Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עזוב את הכינוי "ספורט"- מאזדה 3 אוט' עם מנוע 1600 תאכזב אותך מבחינת ביצועים. עלויות האחזקה של המאזדה יהיו זולות אבל קח בחשבון שהביטוח שלה יקר (יש לי חבר שהואלא נהג חדש או צעיר וללא עבר של תאונות שמשלם 4.5K על מקיף בלבד!).

 

האיביזה נראית לי הכי מתאימה, גם כי היא ידנית וגם כי יש לי רושם שאתה בחור צעיר ולכן האוטו יתאים לך יותר. אני לא רואה את הצורך באוטו גדול יחסית כמו הלאון. האיביזה תעשה את כל העבודה עם סטייל והביצועים שלה ירגישו לך לפחות טובים יותר מבאוטומטיות.

 

אם כבר איביזה, נסה לחפש את דגמי ה-1600 הידניים, אוטו חביב ביותר. אם תתקל באיביזה TDI אל תשלול אותה על הסף...זה אוטו עם פוטנציאל לא רע.

 

אגב, נסה לחשוב לכיוון של פיז'ו 206XS מדגמי 2001 ומעלה (110 כ"ס), יש לי הרגשה שהאוטו הזה יענה היטב לדרישות שלך אלא אם כן מכוניות עם 3 דלתות לא באה בחשבון.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

תודה casper. שלוש דלתות זו אופציה אבל נכוונו כבר בעבר מפיז'ו 206. הייתה לנו אחת בבית ולא הייתי מרוצה ממנה מבחינת התנהגות וגם מבחינה מכנית (ראתה יותר מידי מוסך לרכב חדש).

 

בהיותי בן 27 אני לא מחפש "לקרוע את הכביש" ולכן מנוע 1400 ידני יספיק אולם אם יצוץ 1600 או 1800 שיהיה נראה אטרקטיבי אני אשקול גם אותו.

אני מחפש רכב שיהיה "סקסי" בעיני עם התנהגות כביש טובה לא צריכה להיות מטורפת.

לגבי ה TDI אני חייב להודות שדי שללתי עד עכשיו, אבל אני לא ממש מכיר את היתרונות והחסרונות ואשמח אם מישהו יאיר את עיני לגביה מבחינת התנהגות, הוצאות (טסט, ביטוחים, טיפולים וכו') וחשובים אחרים.

 

תודה.

פורסם

דרך אגב, ביררתי לגבי ביטוח של רכב כזה והוא היה, אך נגיד, לא ממש אטרקטיבי...

 

דודה בהנחה שאנחנו מדברים על אותו ביטוח כי שנינו לא נהגים צעירים , כמה עולה הביטוח שלה(מקיף + חובה) לפי מה שביררת?

 

 

ועוד שאלה , איך האיביזה מבחינת אמינות?

כי אני יודע נגיד שמבחינת מחירי חלפים זה יקר אש (אחרי 4 פולקסווגן פאסאטים במשפחה ועכשיו אודי)

פורסם

רוטמן, לגבי הביטוח, לא רשמתי אבל אם אני לא טועה היה בסביבות 1600 חובה ו 4700 מקיף.

לגבי האמינות, לפי מה שקראתי פה, האמינות שלה טובה ממש כמו של הפולקסווגן מכיוון שהם בעצם מאותו קו יצור, מאותו בית.

פורסם
תודה casper. שלוש דלתות זו אופציה אבל נכוונו כבר בעבר מפיז'ו 206. הייתה לנו אחת בבית ולא הייתי מרוצה ממנה מבחינת התנהגות וגם מבחינה מכנית (ראתה יותר מידי מוסך לרכב חדש).

 

בהיותי בן 27 אני לא מחפש "לקרוע את הכביש" ולכן מנוע 1400 ידני יספיק אולם אם יצוץ 1600 או 1800 שיהיה נראה אטרקטיבי אני אשקול גם אותו.

אני מחפש רכב שיהיה "סקסי" בעיני עם התנהגות כביש טובה לא צריכה להיות מטורפת.

לגבי ה TDI אני חייב להודות שדי שללתי עד עכשיו, אבל אני לא ממש מכיר את היתרונות והחסרונות ואשמח אם מישהו יאיר את עיני לגביה מבחינת התנהגות, הוצאות (טסט, ביטוחים, טיפולים וכו') וחשובים אחרים.

 

תודה.

 

לא היית מרוצה מההתנהגות של 206?

 

אף אחת מהמכוניות שתארת פה, לא הסיאט איביזה, או הסיאט לאון ולא המזדה 3 מתקרבות להתנהגות של 206.

פורסם
רוטמן, לגבי הביטוח, לא רשמתי אבל אם אני לא טועה היה בסביבות 1600 חובה ו 4700 מקיף.

לגבי האמינות, לפי מה שקראתי פה, האמינות שלה טובה ממש כמו של הפולקסווגן מכיוון שהם בעצם מאותו קו יצור, מאותו בית.

 

אם באמינות של פולקסווגן עסקינן , אז רק שתדע שאני ממש לא מרוצה מהאמינות של הרכב.

אין לי מושג למה אבא שלי המשיך לחזור שוב פעם ושוב פעם לסוכנות רכב ולקנות את הרכב.

אומנם , מבחינת נסיעה הפאסאט היא אחת המכוניות , מתנהגת כמו מכונית יוקרה ולא יורדת מהרמה של אודי A6 וחברותיה , אבל אם לא היה לנו אחריות יצרן בתקופות שהיה לנו את הפאסטים היינו פושטים רגל לפי דעתי.

 

וסיפור קצר , באחרונה שהייתה לנו (שנת 2007) הדגם הכי מפואר - רמת אבזור HIGHLINE החליפו לנו גיר ומחשב (בסביבות 40000 ש"ח) רק בגלל שלא עלו על איזה צמת חוטים שמקצרת וזה היה כמובן במוסך צ'מפיון מורשה שהזמין את המומחה הראשי של חברת פולקסווגן לבדוק את הרכב ואת התקלה ברכב.

 

אם לא הייתה לנו אחריות היה מצב ממש לא נעים.

 

בכל מקרה , נחזור לענייננו ,

לגבי הביטוח , אתה בטוח שזה המחיר? איפה ביררת?

פורסם
רוטמן, לגבי הביטוח, לא רשמתי אבל אם אני לא טועה היה בסביבות 1600 חובה ו 4700 מקיף.

לגבי האמינות, לפי מה שקראתי פה, האמינות שלה טובה ממש כמו של הפולקסווגן מכיוון שהם בעצם מאותו קו יצור, מאותו בית.

 

ביררתי עכשיו עם חברת חבר איילון (אני איש קבע) שהם אמורים להיות הזולים ביותר

 

המחירים של הביטוח פשוט גבוהים.

הם רוצים 5055 על מקיף + חובה ואם אני ארצה שגם אחותי תנהג על האוטו (נהגת חדשה) אז זה בכלל 7340.

וואו!

 

סתם לצורך השוואה , אלמרה פרפקט מאותם שנים זה 3342 ו 4852 בהתאמה.

 

שיקול רציני שלא חשבתי עליו.

×
×
  • תוכן חדש...