Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השבוע פירקתי לחלקים רנו 19 מודל 93 הזרקה.

ניתקלתי בשני חלקים לא מזוהים. האחד, מהו החלק המחובר לתפס חגורת הביטחון עם יציאה של קונקטור ?.

השני, חלק חשמלי עם הרבה חוטי חשמל, שהיה תפוס עם בורג לרצפה בין ידית ההילוכים ללוח השעונים ?.

תודה דוד.

תמונה 007.jpg

תמונה 013.jpg

תמונה 014.jpg

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

דוד חג שמח, חסרת בפורום...

 

הימני נראה כמו מנגנון פירוטכני למתיחת החגורה בשעת תאונה (נפץ).

לגבי השני לא יודע.

פורסם

לדעתי החלק עם החגורה הוא לא המותחן חגורה(נאמר בכבוד כמובן)

אלא המפסק לזמזם חגורה,מכיוון ששרוול מותחן חייה להיות בצבע כתום.

 

אבל יכול להיות שאני טועה.

 

קבל תיקון עכשיו נזכרתי שהמותחן בזמן תאונה נמצא בכלל בצד של הגורה עצמה ולא

בתופסן מה שמחזק את השערתי הראשונה.

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם

1 נראה כמותח רצועה, נפץ, לשעת תאונה, ומתיחת גוף האדם לכיסא. בדגם זה, בסיס הרצועה, נתפס מכנית, ואילו צד האחיזה הוא זה שדווקא מותח את הרצועה.

2 נראה כחיישן תאונה (תאוצה), לא סתם יש חץ לכיוון שעליו להיות מותקן, תפקידו, שעת תאונה נותן הוראה להפעלת המערכת של כריות האוויר והמותחנים.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

SENSE MONTAGE IMPERATIF

 

IMPERATIF=IMPARETIVE

 

IMPARATIVE=ציווי

 

זה כנראה חיישן שמרגיש משהו, ומצווה על משהו לפעול. כנראה כריות האויר וכל מערכת הSRS.

כנראה הדבר הזה שצמוד לעוגן החגורה קשור לזה איכשהו, או שמה שעל העוגן זה איזשהו סנסור ששולח מידע למערכת ה-SRS מה קורה עם החגורה.

ניחוש שלי.

פורסם

AUTOLIV מייצרת מערכות הגנה פאסיבית לנוסעים (מחשבי כריות אויר, מערכות פירוטכניות וכד').

מה שנראה בתמונות הוא הנפץ למערכת הפירוטכנית והמחשב\מודול שלה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

היתה כל הפירוטכניקה הזו (תרתי משמע) ברנו 19 שנת 93? :shock:

לא הייתי מצפה למצוא אבזרים כאלה , ברכב כזה משנתון כזה. מצד שני, החיים מלאים הפתעות.

 

ד"א , חיפשתי המון ולא מצאתי, אך זכור לי סרטון של crash test , בו רואים בבירור שמערכת מותחן החגורה מותחת את החגורה מאיזור הקורה אליה נכנסת החגורה, ולא מהמנעול הנמצא בצד כסא הנהג.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

לא פלא שרנו אלופים בבטיחות, הם התחילו להתעסק עם הדברים האלה כבר מזמן :oops:

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

לך יותר אחורה, בשנות ה70 וה80 היית יכול מצוא כריות אויר ברכבים אמריקאיים ובדגמי מרצדס.

אני זוכר שב 93' יכולת למצוא כרית אויר תיקנית לנהג בלאנצ'יה ת'מה.

פורסם

זה ידוע לי, אבל מדובר ברכבים "כבדים" , מרצדס ושות', ולא ברכבים "לעם" , כגון רנו 19. היתה לי קליאו 91, בהמון מובנים לא רחוקה מרנו 19 דאז, ולא היה בה כלום בטיחותי. (ברנו 21 למשל, היו שלל מכלולים מתקדמים, אך זה גם היה רכב "כבד").

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

אגב, לא מצאתי כריות אוויר ברכב הנ"ל.

זה מה שנשאר לאחר הפירוק. האם מותר לפרק את החלק הצמוד לתפס ? (סתם מתוך סקרנות). נפץ ?.

עזר לי בפירוק בחור ששכב חודש שלם באסף הרופא לפני חצי שנה, עקב ריסוק כף היד כאשר חיבר מתח לכרית אוויר ונגרם פיצוץ.(כמובן שלא אצלי).

דוד.

תמונה 017.jpg

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...