Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קראתי את האמור, ואכן אין מחלוקת על כך שכשאשר מצב הקדמיים גרוע בהרבה משל האחוריים יתפתח תת היגוי, שהוא אכן בעיה.

אז מי צודק? כנראה שעדיף 2 צמיגים מעולים מלפנים ו-2 מעולים מאחור, כל הזמן. כל שאר המצבים הם פשרה.

  • תגובות 240
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ברור. האידאל זה להחליף צמיגים רק ברביעיות. אבל כשיש לך פנצ'ר תחליף רק את ה2 שעל אותו סרן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בגדול הוא צודק, בהנעה קדמית אין שום בעיה(כמעט) לתקן החלקה, ויותר קשה להתגבר על תת היגוי או איבוד הקדמי. במציאות מעטים הנהגים שידעו לצאת המחלקה של האחורי, וחוץ מלבלום והלחץ לא יעשו כלום,.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

אינני מכיר את האיש ופועלו, אבל הטיעון שלו חזק מאד, אחוזון מסכן מסך הנהגים בארץ עוברים איזשהי הכשרת נהיגה מתקדמת וידעו להתמודד עם מצב של החלקה.

 

בהמשך למה שפריג'י אמר, מומלץ להחליף את הצמיגים הקדמיים והאחוריים ביניהם לפחות פעם בשנה, ככה אתה נוסע עם הסט הפחות שחוק (מקדימה) וגם מחליף רביעיה בבוא היום.

פורסם

אני מניח שאתה צעיר מידי מכדי לדעת מי אמר את המשפט "אני נותן קונטרה בהגה" ואיזה קונוטציות המשפט מעלה, כדי להבין למה התכוונתי ולכן אתה מפרש את הדברים כך.

פורסם
אני מניח שאתה צעיר מידי מכדי לדעת מי אמר את המשפט "אני נותן קונטרה בהגה" ואיזה קונוטציות המשפט מעלה, כדי להבין למה התכוונתי ולכן אתה מפרש את הדברים כך.

 

 

ככל הנראה אתה באמת צודק, אם כי הייתי מעדיף כי תדבר ברור ולא בחידות...

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה לא משנה מי אמר את זה. יש לך קונוטציה שלילית מהמונח "קונטרה" ובגלל זה אתה מגביל את עצמך סתם מלהחשף לדעות של אנשים שמשתמשים במילה הזאת. אם בעבר מטומטם השתמש במילה הזאת, אז כל מי שמשתמש בה הוא כזה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הוא צודק, צריך גם לזכור שכשמדובר ברכב עם בקרת אחיזה (ESP, שיש לרוב הרכבים ב-10 שנים האחרונות, ולכל הרכבים החל מ-2010) -

המחשב ידאג לתקן החלקה של החלק האחורי, בקלות. לעומת זאת המחשב לא יכול לעזור במצב של החלקה בבלימה, למשל בבלימת חירום, או בכניסה מהירה מדי לסיבוב ואז בלימה שגורמת לתת היגוי והרכב ממשיך ישר. במצבים האלה, שהם היותר נפוצים יחסית - צריך את הצמיגים הטובים מקדימה.

בנוסף הצמיגים הקדמיים נשחקים יותר מהר מהאחוריים, מה שאומר שאם נתקין את החדשים מלפנים, בממוצע נגיע לשחיקה יותר אחידה בכל הצמיגים.

המצב היחיד שבו לא נרצה את הטובים מלפנים - זה כשהכביש מוצף במים, ויש סכנה של הידרופלנינג, שבו הצמיג מאבד אחיזה עקב חוסר יכולת לפנות את המים מספיק מהר. במצב הזה גם הESP לא יעזור הרבה, וציפה של החלק האחורי תהיה קשה מאד לשליטה לעומת החלק הקדמי. אבל בארץ זה לא המצב הנפוץ, ואפשר להמנע ממנו בקלות ע"י נהיגה במהירות איטית מספיק, כך שהצמיגים לא יגיעו למצב של הידרופלנינג.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
ברור. האידאל זה להחליף צמיגים רק ברביעיות. אבל כשיש לך פנצ'ר תחליף רק את ה2 שעל אותו סרן.

אתה יודע כמה רכבים נעים על הכבישים בארץ עם צמיגים שונים על אותו הסרן? - המון !

אני כל פעם שרואה את זה מתחלחל, במיוחד שאני רואה צמיגים עם הבדל עצום בצורת הסולייה והחתך כך שבוודאות הם לא יבלמו אותו הדבר.

ואני לא מדבר על רכבי ליסינג אלא על רכבים של אנשים פרטיים :(

קובי

:-)

פורסם
מעדיף חדשים מאחורה.נשחקים פחות מהר וגם מרגישים אותם יותר.

 

אין ספק, טיעונים מנצחים ! :) נשחקים פחות מהר ?? 'מרגישים' אותם יותר ? אתה אמיתי ? שיהיה לך לבריאות בכל מקרה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

בנוסף הצמיגים הקדמיים נשחקים יותר מהר מהאחוריים, מה שאומר שאם נתקין את החדשים מלפנים, בממוצע נגיע לשחיקה יותר אחידה בכל הצמיגים.

זה לא שאני לא מסכים עם הדעה הכללית שלך - אבל אני לא יודע אם אני אוהב את הטיעון הזה.

זה קצת מזכיר לי את הסטטיסטיקאי ששם רגל אחת במים רותחים ורגל שניה במים קפואים ובממוצע הרגיש מאוד נעים.


×
×
  • תוכן חדש...