Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דיפדפתי באתר CHEAPER וראיתי שהם עדכנו מלאי,וראיתי שם מוצר מעניין של DLS

אלו הם שני סאב וופרים בגודל של 6.5 אינץ' שלא צריכים תיבות גדולות מה שנותן אפשרות לבנות להם תיבות שיתאימו למתחת למושבים הקדמיים ובכך לקבל באס מקדמימה (וקצת ויברציות לישבן) בזמנו שנהגץי ברכב של הורים שמתי סאב אקטיבי של סוני מתחת לכסא נהג בהספק 80 WATT וקומפוננט מורל וקיבלתי סאונד ממש נחמד ומלתף .

 

קישור : http://www.cheaper.co.il/Product.asp?ProID=1278

פורסם

הרעיון נחמד . אבל ..

עם כל הכבוד הנפח שהם דורשים - איזור 18 ליטר , זה לא נפח קטן. יש סאבים של 10 אינץ שדורשים נפח דומה. ברוב הרכבים לא יהיה מקום לתיבות בגודל 20 ליטר וגם אם כן יש מקום זה מאוד לא פשוט מבחינת התקנה בניה ותכנון.

חוץ מזה , הדרייברים האלו לא מהווים תחליף לסאב , דרייבר של 6.5 לא יכול לספק מה שדרייבר של 10-12 יכול לספק.

בתור וופר בדלת , הוא גם פחות מתאים מבחינת נפח והדרישה לפורט.

במקום זה אני הייתי שם וופר טוב בדלת , ומקבל את כל הבאס שצריך..

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

יש הרבה פתרונות, סאב 8 אינטש או 10 אינטש שטוח בבניה קדמית, כבר יש כמה כאלה בארץ - עיין ערך יאריק.

 

יש פתרונות כמו באס שייקרס ותעלות LAT שמזרימות אוויר ומייצרות תדר באס.

 

יש גם מיניסאב לפוקל (עיין ערך OOGEE) חמש ורבע אינטש.

 

בסופו של דבר אין תחליף לקוטר כשמדובר על לרדת נמוך ולעשות את זה נכון.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בתיבה של 9 ליטר הוא יכול לשמש כמידבאס והוא דורש תיבה עם פורט.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלמלום לכולם, לא רציתי לפתוח תר'ד חדש לגבי אותו נושא ובדיוק אותו דרייבר.

 

אתמול הכנסתי את הנתונים T/S (של "סאבוופר" כזה RW6 של DLS) לתוכנת WINISD וביקשתי תיבה אטומה =

יצא 5.1 ליטר, כשאני חושב על זה, וגם לפי המדידות - יש סיכוי להכניס גם 6 ליטר מתחת למושב.

 

השאלה היא : האם מישהו שמע בכלל את הדרייבר הספיציפי הזה בפעולה?

האם מישהו שמע סט אפ כאשר המידבאס נמצא מתחת למושבים הקדמיים?

 

חשוב לציין שאני מבין טוב מאוד שסאבוופר הוא לא יהיה, והוא גם לא יתיימר להחליפו אצלי ברכב.

 

תודה לכל המומחים.

פורסם

תראה - יש רכבים שאתה שומע בהם דרייברים של שש אינטש ואתה אומר לעצמך שלא ממש חייבים סאב.

 

בייחוד כשאתה שומע דרייברים כמו המידבאסים של קלארוס (הייבריד אודיו) או לגטייה 6.

האבוק 7 אינטש

סקאן ספיק רוולייטור 7 אינטש

 

אבל אף אחד מהם לא ירד נמוך ויספק עוצמה ובאס מורגש היטב כמו סאב בקוטר 10 אינטש למשל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי, זה ברור לי כשמש. וגם רשמתי

חשוב לציין שאני מבין טוב מאוד שסאבוופר הוא לא יהיה, והוא גם לא יתיימר להחליפו אצלי ברכב.

 

השאלה היא האם מישהו שמע בכלל סט אפ כזה, כאשר המידבאס נמצא בתיבה אטומה מתחת למושבים.

×
×
  • תוכן חדש...