Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.

יש לי טויוטה קורולה 2003 משפחתית מה שאומר שברוב הפעמים יש נוסעים מאחורה.

בכל מיקרה יש לי רדיו דיסק פיונירP770

מקדימה קומפוננט מורל פולס6.5 מאחורה קומפוננט6.5של לנזר.

וסאבלנזר400RMS כל זה מחובר על מגבר אחד של פולס האודיו1600וואט.

רציתי לדעת עים כדי להרכיב רמקולים נוספים6:9במגש ולחבר אותם לרדיו דיסק?

הסיבה שבגללה אני מעונין להוסיף רמקולים היא שמי שיושב מאחורה עדיין לא שומע מאחורה מוזיקה,

אלה שומע את הקומפוננט הקדמי קצת מהטויטרים של הסט האחורי ואת הסאב.

מה אתם ממליצים לי לעשות?

בכל מיקרה עים אני ירכיב רמקולים במגש זה יהיה משהו איכותי.

bmw-530i 3.0L

פורסם

למה מי שיושב מאחורה שומע את הטויטרים? יש רמקולים לא?

בכל מקרה, מי שיושב מאחורה, לדעתי שומע מצויין מרמקולים שבאים מקדימה.

רמקולים על המגש, מאחורי האוזן, דבר לא נעים ומציק, משהו שאתה לא תרגיש.

 

לדעתי, תשאיר מה שיש וזהו.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

שומעים רק את הטויטרים מאחורה מכיוון שבקורולה הרמקול עצמו יושב ממש למטה של הדלת והחיסרון הענק

הוא שהרמקול מופנה לנעליים:x

bmw-530i 3.0L

פורסם

ואיך זה מקדימה? אותו דבר, הרמקול מופנה לרגל.

למה שלא תנסה לשים את הקומפוננט האחורי על המגש? אולי זה לא יפריע לאוזן כמו ה-6X9.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

עשית חיפוש בנושא?

 

כל השיקולים של בעד ונגד נפרשו פה והוסברו טוב טוב בעבר.

 

 

ולמה אתה מתכוון כשאתה שואל - "זה לא ישמע טוב?"

אמרת בעצמך, אתה שם רמשול טוב ואיכותי, אז הוא ישמע טוב.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

רמקולים כמו מורל פולס 6*9 לא יהרסו את השמיעה של הרכב אלה רק ישפרו.

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

תקשיב, את המערכת אתה שם בשבילך. אם אתה אוהב את הסאונד איך שהוא עכשיו אז אל תשנה שום דבר. אתה אמור לאהוב את הסאונד איך שהוא נשמע מכיסא הנהג ולא מהצד מאחורה או מהגג או התא המטען. 6 על 9 או רמקולים מאחורה וכל מיני כאלה שמים רק מי שאוהב סראונד סאונד ואין שום סיבה אחרת באמת לשים אותם. רמקולים מאחורה בדרך כלל לא ישנו את הסאונד לטובה ואתה תוכל לראות את זה במפגשים.

פורסם

תיקון קטן - זה לא בדיוק סראונד כי המקור עדיין נשאר סטריאו.

פשוט זה מוסיף עוד מקורות צליל - שמוציאים את אותו המקור.

 

אבל עוד פעם, זה מאוד בקצרה, ממליץ בשנית לערוך חיפוש על מנת להבין את כל ההיבטים של הוספת רמקולים אחוריים.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

עדין - רמקולים 6X9 בד"כ מאוד חזקים ביחס למחיר שלהם.

הם גם פתרון למי שרוצים להגביר את הווליום בלי לקנות קומפננט ב 2000 שקל כמו אצלי.

כל רמקול שאתה מוסיף(מכוון ומוגבר) מעלה את הוולוים שלך הרי.

קיצור הם גם למי שרוצים להוסיף רמקולים בשביל ווליום.

×
×
  • תוכן חדש...