Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://store.summitracing.com/partdetail.asp?part=LUN%2D50251LUN&autoview=sku

רכשתי את הקאםשאפט הנ"ל על סמך המלצה של חבר המבין את מהות ומטרת המנוע שאני בונה ומה אני רוצה להוציא ממנו ומלבד זאת בעל מקצוע מכובד בתחום שיפורי מנועים אמריקאים ובנית מפלצות שטח. מכיוון שאני צריך לקנות גל זיזים חם נוסף למנוע אחר ואוהב להבין בדיוק מה אני עושה/קונה הייתי שמח לקבל תרגום של הנתונים החשובים במפרט של הקאמשאפט הנ"ל ומה ההשפעה שלהם לעומת המקור. המנוע הוא ביג בלוק 454 GM, גודש.

תודה.

פורסם

Basic Operating RPM Range:תחום פעולה יעיל בסל"ד3,500-6,800Intake Duration at 050 inch Lift:זוית הגל במעלות ,כאשר השסתום מורם 1.25 ס"מ שסתום יניקה260Exhaust Duration at 050 inch LifT כנ"ל שסתום פליטה268Duration at 050 inch Lift:260 int./268 exh.Advertised Intake Duration:תחום זוית הגל בפתיחת שסתום היניקה במעלות

293Advertised Exhaust Duration:כנל307Advertised Duration:293 int./307 exh.Intake Valve Lift with Factory Rocker Arm Ratio:גובה פתיחת מקסימלי שסתום יניקה ,בשימוש בנדנדים מקוריים 0.639 in.Exhaust Valve Lift with Factory Rocker Arm Ratio:כנל שסתום פליטה0.636 in.Valve Lift with Factory Rocker Arm Ratio:0.639 int./0.636 exh. liftLobe Separation (degrees):הזוית בין פיקות הגל114Intake Valve Lash:מרווח שסתומים יניקה0.026 in.Exhaust Valve Lash:מרווח שסתומים פליטה0.028 in.Computer Controlled Compatible:אינו מתאים למנוע בעל ניהול מחשבNoGrind Number:

פורסם

שם המשחק במנועי בנזין הוא ,אויר

ככל שתכניס יותר אויר ודלק לתא השריפה תקבל יותר כח ומהירות סלד המנוע תגבר ,באופן תאורטי עד אין סוף ,מעשית עד כשל מכני

"חפיפת שסתומים" הזמן בו שני שסתומי היניקה והפליטה פתוחים ,בחלל הצילינדר ישנן שאריות גאזים שרופים חמים ,אשר נשטפים אל מערכת הפליטה ,וזאת כדי לטהר את תא השריפה לקראת מהלך היניקה

קיצור זמן חפיפת השסתומים תפגע ביכולתו של של הצלינדר לייצר ואקום ,זאת עקב זמני פתיחה ארוכים יותר של השסתומים ,והקטנת הזוית בין שתי הפיקות

זה על קצה קוצו של המזלג ,נושא התאמת גל הזיזים למנועי טורבו הוא נושא שאפשר לכתוב עמודים שלמים ללא קביעה מסוימת או חוקיות גורפת ,לכל מנוע יש את "המכסה " שלו

לאחר שקראתי את מפרט גל הזיזים ,נראה לי שחלה טעות בהזמנת הגל

ברוב מנועי הטורבו כחוק אצבע שסתום היניקה יפתח תמיד לאחר נ.מ.ע,כ15 עד 20 במנועים בעלי דחיסה נמוכה ,ואילו בגל שהזמנת מדובר על 20 מעלות לפני נ.מ.ע

כל שאר הנתונים תקינים ,

איני מכיר את התנהגות מנוע הביג בלוק בשיתוף טורבינה עם פרופיל גל הזיזים שפרסמת ,יתכן כי אני טועה והניסיון מוכיח אחרת ,אך כדאי שתבדוק זאת ,גם על יד משלוח מייל לLUNATI ,שנחשבת לאחת החברות המובילות בעולם המרוצים

יגאל

פורסם

תודה רבה יגאל! ו..באת בזמן קובי, כן, עכשיו אני יודע שהוא לא מתאים :loco:.

בתמונה שהצגת, איזה ערכים צריכים להשתנות כדי שהקאם שאפט יתאים ומה הערך שאמור להיות שם פלוס מינוס?

פורסם

בבקשה תבחר

ההעדפה היא ל COMPITION CAMS

עליך לבחור את שנת ייצור הבלוק

לדעתי עליך לבחור את הקמשפט שייתן לך את טווח הסלד הרחב ביותר ,זוהי פשרה למעשה אך הופכת המנוע לידידותי יותר לנהג

עליך לערוך ,בדיקה מייד עם קבלת הקופסה למקט נכון ,כולל בדיקה בעזרת גלגל מעלות ואינדיקטור ,זאת כדי לוודא שזהו אכן המפרט המבוקש ,ישנן טעויות מדי פעם

http://store.summitracing.com/egnsearch.asp?N=700+4294925232+4294924497+4294887637+4294908216+4294908395+4294840133+115+4294887319

פורסם

לקובי

כל שכתבת אמת לאמיתה,אך מידע זה לא סופק על ידי פותח השירשור,והנתון היחידי שעליו אוכל להמליץ הוא הטווח היעיל של פרופיל הגל

פורסם

יגאל הבעיה שהבחור עושה עבודת ניחוש.

למנוע כמו שהוא מתימר לבנות אין מוצר מדף.

לדברים כאלה בונים קאמשפט קאסטום .

אישית זה מה שאני עשיתי עלידי CROWER

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

כהתחלה המנוע (מרקרוזר 454) יהיה על בוכנות "סטוק" עד החלפה ל low commpresion שינוע בסביבות 1:8-9.

הבלאואר המדובר הוא 671.

קובי, אני ישמח אם תפרט לי את תחום הערכים שיתאימו לי (בין X לY עבור הנתונים הרלוונטיים).

פורסם

אני צריך אתה מידע הבא:

בלוק:

סוג?

?BORE? STROKE

 

סוג קראנק סוג טלטלים

והנתונים שלהם.

 

ראשים:

INTAKE RUNNERS

Chambers CC

VLAV SIZE

 

קאמשפט:

איזה ליפטרים ורולרים

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

×
×
  • תוכן חדש...