Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמן מנוע ל-205, צמיגות כדאית ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קומ שלום רב!

שני השמנים באיכות מעולה, הבעייה היא שלמנוע ישן, מעבר משמן מינרלי, לשמן חצי סינטטי, גורם לתופעת לוואי, של הזעות יתר, וצריכת יתר של שמן מנוע, לעתים בלווי עשן לבן.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אני מציעה לך שתנסה, יותר גרוע ממה שיש לך עכשיו לא יהיה .

ה LM הוא מינרלי אך עם תוספים סינטטים ובכל מקרה יותר דליל מהמנרלי הסטנדרתי.

פשוט כנראה השמן לא מתאים לכל המנועים.

אני זוכר שבפונטו לאחר שעברתי מ LM ל ESSO צריכת השמן ירדה ורעש תקתקוק השסתומים גם כן כמעט נעלם.

ההבדל הוא ש ESSO יקר יותר מ ELF ולכן אני משתמש ב ELF.

פורסם

מתעלק על השרשור

ברשותי 106 XS דגם מנוע KDX

מנוע כמו של 205 מומלץ להשתמש ב20W50 או 10W40 ?

המנוע אינו מעשן כלל וצריכת השמן שלו היא ממש אפסית כל 5000-6000 ק"מ אני ממלא ממש טיפה הוא יורד ממש מטיפה מתחת למקסימום

כרגע אני משתמש בחצי סינטטי של AGIP

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם

מנוע כמו של 205 מומלץ להשתמש ב20W50 או 10W40 ?

של AGIP

 

 

מה כדאי באמת ? האם הצמיגות היא שעושה את בעיית צריכת השמן או העבודה כי השמן חצי סינטטי ולא מינרלי ?

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

אכן לצמיגות יש קשר ישיר לתצרוכת השמן, וזה לא שייך לאיכות השמן.

ברכב ישן נהוג השתמש בשמן מינרלי, שהוא צמיג יותר , ומקטין שריפת שמן.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

כי אכן אין נזילות ואני מניח שהשמן פשוט נשרף לו אט אט, במיוחד בעבודה עם טורים גבוהים או מאמץ כזה או אחר, ולקחתי לתשומת ליבי, אגמור את המיכל וכנראה אעבור לשמן אחר.

 

שוב השאלה 10\40 או 20\50 ?

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם
מתעלק על השרשור

ברשותי 106 XS דגם מנוע KDX

מנוע כמו של 205 מומלץ להשתמש ב20W50 או 10W40 ?

המנוע אינו מעשן כלל וצריכת השמן שלו היא ממש אפסית כל 5000-6000 ק"מ אני ממלא ממש טיפה הוא יורד ממש מטיפה מתחת למקסימום

כרגע אני משתמש בחצי סינטטי של AGIP

 

תמשיך להשתמש ב10W40 חצי סינטטי באיכות טובה וסע לשלום.

אל תדאג למנוע שלך, הוא כבר ידאג לך לתעסוקה גם עם שמן כזה וגם עם אחר :lol:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...