Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

קיבלתי זימון להגיע לבסיס תל השומר ואני מחיפה.

בזימון כתוב שאני צריך לרדת ברכבת מרכז ולקחת קווים 64 או 70.

 

השאלה שלי:

אני זוכר שברכבת מרכז יש יציאה מהרציפים לכיוון רמת גן ולכיוון תל אביב, ואין לי שמץ לאיזה כיוון לצאת כדי להגיע לאוטובוסים האלו.

 

תודה

פורסם

מסוף האוטובוסים הוא בצד של ת"א.

בצד של רמתגן זו בסה"כ יציאה באיזור מתחם הבורסה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מרכבת מרכז (סבידור) אתה יכול לתפוס את קווים 64 או 70 של דן ואפילו את 55 של קווים עד לתל-השומר.

 

70 ו 55 עוצרים ברחוב "על פרשת דרכים". כדי להגיע לשם צא מהרציפים לכיוון ת"א, ופשוט תמשיך כל הזמן ישר מהיציאה לתחנה, עד לגינה הגדולה שבצד השני של הכביש.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

35 לא עובר קרוב לרכבת.

 

אם התכוונת ל 55 - אז כדאי לזכור שהוא של קווים, ולא ממש כיף לנסוע איתו בבקרים (או בכלל).

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אז שאני אהיה בטוח שהבנתי.

 

אני יוצא לכיוון תל אביב ואז כשאני מגיע לרחוב גדול אני עובר את הכביש ושם יש תחנה?

פורסם

תרד בעזריאלי,

תפוס קו 56, שנוסע דרך אלוף שדה,

15 דקות נסיעה[בהנחה שאין פקקים] ואתה מגיע לקרית אונו,

תבקש מהנהג לרדת תחנה אחת לפני שהוא פונה לסביון,

תעלה 500 מטר, ותגיע לבית שלי או לחלופין, לשער הבקו"ם

----

פורסם

69 נעצר בגבעת שמואל[שינו את המסלול]

68 זה הקו הכי איוולי שקיים, והוא עובר בכל החורים שיש בתל אביב לפני שהוא מגיע לקרית אונו,

ונסיעה שאמורה לקחת 20 דקות לוקחת שעה ו-20.

----

פורסם

לא, לא, לא, ליסוע בקו 68 בשעות הצהריים[מתוך תל אביב לקרית אונו],

האוטובוס מפוצץ, כל האיזור פקוק, ופשוט נסיעה ארוכה ומעייפת, שעוברת דרך גהה, עזריאלי ותחנה הסופית היא התחנה המרכזית.

 

 

מצד שני, יש לך את קו 56, אתה עולה בעזיראלי, ונוסע דרך 'דרך השלום',

פשוט חלום, בצהריים גם יחסית פקוק, אך עדיף בהרבה מקו 68.

 

רק שקו 68 יוצא כל רבע שעה{פחח, קווים} וקו 56 יוצא כל שעה.

התחנות{לכיוון קרית אונו}, 56 במדרכה ממול הכניסה הראשית לרכבת השלום.

68, יוצאים לגשר ויורדים בתחילתו, במדרכה שממול לקרייה.

 

לפרטים נוספים:

http://kavim-t.co.il

----

×
×
  • תוכן חדש...