Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה,

בעבר התייעצתי בקשר להרכבת מערכת ברמה גבוהה כי חשבתי שהתקציב יאפשר

 

התקציב שיש לי כרגע ביד הוא 1000 ש"ח בלבד.

יש לי באוטו רדיו טייפ משנת 1995 ,רק הרדיו עובד ,נמאס כבר רק לשמוע רדיו.

 

חשבתי לקנות רדיו דיסק ורמקולים

 

רדיו דיסק עולה בסביבות 600-700 ש"ח ונשאר מעט עבור רכישת רמקולים.

 

הרמקולים באוטו בקושי עובדים (מדובר ברמקולים המקוריים משנת 1993)

 

בקשר לרמקולים,

מצד אחד ,אני לא רוצה לקנות רמקולים ב50 ש"ח ="זבל סיני"

מצד שני,יש לי רק כ 300-400 ש"ח .

 

סוגי המוסיקה שאני שומע:

 

1.R&B ,לדוגמא: BOYS2 MEN,R KELLY .

2.מוסיקה ללא מילים-צלילי פסנתר,גיטרה.

3.הרבה מוסיקה שקטה .

 

תודה מראש על העזרה :-)

פורסם

אני מציע יד שנייה ככה תוכל לקחת משהו ברמה יותר גבוהה

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
אני מציע יד שנייה ככה תוכל לקחת משהו ברמה יותר גבוהה

 

אני מעדיף יד ראשונה

 

 

על איזה גודל רמקולים אתה מדבר? 6X9?

 

אני מתכוון שאמצעי הגברה באופן כללי,היות ובכסף שלי ,לקנות קומפוננטים נשמע לא ריאלי,אז הכוונה לרמקולים הכי פשוטים שהם 6X9

פורסם

תקנה רדיו דיסק של חברה מוכרת דגם לא חדיש

רמקולים 6X9 אין צורך במשהו חזק מידי כי אין מגבר

וזוג רמקולים לקדימה לא קומפוננט אלה רמקולים רגילים

אני אישית הייתי קונה הכל יד 2 וככה עולה ברמה אבל אני מבין את הבחירה שלך (שקט נפשי)

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

חיפשתי ת'רדים בהם מדובר בהרכבת מערכת מאפס ,עם תקציב כמו שלי,ולא הצלחתי למצוא

 

אשמח לקבל לינקים לת'רדים אלו (אם קיימים) :-)

 

תקנה רדיו דיסק

רמקולים 6X9 אין צורך במשהו חזק מידי כי אין מגבר

וזוג רמקולים לקדימה לא קומפוננט אלה רמקולים רגילים

 

 

אני גם חשבתי HU,רמקולים 6X9 ורמקולים קדמיים

פורסם
HU:

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=574126

700 ש"ח

 

רמקולים 6X9:

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=417684

345 ש"ח

 

ואם יש לך רמקולים מקדימה תשאר איתם בינתיים

ברכב אמנם קיימים שני רמקולים קדמיים ,אבל, השמאלי לא עובד כבר בערך שנה והימיני בקושי עובד,מאוד חלש

 

 

תודה על ההמלצה

קראתי בפורום והבנתי שבהנחה ואין לי סאב ומגבר ,הרמקולים הקדמיים מקבלים עדיפות על פני הרמקולים האחוריים.

 

אם אני לא טועה,רמקולים בגודל 6X9 אינץ' הינם אחוריים

פורסם

קנה רמקולים קדמיים + אחוריים + פאנל שכל הרכיבים יהיו של חברות טובות אבל לא משהו יקר אני מאמין שזה הכי טוב לך כרגע

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

קדמיים

http://www.zap.co.il/ratemodel.asp?model_id=369821

 

4 אינץ' זה הגודל המתאים לי ,אין לי כרגע כסף לבניות או רצון לעשות חורים נוספים בדש בורד

 

HU

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=574126

 

לאחוריים אין כרגע כסף

 

האם הרמקולים מתאימים לסוג המוסיקה שאני שומע?

פורסם

באיזה רכב מדובר ?

איזה מידה יש בדלתות הקדמיות?

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
באיזה רכב מדובר ?

איזה מידה יש בדלתות הקדמיות?

 

הרכב הוא מיצובישי לנסר

 

בדלתות הקדמיות אין רמקולים

מאחור אין רמקולים

 

הרמקולים היחידים הם אלה איתם הרכב יצא מן המפעל ביפן לפני 15 שנה ,2 רמקולים בגודל 4 אינץ' הנמצאים בדש בורד

פורסם

natan-co, כמה דברים:

 

1. אני מבין את מצוקתך לאור העובדה שאתה נוסע כבר שנה בלי רמקולים ורוצה כבר לשמוע איזה דיסק.

2. אל תמהר עם ההוצאה הזו, כי יכול להיות שאם תמתין עוד כמה זמו ותחסוך קצת, תקבל תוצאה יותר טובה עבור ההשקעה שלך.

3. אל תצפה ליותר מדיי מרמקול 4", בטח לא בתקציב במיועד. תביא משהו שישמעו בו והוא לא יקרע תחת העומס של ההגברה. יהיה חסר לך באס, במיוחד ב R&B, בוודאות.

4. לגבי סוג רמקול של 4" שיתאים לסגנונות המוזיקה שלך, קטונתי, לא מכיר מספיק אלמנטים כאלה.

5. אתה צודק לגבי ההבחנה שלך שבמצבך החשיבות היא קודם כל לרמקולים קידמיים, אך מכיוון שאתה לא רוצה לבצע בניות וכו' אז אין ברירה, כנראה שהכיוון צריך להיות 4" קדימה, ובהמשך 6X9 מאחור, לבאסים.

6. במצבך אני הייתי חושב על רמקול קדמי יותר גדול. או קומפוננט קדמי קודם כל.

 

יואב

יואב :arrow:

×
×
  • תוכן חדש...