Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

אני מתלבט לקנות רכב אימפרזה 1600 שנת 99 אבל החיסרון היחיד הוא שכולו ממש מלא מכות של חניה לא מוצלחות במיוחד ושריטות ממש בכל חלק ברכב!\אני מחפש מישהו שיודע לצבוע רכב שלם אבל שלא ימנע ממני מלקנות את הרכב היות והוא גם יד 1 ועכשיו עוד להוציא עליו כ-4-5 אלף שקל?! מוגזם קצת נראה לי.....

 

תודה!

תן חיוך ;) הכל לטובה!

פורסם

אם תגיע לואדי גוז בירושלים יעשו לך צבע כללי ב-2500 שח

אבא שלי מכיר אותו ועשה אצלו צבע כללי (כולל תיקון של מכות כמובן)

העבודה יצאה בסדר גמור בלי פשלות בכלל .

יצאתי עמבה

פורסם

תודה אחי! אבל...איפה זה יוצא בדיוק? אל תשכח שאני בא מהמרכז. ואיך קוראים לבנאדם/לעסק? (ועדיין זה נראה לך יהיה אותו מחיר? אולי זה תלוי בכל רכב ורכב)

תן חיוך ;) הכל לטובה!

פורסם

2500 בואדי ג'וז יעשו גם לך. זה כבר כולל אלמנט לאשכנזים. ביניהם המחיר חצי מזה . לי לקח חבר ערבי אוטו לצביעה כללית ע"י חברון -700 ש"ח צבע PPG בתנור , עבודה מעולה.

פורסם

לא חששת שהרכב לא יחזור? בכל זאת..

ואם לא, אולי תדבר עם הבחור שלך, אני מחפש קומבינה דומה.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

רק אל תצפה לקבל עבודה איכותית ויפה במחיר כזה.

 

אתה מוזמן לבדוק גם מוסכי הפחחות שבכפר קאסם. עם קצת יכולת מיקוח תצליח לקבל מחירים מעולים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

במחיר הזה זה מה שנקרא צבע לשנתיים - שלוש.

 

צביעה רצינית הכוללת שיוף , כמה שכבות צבע וכל הטררם עולה כפול.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם
לא חששת שהרכב לא יחזור? בכל זאת..

ואם לא, אולי תדבר עם הבחור שלך, אני מחפש קומבינה דומה.

 

לא, יש חברים.

עכשיו אני יכול לארגן לך צביעה זולה בלגוס . איפה נוח לך ? אפאפה,איקג'ה, מייל 2, מושין,אילופג'ו ? (כל שכונה כזאת זה כמה מיליונים תושבים).

×
×
  • תוכן חדש...