Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות אוטו לחברה שלי .

מדובר באוטו ראשון .

היא מאוד אהבה את הסמארט .

שנת 2003 - 2004 עולה בין 40.000 עד 50.000 אלף שקלים חדשים .

האוטו קאן וטוב לחניות בעיר (אנחנו גרים בת"א וחברה שלי עובדת בשנקין - ר'ח ללא חניה) .

 

נכון שאוטו ראשון אויל קונים משהו צ'וקומוקו אבל זה מה שהיא רוצה ואני יקנה לה .

 

השאלה היא מה דעתכם על האוטו ?

הבנתי שיש לו קשר למרצדס , האומנם ?

אפשר להסתמך על מנוע ה 600 סמק הקטן שלה ?

מחלות / בעיות / דברים שאני צריך לדעת ?

כל מידע מועיל יתקבל בברכה !

 

 

תודה רבה מראש לעוזרים וברכת שבוע טוב .

עודד .

פורסם

לנסיעות עירוניות בלבד פלוס חניות צפופות - בסדר גמור. מעבר לכך - מיותר ויקר מדי.

מרצדס היא היצרנית אבל אל תצפה לשום דבר שקרוב למרצדס- האיכות של הסמארט נמוכה ביותר.

המנוע זריז מספיק לתנועה עירונית.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לנסיעות עירוניות בלבד פלוס חניות צפופות - בסדר גמור. מעבר לכך - מיותר ויקר מדי.

מרצדס היא היצרנית אבל אל תצפה לשום דבר שקרוב למרצדס- האיכות של הסמארט נמוכה ביותר.

המנוע זריז מספיק לתנועה עירונית.

 

רוני

 

תודה רבה רוני !

אנא חבר'ה , עוד תגובות ...

פורסם

סמארק שיש הרוצים להאמין (ומוכנים לשלם ) שהוא מרצדס. מרצדס יודע ליצר גדולות לא אמינות,כשניסו להיכנס לקטנות- ה-A היה מתהפך . קניה יותר הגיונית - מיצרן מתמחה בקטנות , - למשל פנדה.זה כבר די אוטו.4 דלתות ,מנוע 1250 , לא 600 , תחזוקה זולה.אני לא ממשפחת אניילי.

פורסם

רכב יפה מאוד בעיניי, זריז כמו שנאמר קודם (יש לו טורבו ד"א למי שלא ידע),

מחזק את דבריו של sronis כי הרכב הוא בעיקר רכב עירוני. לא הייתי ממליץ על רכב זה לאדם הנוסע נסיעות בינעירוניות מרובות.

מרווח מאוד מבפנים ל-2 הנוסעים וזהו בעיקרון.

×
×
  • תוכן חדש...