Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ford greatest rally cars !


דובי מילר
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6641 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה סירטונים מצוינים!

זו הבחירה שלי:

4_rs200evo_2405.jpg

 

עם הכיוונים הנכונים וטורבו קצת יותר גדול היא הגיעה למעל 700 כ"ס

ליום ליום:Mercedes 190e 2.3 16v Cosworth

לכיף:Yasha Tuned Ford Escort Rs Turbo:twisted:

פורסם

סירטונים יפים, במיוחד השני.

אבל אין פשוט אין על האגדה שנקראת "אימפרזה"!:-D

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם
סירטונים יפים, במיוחד השני.

אבל אין פשוט אין על האגדה שנקראת "אימפרזה"!:-D

 

הצחקת אותי. אימפרזה אגדה? על שום מה? שלוש זכיות רצופות בראלי זה אמנם דבר מכובד אבל לא מספיק בכדי לגרום לרכב להיחשב כאגדה. הרכב עצמו לא היה מיוחד בשום דבר מלבד הנהג שישב בתוכו.

 

לנצ'יה דלתא אינטרגרלה נחשבת לאגדה בזכות הדומיננטיות שהיא הפגינה עקב היותה רכב טוב יותר מן המתחרים. הסטראטוס לדוגמא נחשבת לאגדה בזכות העיצוב, המנוע (שנלקח בשלב מאוחר יותר הישר מפרארי דינו) ושוב פעם העיצוב. אאודי קוואטרו הינה דוגמא נוספת לרכב ראלי אגדי בזכות מערכת ה 4X4 הייחודית וגם העיצוב לא היה רע...

 

אימפרזה? תיזכר בעיקר בזכות הצבע הכחול...

פורסם
smile_haha.gif

 

גדול!!!

 

 

לזה קוראים אגדות! :

 

 

410-2.jpg

 

אוחחחחחח....ה-205 הזאת!!!

אני כ-ל כ-ך אוהב אותה.

על כל גירסאותיה - GROUP B וגרסת הפאריז דקאר...

 

אבל האהובה האולטימטיבית שלי היא ללא ספק ה-405T16 CAMEL של פאריז דאקאר 1990.

מי שיגיד שהיא לא הכי יפה בעולם, יש לו עסק איתי (ומי שמכיר יודע שזרועותיי דיי חזקות).

(לצערי אני לא יודע להכניס תמונות ואת האמת לא מצאתי תמונות של גירסאת CAMEL אלא דוקא של PIONEER הכחולה מהפייקס-פיק)

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

אבל האהובה האולטימטיבית שלי היא ללא ספק ה-405T16 CAMEL של פאריז דאקאר 1990.

מי שיגיד שהיא לא הכי יפה בעולם, יש לו עסק איתי (ומי שמכיר יודע שזרועותיי דיי חזקות).

 

לא צריך להגיד לך כלום, תסתכל לבד:

 

 

lancia10deltaintegrale.jpg

 

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

הסירטונים האלה לקוחים מDVD שנקרא world greatest rally cars

זה מסוג הסרטים שאף פעם לא נמאס לך לראות שוב שוב שוב ושוב -

אם מר מילר מעוניין לייצר מפגש צפייה - אשמח להביא את הDVD -רק תגידו איפה8)

אין מנצחת ברורה שמדובר באגדות - כל רכב ראלי ישן מהGROUP B הוא יצירה אירוטית על גלגלים...

×
×
  • תוכן חדש...