Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שישי בערב - הפתעה - מראה שבורה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום מלומדי,

בעקבות השרשור הקודם של החניות התמזל מזלי והיום החליט איזשהוא חוליגן לשבור לי את המראה ברכב.

חניתי בבניין של חברה שלי, שבו ידוע מספר המקומות החנייה לכל דייר ומכיוון שכל דייר חונה היכן שבא לו, אז אין סדר כלשהוא בחניות..

מה שקרה זה שהגעתי מאוחר בערב שישי וכל החניות של חברה שלי נתפסו על ידי שכנים\רכבים לא ידועים אחרים.

מכיוון שהדבר נהוג שם לחנות כך אז גם אני נכנסתי לחנייה של מישהו אחר בצירוף פתק עם המס' טלפון שלי במידה ותהיה בעיה.

התוצאה הייתה שעתיים וחצי לאחר מכן אני יורד לרכב ומוצא את המראה השמאלית (צד נהג) תלושה מהמקום ככל הנראה בבעיטה.

הסתכלתי סביב ולא זיהיתי רכבים חדשים בחנייה מאז שהגעתי, יצאתי אל מחוץ לחנייה ומצאתי את רכבו של חתן אחת הדיירות המבוגרות בבניין שבבעלותה חנייה אחת בלבד, כמובן שהיא חסמה חנייה של שכן ולכן אין כל הצדקה למדוע שתשתמש בחנייה נוספת... אי לכך הגיע החתן החמום מוח שלה וכנראה בעט לי במראה והוריד לי אותה.

כשעליתי אליהם לדירה לדבר איתם בצורה מאוד נחמדה (באמת), הם הכחישו הכל עד שהתפרץ החתן ואמר מי שיחנה לי בחנייה אני יעשה לו מה שבא לי לרכב (בפני שני עדים שלי).

והתחיל כמובן לאיים וכן הלאה... אני אמרתי לו מצדי שאין לי בעייה, ושיש לו המון מזל שהוא פגע ברכב שהוא לא הרכב הפרטי שלי כי ככל הנראה אם זה היה משפט שהייתי מקבל ככה בפנים כשזה היה הרכב שלי, לא יודע איפה הייתי כרגע רושם הודעה קצת אחרת.

 

מבחינה חוקית אני יודע שזה לא מעניין לא את המשטרה ולא את חברת הביטוח ולא אף אחד שבאמת יעשה משהו עם המקרה,

במיוחד שאין לי כל אמצעי להוכיח את המעשה הפלילי מלבד השיחה שניהלנו שהגיעה בסופה לטונים מאוד גבוההים, כשהכוונה הייתה בכלל לברר את העניין.

 

אשמח לשמוע את דעתכם ואיך הייתם מתמודדים עם אותו המצב.

 

אבי.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בפעם הבאה לחסום את הרכב שחנה לכם בחניה הפרטית.

עכשיו זה יהיה התור שלו לחפש אתכם.

כמובן להכין שלט לחניה שמציין שזו חניה פרטית לרכבים מספר:XX-XXX-XX

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

איזה יופי שכולם פה עברייני מקלדת. ממשיכים בקו האלימות והעבריינות שמתפתח פה בכל שרשור מחדש.

 

 

פותח השרשור - אתה לא צריך הוכחות. תגיש תלונה במשטרה, תספר מה שקרה. מקסימום - יסגרו את התיק.

אני הייתי עושה את זה רק מהתענוג של פתיחת התלונה והאפשרות שהוא יזומן לחקירה במשטרה.

 

בכל מקרה, בהצלחה במה שתבחר לעשות.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

להגיש תלונה על ונדליזם בכוונה תחילה לא יכולה להספיק?!

שישלם את הנזק ושלום עליכם!

 

זה שהבחור לא יודע לשלם על המעשים המטומטמים שלו אלא רק לצעוק זה בעיה שלו.

Polo 2012

פורסם

השוטרים לא יעשו עם זה כלום.

זה נזק פעוט לפי ההגדרה שלהם.

במדינה הזו אם לא מעלת וגנבת מליוני שקלים אף אחד לא יחקור או יבדוק.

 

אתה פשוט הופך להיות חלק מ "חוסר עינין לציבור".

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אלימות לא אלימות לא מעניין, אני גם לא מתרגש מכל עניין הישבור לו את כל האוטו וישרוף לו את הבית, כמו שאמרתי הנזק הוא לא לרכב הפרטי שלי וטוב שכך, אני שואל שאלה היפוטתית מה אתם שעבדתם ושילמתם עבור כל גרוש מהרכב שלכם ובא מישהו ובחוסר איכפתיות שובר לכם ככה את המראה? את האמת לא את האני מתייפיף שלפעמים נעים לרשום על דפי הפורום.

 

כמובן שאני לא הולך לפגוע לו ברכב ולא ברכוש שלו, אני מחפש דרך לגרום לו לשלם על מעשיו מבלי לפגוע לו ברכוש ואו ללכת איתו מכות ושאר ירקות.

 

תהיו אמיתיים לרגע

אבי.

פורסם
אבי,אני הייתי עולה הביתה, לוקח ג'ריקן של בנזין ושופך לו על האוטו.

 

אה, במקרה אני מסתובב עם מצית בכיס :twisted:

20367711hp6.jpg

כן, גם לי נמאס מעברייני מקלדת

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

תגיש תלונה במשטרה ותספר להם שהוא הודה.

 

סביר להניח שהוא יוזמן לחקירה, אולי יקבל אזהרה. אני רק בשביל זה שיטרטרו את העבריין הזה הייתי מגיש, מכיוון שזה הריי ברור שהם לא יעשו כלום.

פורסם

לדעתי זה בדיוק כמו ללכת מכות עם מישהו שאתה לא מכיר. הרי עם זה המשטרה תעשה משהו לא?

סליחה, אמורה לעשות משהו, לא?

Polo 2012

פורסם

מתי אנשים יבינו שמשטרה זה כבר מזמן לא הפיתרון?

אם זה היה הרכב שלי,לא עולה לי כרגע שום דבר לראש אבל בטוח שהייתי מוצא דרך יצירתית,מקסימום נזק במינימום כוח,בהתחשב בסוג הרכב וכו...דבר ראישון הייתי מוריד לו את האוויר פשוט בכול הגלגלים,בלי שום פאנצ"ר וכו,די מבאס אם אין לו משאבה.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

1. כפפות חד פעמיות ו-2 לבנים שמוצאת את דרכן אל חלון האוטו שלו + האוטו של קרובת המשפחה שלו שגרה איתך בבנין.

2. טייפ מנהלים ועוד ניסיון לדובב אותו. בד"כ הטיפוסים האלה מספיק טיפשים כדי לחזור על הודאתם פעמיים. ואז למשטרה.

3. אחרי שהמשטרה לא עזרה לך בסעיף 2, אתה יכול להמשיך לחברת הביטוח שלך. יש להם דרכים לטפל באנשים כאלה.

 

בהצלחה. 8)

פורסם

כן, גם לי נמאס מעברייני מקלדת

 

הכוונה שלי הייתה רצינית לחלוטין.

מי שפוגע לי ברכוש - אני אפגע בו בחזרה.

לצערי במדינה שלנו אין רשות ואין חוק וככה זה הולך פה.

פורסם

יה חבורת מוחות, אם הוא יעשה את כל זה, איך הוא יבקר את חברה שלו להבא?

בברכת יום טוב, רועי. תמיד מוכן ושמח לעזור, בכל נושא.


×
×
  • תוכן חדש...