Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לאחרונה היו כמה בעיות שהמאווררים לא נכנסים לפעולה וזה קורה בעיקר כשעומדים במקום מתחיל לצאת קיטור ולפעמים גם מים מאיזור מיכל המים.

לאחר בדיקה המאווררים לא נדלקים אבל בחיבור ישיר שלהם הם עובדים.

החלפנו אני ואבי לפני כחודש את היוניט חום והבעיה נפתרה.

עכשיו זה חזר עוד פעם, היוניט שהייתה לפני וגם זאת ששמנו לא מקורית, יכול להיות שזה פאק בייצור ? יכול להיות שהאוטו בדרך כלשהי שורפת אותה ? בעיה אחרת ?

אשמח לתשובות, שוב בנסיעה עירונית 40 50 ובין עירונית אין שום בעיה, האוטו נוסע חלק.

 

עוד משהו שרציתי לשאול, אבי אמר לי להדליק מזגן כשנוסעים ועומדים וככה אין מצב שתבוא הבעיה וזה עבד... למרות שהיוניט דפוקה, מישהו יודע להסביר לי למה ?

 

מקווה שתוכלו לעזור לי,

תודה.

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

  • ספונסר פורום
פורסם

לפי תאורך נראה שבאמת יש לך בעיה ביוניט של המאוורר ,

יכול להיות שהשתמשת ביוניט חליפי באיכות לא טובה והוא נשרף ,

אתה יכול למצוא יוניט כזה לרכב שלך גרמני יצרן מקורי בכ-120 שח

תרכיב אחד כזה ותראה מה קורה .

 

בעת הפעלת המזגן המאווררים מתחילים לעבוד קבוע במסלול שעוקף את היוניט

ולכן אם היוניט לא מפעילה את המאווררים אז דרך פעולת המזגן אתה מקבל

הפעלה שלהם .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

אם היוניט שלך נימצא ברדיאטור גם לי הייתה תופעה דומה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=192602

 

אתה צריך להחליף ליוניט חום עם אותם ערכים

הערכים הם הטמפרטורות מתי היוניט סוגר מעגל

אל תקנה סיני רק גרמני ממליץ לך של חברת WAHLER

לפי הבדיק שעשיתי יש לך אותו יוניט כמו אצלי

 

אם תרצה לדעת מהיכן לקנות מאיזור המרכז צור איתי קשר בפרטי

אשמח לעזור לך

פורסם

באת הדלקת המזגן, אוטומטית נלקים גם המאווררים של הרדיאטור על מנת לקרר את הרדיאטור של המזגן.

 

בגלל זה אביך הורה לך להדליק את המזגן.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

זה נכון , אבל אם יש בעיה מהותית במערכת הקירור הגורמת להתחממות, הפעלת המזגן לא תפתור אותה.

(למשל אויר במערכת או נזילה).

זה טיפ נחמד , אך לא נכון לכל מצב, ובטח שאינו פתרון קסם.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

היום אבי הביא עוד חלק אותו דבר... אני רואה עכשיו ששני החלקים הם של WAHLER... בקרוב אני יחבר ונראה כמה זה יחזיק... נקווה שזה יפתור את הבעיה.

תודה כולם על העזרה.

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

×
×
  • תוכן חדש...