ZX, מדובר על רכב מצויין למחיר שלו ואחת המכוניות עם היגוי מהנה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...