Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול בערב נהגתי בסובארו B4 אוטומט 2007. לאחר עצירה קצרה, המשכתי לנהוג בטעות מבלי לשחרר את בלם-היד. הרכב נסע כרגיל, בתחילה בעיר כ-2 ק"מ, ואח"כ בביןעירוני כ-2 ק"מ נוספים, עד שקלטתי שהבלם מתוח, ושחררתי אותו.

נסעתי עוד כ-2 ק"מ עד שהגעתי ליעד. כשיצאתי מהאוטו הרחתי ריח שרוף...השארתי את האוטו במקומו עד עכשיו.

מה הנזק שגרמתי, אם בכלל? לגשת למוסך? (אנא חסכו ממני את הירידות והקטילות, תשתדלו להיות ענייניים ולעזור לי)

תודה,

:bigcry:

פורסם

גש למוסך מיידית על מנת לבדוק את הבלמים האחוריין והמשאבה.

הימנע מבלימות חזקות בדרך - יש מצב ששרפת את הבלמים מאחורה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

תודה על העצה, באמת פניתי למוסך המורשה שמטפל לי ברכב, ולשמחתי - וגם להפתעת המוסכניק - לא נגרם כל נזק !

יום טוב לכולכם ונסיעה בטוחה8)

פורסם

אולי בלם היד לא היה מורם עד הסוף , או שהכבל שלו לא מספיק מתוח.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

גש למוסך מיידית על מנת לבדוק את הבלמים האחוריין והמשאבה.

הימנע מבלימות חזקות בדרך - יש מצב ששרפת את הבלמים מאחורה.

מה הקשר למשאבות הבלם האחוריות ? גם ככה, עוצמת הבלימה היא 30% מאחורה, למה להפחיד את הבן אדם ?

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

בקשר לבלימה של 30 אחוזים מאחורה

קודם כל החילוק של לחצי הבלימה מתבצעת אך ורק כאשר האיי בי אס עובד או אם האוטו בלי איי בי אס יש מערכת אחרת שמפעילה את זה, וזה בכלל לא קשור לבלם היד.

הבלם יד פועל על כבל ולא על ידי משאבה הדראוולית של נוזל הבלמים.

ואין דבר כזה משאבת בלם אחורי, יש מודולטור של האיי בי אס שהוא בעצם גוף שמלא בשסתומים וכך הוא מווסת את הלחץ והחלוקה. המשאבה של כל הבלמים היא אותה אחת שמחוברת לדוושת הבלם.

פורסם

חבל שאתה סתם מטעה,בטח שיש משאבת ברקס בתוף האחורי .

ההנדבריקס מופעל על ידי משיכת ידית, שמושכת את הכבל, שלוחץ את הרפידות על הדיסק או הצלחת.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
חבל שאתה סתם מטעה,בטח שיש משאבת ברקס בתוף האחורי .

ההנדבריקס מופעל על ידי משיכת ידית, שמושכת את הכבל, שלוחץ את הרפידות על הדיסק או הצלחת.

 

 

כן, חבל שמדובר בסובארו B4, הבלמים האחוריים הם לא תופים אלא דיסקים...וזה עדיין על כבל

ליעד.

פורסם
בקשר לבלימה של 30 אחוזים מאחורה

קודם כל החילוק של לחצי הבלימה מתבצעת אך ורק כאשר האיי בי אס עובד או אם האוטו בלי איי בי אס יש מערכת אחרת שמפעילה את זה, וזה בכלל לא קשור לבלם היד.

הבלם יד פועל על כבל ולא על ידי משאבה הדראוולית של נוזל הבלמים.

ואין דבר כזה משאבת בלם אחורי, יש מודולטור של האיי בי אס שהוא בעצם גוף שמלא בשסתומים וכך הוא מווסת את הלחץ והחלוקה. המשאבה של כל הבלמים היא אותה אחת שמחוברת לדוושת הבלם.

 

אתה טועה!

מערכת EBD שהיא הרחבה של מערכת ה ABS כן מבצעת איזון לחצים בגלגלים האחורים בכל בלימה ללא קשר אם ABS הופעל או לא.

בזמן הפעלת בלם יד הבלמים האחוריים או הקדמיים (תלוי ביצרן) עובדים, אומנם מכנית ולא הידראולית אך החום הרב שנוצר עלול לגרום לנזק למשאבות עצמן, לרוב לגומיות האטימה והאבק ו/או לחלקי הבילום עצמם (צלחות, רפידות, תופים, סנדלים).

×
×
  • תוכן חדש...