Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6554 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

כמו שכבר פתחתי כמה שרשורים עם בעיות מנוע ושמן ולא הביאו לי בסופו של דבר שם שום תשובה והשרשור ירד למטה בפורום שוב יש בעיות והפעם יותר מסובכות.

 

כאמור מדובר בסובארו DL שנת 92.

 

הבעיה הנוכחית של המנוע, על המנוע ליד דיסטריביוטר יש הרבה שמן על המנוע עצמו, על הסעפת פליטה ישנו גם שמן אבל שרוף כבר.

 

בנוסף היום פתחתי לראות כמה שמן יש במנוע, והיה חסר ממש הרבה, על המדיד לא היה כלום, בפתח איפה ששמים שמן חדש פתחתי והיה מן קול של פתיחת קולה, וגם הכל היה בצבע שוקו כזה.

 

ומהמדיד של השמן, כאשר המנוע עובד, נפלט כל הזמן שמן...

 

 

מה בעצם קרה למנוע? מה הנזק?

 

 

תודה לעונים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בדוק מעבר שמן למי הקירור, אם כן בעיה בראש מנוע,

או שהגומיות שלך במנוע בלויות והמנוע שורף שמן.

בגדול ה"קפיצות שמן האלה" הן ככל הנראה ממעבר לחץ מתאי השריפה לשמן.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

איפה לבדוק מעבר שמן למי קירור?

 

בכל מקרה מחר אני הולך למוסך, אני פשוט רוצה לדעת מה בערך הנזק שלא ינסו להמציא לי כל מיני שטויות.

 

ומה בגדול אופן הטיפול המומלץ בבעיה?!

פורסם

לדעתי תצפה לתיקון בראש מנוע.

לא זול בכלל, מדובר על סכום של 4 ספרות. ואם כן אז כבר עדיף להחליף מנוע.

מה שכתבתי זה במקרה הכי גרוע.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

הרכב הוא 1300? ??

מרבית הלאונות הן 1600 , חלקם היו 1300 והחליפו להן מנוע.

בכל מקרה אם הרכב שלך 1300 אז הוא גם די חלשלוש , אם אתה רוצה להשאר עם הרכב רצוי להביא מנוע 1600, מייבוא.

 

מפירוק זה יעלה בסביבות 2600 +מע"מ ונגיד עוד עבודה שלך מוסך 1200 ש"ח +מע"מ.

אבל בסכום של תיקון המנוע הנוכחי, תוסיף קצת מזומנים ותחליף למנוע אחר,

 

1800 ??? תשכח מזה. לא יאשרו לך .

 

אבל חכה סבלנות , מחר תקבל חוות דעת מהמוסך , בא ננסה לחכות ולהיות אופטימיים.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

במכסה של השמן ובצינור רואים חומר מוזר, זה כנראה מעיד על מעבר מים לשמן,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

לפי דעתי כן.

במידה והמוסך יאשר זאת , אז יש לך כמה אפשרויות

* להחליף מנוע ל 1600 (עדיף)

* לשפץ את הקיים (ממש לא מומלץ)

* לזרוק את הרכב לים, או לעזוב אותו באמצע הדרך לבאר שבע,

* למכור לפירוק

 

סתם שאלה: כמה פעמים התחמם לך הרכב ולכמה הוא הגיע בשעון?

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

כפי שנראה בורח לך שמן "מכל החורים" בד"כ בכלל מנוע חלש שזורק לחץ למנוע עצמו ו/או נשם סתום

יש לך גם בוצה במנוע שנגרמת בד"כ ממעבר של מים לאגן השמן בד"כ בגלל בעיה בראש מנוע (אצלך יש 2)

 

המלצתי, שיבצעו לך בדיקת קומפרסיה ובדיקת לחץ הפוך, זה ישפוך הרבה אור על מקור הבעיה.

השבוע סידרתי מנוע של פיאט טמפרה על בעיית נזילת שמן "מכל החורים" שבו היה צריך רינגים חדשים (עם כל המשתמש מכך) יום עבודה... ועכשיו... כמו חדש... המנוע יבש כמו הנגב ביולי אוגוסט

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

פורסם

בעית נשם מנוע תמיד היית אצלי, הייתי במוסך והתלוננתי על הרבה שמן בתוך הפילטר אוויר, אז במוסך שמו מן ספוגית כזאת בתוך הצינור נשם,כדי שלא כל השמן יעלה למעלה, אני לא מאמין שדבר שכזה יכול לגרום לנזילת שמן כ"כ גדולה, כי סה"כ הספוגית כן מעבירה את השמן.. וגם אין לחץ על הצינור עצמו כי מסביבו אין שום יציאת שמן...

 

ולא הבנתי לגבי מה אמרת שיש לי 2.

 

והחלפת רינגים באוטו כבר שאלתי כמה עולה והמחיר מגיע רק לכ 1500-2000 שקל, זה במוסך אחד אבל לדעתי לא יהיה הרבה יותר זול ממה שכתבתי פה..

פורסם

למנוע של סובארו לאונה יש 2 ראשים זה מנוע בוקסר

במקומך הייתי חוסך עוד קצת ומשתדרג משמעותית למנוע 1600.

במקום להתעסק עם הקיים

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

בעית נשם מנוע תמיד היית אצלי, הייתי במוסך והתלוננתי על הרבה שמן בתוך הפילטר אוויר, אז במוסך שמו מן ספוגית כזאת כדי שלא כל השמן יעלה למעלה

 

זה בד"כ מעיד על מנוע חלש, שכמו שאמרתי זורק לחץ לעוקת השמן וזה יוצא מכל חור אפשרי

 

ולא הבנתי לגבי מה אמרת שיש לי 2

מנוע סובארו כמו שלך בנוי בצורה שטוחה כך שיש שתי בוכנות בכל צד ולכל שתי בוכנות ראש משלהם כלומר 4 צילינדר = 2 ראשים

 

והחלפת רינגים באוטו כבר שאלתי כמה עולה והמחיר מגיע רק לכ 1500-2000 שקל, זה במוסך אחד אבל לדעתי לא יהיה הרבה יותר זול ממה שכתבתי פה..

גם לדעתי זה יגיע ליותר. מה תעשה? שיקול שלך! בכל מקרה בהצלחה.

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D


×
×
  • תוכן חדש...