Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מסכים איתך.

אבל אם בן אדם רוצה רכיבים נדירים ויקרים, אין משהו יותר נדיר מ900.

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה נכון , אבל ה 900 הוא רכיב מאוד יקר שראוי לשדך לרכיבים ברמה הזו אחרת אין טעם לקנות כזה דבר .. אם כבר רונים אותו אז הולכים על כל הסט של ה F1 או רכיבים ברמה הזו וזה לא התקציב שהבחור מחפש.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

באמת שמישהו יעצור אותו :arrow::arrow:

רועי אם את כל ההתקנה עשיתי אצל יוסי למה לא היתיעצת איתו מההתחלה פעם אחת וזהו אני מאמין שהוא היה בונה לך מערכת הכי חלומית שאתה יכול לחשוב ולגבי הטוויטרים לא מיזמן הוא התקין למישהו טוויטר של אבסלוט אם אני לא טועה אומנם הוא מצריך בנייה אבל אני בטוח שהוא שווה את זה {אולי יוסי יכול לארגן לך השמעה}

 

שאלה קטנה מה ההבדל בין ה-PXA H701 ל-900 חוץ מהמחיר אני גם מתכנן על אחד משניהם איזה הבדלים עיקריים השליטה תיהיה דרך IVA D310

הת'רד הבא של רועי יהיה מחפש מיד ראנ'ג הכי איכותי או מחפש רכב הכי איכותי:-)

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

רועי..

מעכשיו. תחפש מרצדס. ממוגנת ירי. (אין אטום מזה.)

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

תפסיקו לרדת עלי, כבר לא נעים לי להעלות נושאים, אנשים פה חושבים שאני "חולה נפש":shock:

שמעו אני חייב להבהיר פה משהו.

אני באמת מחפש רכיבים טובים,יוצא כך שהם גם יקרים, אבל אני רשמתי ללא הגבלה כדי שזה יתן לי כיוון.

אני בחיים לא יוציא על זוג טוויטרים 800$... אני עדיין לא חולה נפש כל כך.

אני סה"כ רוצה לשמוע טוב צלול. ואני לא מצליח להגיע לזה.:cry:

לפעמים אני שומע אצל אנשים שיש להם ציוד הרבה יותר פשוט משלי, ואני אומר לעצמי:

"למה השקעתי כל כך הרבה כי גם אצלו שומעים די טוב...":x

אני משקיע לא מעט, ואני עדיין לא מרוצה, אז מה שווה כל ההשקעה הזו?

אני נמצא במצב שכל "שידרוגון" עולה לי אלפי שקלים... מבאס.

קיצור תחשבו על מה שאמרתי פה ותראו שיש משהו במה שאני אומר,ומה שאני אומר זה:

1.אין לזה סוף....

2. מי שמרוצה מהמערכת שלו, שלא יחליף לעולם, כי כך אתה נכנס סעיף מ"ס 1.(מעל השורה הזו..)

ומשם אין דרך חזרה.:wink:

פורסם

או שזה יהיה מחפש עור טוף חלופי - נשרפה האוזן הימנית.

 

לפי המשקל של הדלתות של ההונדה שלו - כבר יש מיגון לירי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

רועי חס וחלילה לא ניראה לי שמישהו יורד עלייך קח את זה בציניות הלוואי שירבו כמוך

יש פתגם שאומר "הדשא של השכן ירוק יותר" אתה לא היחיד שחושב שהוא השקיע המון כסף ובא אחד עם מערכת ב-3K ואתה חושב שאצלו שומעים יותר טוב מאצלך זה תופעה מוכרת אצל הרבה אנשים לא רק לגבי מערכת ברכב

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

קשה לי להאמין שהרבה שמעו את הטוויטר הזה

הייתי ממליץ לך לשאול בפורומים בחו"ל !

 

רועי כמה טוויטרים שמעת עד כה ? 10,20,50 ?

הייתי ממליץ לשמוע כמה שיותר

כי אם לא חבל על הכסף שלך

 

יש הרבה אנשים שיעשו איתו דברים יותר חשובים

(מסקנה - לפי איך שאני מדמיין אתה הולך לזרוק כסף לים ! כמעט על בטוח ! לכן אולי עדיף לתרום אותו)

 

אני לא ציני ולא כלום פשוט נראה לי שקפצת קצת מעל לפופיק ואין לך מושג מה לעשות בגובהה הזה !

אני מבין שעדיין לא הגעת לשמיעה המיוכלת במערכת שלך אבל דחילק תן לזה שבוע שבועיים חודש

 

אני לא מאמין בלא להיות מבסוט אחרי שבוע !

אין דבר כזה.

 

יום טוב ובהצלחה !

פורסם

בן אדם שהוא לא החלטי בגרוש, והכי מצחיק - שכולכם משתפים איתו פעולה... כמו סוג של בידור חלופי עד שתגיעו לטלויזיה בערב.

אחוז מהירות המענה שלכם להודעה הוא חסר תקדים בפורום, הלוואי על כל פותחי הדיונים..

90 אחוז לא מכירים את הרכיבים המדוברים, שלא לדבר על 99.9 אחוז שלא שמעו אותם.

עם מי אתה מתייעץ פה בדיוק?

כבר עדיף שתשוחח בטלפון עם מי שמכיר ממקור ראשון את הרכיבים (כמו עופר או איציק)

פורסם

יאללה רועי

תקנה

 

תקנה גם את האילומייניטור

 

חולה נפש? לא, אני בטוח שאני יכול לחשוב על הגדרה יותר טובה בשבילך.

 

תפסיק, באמת.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אחרי שהתקנתי את הסט של האילייט - במשך החודש הראשון לא הפסקתי להתעסק עם הכוונים, כל פעם ניסיתי משהו קצת שונה קצת אחרת.

 

רק אחרי איזה שלושה חודשים התחלתי להבין בכלל איך מתעסקים עם פאזות ונקודות חיתוך ודרגות חיתוך

 

אם הייתי הולך לפי הקצב שלך - אחרי שבועיים הייתי אומר "שומעים חרא" או "שומעים ממש לא כמו שציפיתי" - ומוכר את האילייט וקונה משהו אחר ואז נכנס לסחרור אין סופי של שדרוגים.

 

שוואעיה שוואעיה - קצת סבלנות!

 

תקנה רכיבים טובים (כבר יש לך אלוהים יודע כמה), שאת צוויון הצליל אתה אוהב - ותכוון בסבלנות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הטוויטרים של MBQ סידרה QSC טוויטר מצויין ולא צועק פשוט נעים לאוזן לא צריך בנייה מיוחדת אבל אני לא יודע אם תוכל להשיג אותו .


×
×
  • תוכן חדש...