Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אני סטודנט באוניברסיטת ירושלים, ורציתי לדעת אם ישנם עוד חברים בפורום אשר לומדים בסביבה.

 

אני לומד שנה שנייה לכלכלה וראשונה בתקשורת ועיתונאות.

 

אם ישנם עוד סטדנטים אז למה להשאיר את הדיבורים רק לפורום ולא להיפגש בקמפוסים, כשיש זמן וחלונות ריקים.

 

תפרסמו כאן כדי שגם אנשים אחרים, מאוניברסיטאות/ מכללות שונות יוכלו לדעת על קיומם של חברי הפורום בסביבתם הקרובה!

 

מי שלא רוצה לא חייב :wink:

Subaru BRZ 2023 | Citroen C5 Aircross 2019

Hyundai i20 2013 - SOLD | SEAT Leon 2011 - R.I.P | Mitsubishi Lancer 2001 - R.I.P

פורסם
שלום לכולם

 

אני סטודנט באוניברסיטת ירושלים, ורציתי לדעת אם ישנם עוד חברים בפורום אשר לומדים בסביבה.

 

אני לומד שנה שנייה לכלכלה וראשונה בתקשורת ועיתונאות.

 

אם ישנם עוד סטדנטים אז למה להשאיר את הדיבורים רק לפורום ולא להיפגש בקמפוסים, כשיש זמן וחלונות ריקים.

 

תפרסמו כאן כדי שגם אנשים אחרים, מאוניברסיטאות/ מכללות שונות יוכלו לדעת על קיומם של חברי הפורום בסביבתם הקרובה!

 

מי שלא רוצה לא חייב :wink:

 

אני בטכניון .. קצת רחוק :wink:

 

אבל אם מישהו רוצה למצוא אותי .. אז אני או בבית הסטודנט יושב עם חברים ..

 

או משחק שיש ביש בפקולטה לתעשיה וניהול ( העניין של השיש ביש חדש מהאגודה אחלה של רעיון .. למרות שהיות שיחקתי והפסדתי שני שיעורים :lol: )

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

אני נמצא בבר-אילן

אבל רק בימי רביעי... אז אם מישהו נמצא שם........

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם
אני בטכניון .. קצת רחוק :wink:

 

אבל אם מישהו רוצה למצוא אותי .. אז אני או בבית הסטודנט יושב עם חברים ..

 

או משחק שיש ביש בפקולטה לתעשיה וניהול ( העניין של השיש ביש חדש מהאגודה אחלה של רעיון .. למרות שהיות שיחקתי והפסדתי שני שיעורים :lol: )

 

אתה בכלל פארש, מה זה הלואוטק הזה? אתה בטכניון! אתה אמור להיות חנון ולשבת בחווה של חשמל ולשחק UNREAL TOURNAMENT עם עוד 15 חבר'ה!! (אני עשיתי את זה, זה פשוט גדול)

 

:lol:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני בטכניון .. קצת רחוק :wink:

 

אבל אם מישהו רוצה למצוא אותי .. אז אני או בבית הסטודנט יושב עם חברים ..

 

או משחק שיש ביש בפקולטה לתעשיה וניהול ( העניין של השיש ביש חדש מהאגודה אחלה של רעיון .. למרות שהיות שיחקתי והפסדתי שני שיעורים :lol: )

 

אתה בכלל פארש, מה זה הלואוטק הזה? אתה בטכניון! אתה אמור להיות חנון ולשבת בחווה של חשמל ולשחק UNREAL TOURNAMENT עם עוד 15 חבר'ה!! (אני עשיתי את זה, זה פשוט גדול)

 

:lol:

 

אוקי כדי שתבין יש כמה סגנונות של משחקים בטכניון ...

 

החווה באזרחית זה COUNTER STIKE + HALFLIFE

והכי חשוב REDALLERT 2 ו YURI !

 

חוות מדעי מחשב QUAKE בזמנו ו UNREAL עכשיו + CIVILIZATION 3

 

חוות אולמן יש בה כלמיני !!

 

בחשמל אני לא מכיר ... מספיק לי מה שיש בחוות האחרות ....

 

שיש ביש יש החל מהיום בתעשיה וניהול ... ויש גם שח אבל אני לא מוכן להסתכן ולשחק גם איזה רוסי שח כי אני תמיד רואה אותם שקועים במשחקים על המחשב וממש נכנסים בתוך המשחק !!

 

חבל שNF6 וגם NF5 לא יכולים לשחק שם ( כרטיס המסך לא מאפשר.. למרות שכבר עשינו לה RIP :wink:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

אני לומד הנדסת חשמל באוניברסיטת ת"א , שנה שנייה.

 

מי שמחפש אותי, אז אני בבניינים הנידחים מאחורי הגשר

מה שצריך לעשות זה ללכת כל הזמן ישר עד שמפסיקים לראות בחורות

או לחילופין, רואים בחורות שנראות כמו בחורים :wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אני לומד הנדסת חשמל באוניברסיטת ת"א , שנה שנייה.

 

מי שמחפש אותי, אז אני בבניינים הנידחים מאחורי הגשר

מה שצריך לעשות זה ללכת כל הזמן ישר עד שמפסיקים לראות בחורות

או לחילופין, רואים בחורות שנראות כמו בחורים :wink:

 

אל תדבר על בחורות באוניברסיטת תל אביב ..

תבוא לטכניון שם תראה את ה- !!מדבר !!

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

אני סטודנט.

למה?-ואללה לא יודע :roll:

אני מתכנן לפרוש ולעבור להודו להיות אחד עם הטבע,אבל הדבר היחיד שמחזיק אותי פה זה הפורום(כן בטח :? ).

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
אני לומד הנדסת חשמל באוניברסיטת ת"א , שנה שנייה.

 

מי שמחפש אותי, אז אני בבניינים הנידחים מאחורי הגשר

מה שצריך לעשות זה ללכת כל הזמן ישר עד שמפסיקים לראות בחורות

או לחילופין, רואים בחורות שנראות כמו בחורים :wink:

 

אל תדבר על בחורות באוניברסיטת תל אביב ..

תבוא לטכניון שם תראה את ה- !!מדבר !!

 

באוניברסיטת ת"א יש כוסיות עולמיות,

הבעיה שהן לומדות מקצועות של 2 ב-10 , שממוקמים רחוק מהפקולטה להנדסה.... :roll:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אני לומד הנדסת חשמל באוניברסיטת ת"א , שנה שנייה.

 

מי שמחפש אותי, אז אני בבניינים הנידחים מאחורי הגשר

מה שצריך לעשות זה ללכת כל הזמן ישר עד שמפסיקים לראות בחורות

או לחילופין, רואים בחורות שנראות כמו בחורים :wink:

 

תל ברוך?? :lol:

 

 

 

אני לומד במכללת אשקלון... :roll:

אין כאן אף אחד מאשקלון :roll:

פורסם

אוניברסיטת תל-אביב.

מדעי הרוח.

בחורות טוב תודה.

 

:D

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם

אני מבאר שבע...

שנה שניה באנגלית (ספרויות זרות ובלשנות)

 

וכן, יש מספיק בחורות....

 

:mm_wink:

 

 

סער

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

גם אני מבאר שבע.

שנה ראשונה מדעי המחשב וכבר נמאס לי :-)

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד

פורסם
אני לומד הנדסת חשמל באוניברסיטת ת"א , שנה שנייה.

 

מי שמחפש אותי, אז אני בבניינים הנידחים מאחורי הגשר

מה שצריך לעשות זה ללכת כל הזמן ישר עד שמפסיקים לראות בחורות

או לחילופין, רואים בחורות שנראות כמו בחורים :wink:

 

אל תדבר על בחורות באוניברסיטת תל אביב ..

תבוא לטכניון שם תראה את ה- !!מדבר !!

 

ואתה מדבר מתוך מעשיה וטיול??? אצלכם עוד המצב טוב...

בוא אלינו, לבניין הסמוך של מכונות, ותראה מה זה מדבר... 100 אנשים בסמסטר, 8 מתוכם בנות...

הפקולטה למעשיה וטיול היא אחת מנאות המדבר היחידות בטכניון (ביחד עם ביולוגיה וארכיטקטורה)...

×
×
  • תוכן חדש...