Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני לפני גיוס וממוין למודיעין.

הצד החזק שלי הוא הצד השכלי, פחות הפיזי. ולכן, אני חושב שאני יותר אתאים בתפקיד שדורש שימוש שכלי, כמו מודיעין.

הייתי אמור להתגייס למודיעין באוגוסט הקרוב משום שהייתי בדחיית שירות. כרגע דחיית השירות שלי התבטלה וכרגע עומדות בפניי שתי אפשרויות:

1) להתגייס במרץ וללכת לקרבי (לא חי"ר) העדפתי האישית היא לשריון, עדיפות שנייה למודיעין שדה.

2) להאבק (וזה לא ידרוש הרבה מאמץ) ולדחות את הגיוס לאוגוסט ואז להתגייס למודיעין.

 

השיקול שלי לקרבי הוא שהלב פשוט נחמץ לראות איך כולם אוכלים חרא ומקריבים את עצמם בשביל שאני אשב על איזה כסא ואתקתק במחשב.

 

אז השאלה שלי היא מה לדעתכם עדיף לי אישית? (בהתחשב בנתונים שלי)

 

*אני לא מבקש שתחליטו בשבילי, רק שתתנו לי הצעות לכאן ולכאן.

 

תודה.

פורסם

אני מציע, בתור אחד שהשתחרר לא מזמן ושירת בתור ג'ובניק... תתגייס כמה שיותר מהר, ככה תסיים עם זה כמה שיותר מהר. ובלי שום קשר- הייתי מעדיף שיריון, תאכל קצת חצץ, תהפוך לגבר.

172

פורסם

שמע, אל תרגיש ''פחות חשוב'' במידה ותהיה חייל בחיל המודיעין שיושב על המחשב כפי שאתה כותב בזמן שאחרים נמצאים בשטח, זה לא שאתה ג'ובניק מהג'ובניקים שרואים היום (ואני לא מדבר על טבחים וכו'.. שתורמים המון אלא על אותם חוצפנים שפשוט לא עושים כלום אבל כלום בצבא) שמבזבז את כספו של הצבא לשווא.. אתה עושה תפקיד מאתגר עם המון אחריות ותרומה למדינה.. וכשאתה נכנס לזה באמת אחרי שנה בצבא(מדבר מנסיון) אתה רואה עד כמה רמת התרומה שלך גבוהה עבור המדינה וזה כולל אמנם יציאות של 11-3 אמנם שמשתפרות אחרי שנה בצבא ל10-4 ויש גם את הצד הזה של היציאות בתור ג'ובניק במודיעין כביכול.

עכשיו לגבי השירות הקרבי - אתה חייב להיות סגור על עצמך ולחשוב עם עצמך באמת מה אתה מעדיף כמו שהגדרת: לתרום לצבא באמצעות השכל או באמצעות הפיזיות. כיוון שאני לא קובע ואתה זה שמחליט נשאיר לך את זה..

הבחירה תלויה גם בתפקיד עצמו שאתה הולך לבצע בחיל המודיעין...

בכל מקרה, שיהיה לך בהצלחה בכל דרך שתבחר!

פורסם

תראה, אתה היחיד שיכול להחליט בשביל עצמך - אבל במקומך, לא הייתי מוותר על קרבי בשום מצב.

גם במודיעין אתה תתרום המון למדינה, אבל את החוויות והדברים שאתה עושה בקרבי אין בשום מקום אחר - ובשביל החברים שתרוויח והדברים שתעשה שווה לך לתת עוד קצת מעצמך.

בקרבי אתה תצבור בשלוש שנים מספיק סיפורים כדי לספר כל החיים, גם במודיעין אתה תתרום אבל שם אין את כל הדברים האלה (ומצד שני יש גם חסרונות, אבל לכל מטבע יש שני צדדים וזו כבר החלטה שלך).

בכל מקרה, בהצלחה בכל מה שתבחר!

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

השיקול שלי לקרבי הוא שהלב פשוט נחמץ לראות איך כולם אוכלים חרא ומקריבים את עצמם בשביל שאני אשב על איזה כסא ואתקתק במחשב.

 

 

כלוחם אני יכול להגיד לך שהמערך תומך הלחימה חשוב ללוחם לא פחות מעוד חייל בסבב המטלות. בזכות אותם מתקתקים במחשב אנחנו מקבלים ציוד יותר טוב שמקל עלינו, בזכות השקמיסט יש לנו כמה צ'ופרים כדי לשבור את האוכל הצבאי, בזכות טבח משקיע יש אוכל טוב (והיה לנו כבר טבח במילואים שארגן חצי חבית באביר עם גחלים ועשה על האש בשטח לכל הגדוד), בזכות האפסנאי והחימושניק הזיכויים הולכים הרבה יותר מהר ובזכות עובד הרס"ר יש מקלחות נקיות עם מים חמים כשחוזרים מהשטח.

 

כל תפקיד הוא חשוב וכל תפקיד תורם. לך לאש שהצבא ואתה תחשבו שתתרום הכי הרבה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אם קרבי אז עדיף לך MLRS. אמנם זאת יחידה של תותחנים אבל הרבה יותר מענינת.

 

מצד שני, לא משנה איפה תהיה קרבי - תמיד תגיע לשטחים :)

 

לדעתי לך על מודיעין. אם להיות לרגע פרקטי, הדברים שתלמד שם יעזרו לך הרבה יותר כשתשתחרר. וכמובן, אל תשכח שלהיות קרבי לא נגמר בשלוש שנים, אלא עד גיל 42 בגלל המילואים. ואחרי גיל 30 לרוץ עם אפוד כבר לא כל כך נעים כמו כשאתה צעיר.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

בו נגדיר את זה ככה ,אם אתה סוג של גאון על , או אפילו משהו קרוב לזה ,הצבא לא ישלח אותך מהר לקרבי וישב לך על הוריד שתבוא לשרת ביחידות שצריכות הרבה מאוד שכל .

 

 

אם לא ,אז אתה בהחלט תתרום גם שם ,אבל לדעתי תחסר יותר בגדוד לוחם .

הדרישות הפיזיות משריונר תותחן ואפילו חי"רניק הן לא בשמיים ,ואתה לא צריך להיות רמבו כדי לסיים מסלול ולשרת כלוחם .

ומפקד דווקא כן צריך קצת שכל ...

 

מה שהרבה יותר נדיר היום ולדעתי חשוב לפחות כמו יכולת גופנית בסיסית ,זו המוטיבציה ,ונראה שברור לך למה אתה מתגייס ,וכמה זה חשוב.

 

אנשים כמוך עם ההבנה הבסיסית הזו, זה כבר לא דבר מובן מאליו ביחידות לוחמות ולדעתי שם מקומך .

 

בהצלחה ושתחזור הבייתה בשלום

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
אלא על אותם חוצפנים שפשוט לא עושים כלום אבל כלום בצבא) שמבזבז את כספו של הצבא לשווא..

אוי לא 350 לחודש +2 סנדוויצ'ים ביום.

שר האוצר הודיע על העלת מיסים.:-D עדיף 10 כאלה מאשר אחד שיעבוד במשכורת מינימום אזרחית.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

תודה על התגובות...

 

הקב"א שלי 55 והדפ"ר 80, אם זה אומר לכם משהו.

 

אני יודע מאוד לאיפה אני מתגייס. והסיבה שאני רוצה ללכת לשיריון זה בשל הסטיגמות שאופפות את החיל הזה. ולהיות קצין זאת בהחלט שאיפה אישית שלי... אני לא רואה את עצמי מסיים את הצבא בלי קצונה או איזה קבע של שנה...

 

כרגע יש לי ועדה רפואית, משום שנקבע לי ניתוח רפואי לחודש מאי.. מקווה שזה ידחה לי את הגיוס.

אם לא, אקבל את זה באהבה ואלך לקרבי בלב שלם..

פורסם

במשטרה צבאית ימצאו לך תפקיד הולם לאיכויות שלך לדוגמא שוטר(תפקיד אהוב),מד"כ(או ברוסית מודאק) או יחידות מיוחדות כמו בילוש או מצח או ימל"מ ו ימ"ר.

 

אני עצמי יוצא בילוש ואני דיי ממליץ על התפקיד מבחינת גיוון אף פעם לא יהיה לך משמעם בסמויה:-P

פורסם
תודה על התגובות...

 

הקב"א שלי 55 והדפ"ר 80, אם זה אומר לכם משהו.

 

אני יודע מאוד לאיפה אני מתגייס. והסיבה שאני רוצה ללכת לשיריון זה בשל הסטיגמות שאופפות את החיל הזה. ולהיות קצין זאת בהחלט שאיפה אישית שלי... אני לא רואה את עצמי מסיים את הצבא בלי קצונה או איזה קבע של שנה...

 

כרגע יש לי ועדה רפואית, משום שנקבע לי ניתוח רפואי לחודש מאי.. מקווה שזה ידחה לי את הגיוס.

אם לא, אקבל את זה באהבה ואלך לקרבי בלב שלם..

דפר 80 זה נמוך. 90 זה מקסימום. אני משער שטעית בהקלדה. אני כמעט כמוך. רק קב"א 54. ובינתיים נתקל בקשיים.

בברכת יום טוב, רועי. תמיד מוכן ושמח לעזור, בכל נושא.

פורסם

במודיעין יש לא מעט תפקידים שהם סתם "תקתוק במחשב", והם הרבה פחות מעניינים ומאתגרים מהתפקידים עליהם דיברו כאן. לא ציינת למה בדיוק מיינו אותך במודיעין כך שאני לא יכול להמליץ לך במה לבחור.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

קודם כל אני יתחיל בגילוי ששירתתי בקרבי כך שדעתי מושפעת מכך.

 

יש לי כמה חברים טובים ששרתו במודיעין בממר"מ ביחידות טובות שם, אני ועוד חברים שהיו בקרבי רואים את ההבדל.

אין מה לעשות, אחרי שנה שנתיים בקרבי כגבר רואים מי נישאר ילד ומי התבגר והפך לגבר.

 

נכון קרבי זה לא גן של שושנים, היציאות לא תמיד טובות -בדרך כלל לא, עובדים קשה, לא ישנים.

אבל הסיפוק אחרי פעילות מבצעית ושאתה קורא עיתון למחרת ורואה את ההשפעה של מה שעשית אין לזה מחיר.

יבוא הגובניק ממודיעין ויגיע את המשפט האחרון, אבל לו אין האלמנט של החיילות וההקרבה.

כמו שאומרים אדם לאדם זאב שמעתי מחברים גובניק לגובניק, גובניק. החברים שיהיו לך בקרבי חברים לחיים ובאופן אישי אחד הדברים שהחזיקו אותי כל השירות זה שיש אנשים שעוברים את אותו דבר כמוני עוזרים תומכים וגם שהיה הכי קשה היו את הצחוקים הכיף.

 

אני מכיר שני חברה ששירתו בשריון אחד קצין והשני מפקד והם אוהבים את הפלוגות שלהם ואת השירות ולא מצטערים עליו.

יש לך נתונים גבוהים, תתגיס לשיריון תצא למפקדים ולקצונה הכל תלוי בך. תבוא עם כושר טוב ויש מיונים לפלס"ר שיריון בתחילת הישירות. שיריון זה מקום טוב בהצלחה!

פורסם

במשטרה צבאית ימצאו לך תפקיד הולם לאיכויות שלך לדוגמא שוטר(תפקיד אהוב),מד"כ(או ברוסית מודאק) או יחידות מיוחדות כמו בילוש או מצח או ימל"מ ו ימ"ר.

כאן אמרת הכל. מודאק זה ברוסית משהו כמו motherfucker או moron

 

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
במשטרה צבאית ימצאו לך תפקיד הולם לאיכויות שלך לדוגמא שוטר(תפקיד אהוב),מד"כ(או ברוסית מודאק) או יחידות מיוחדות כמו בילוש או מצח או ימל"מ ו ימ"ר.

 

אני עצמי יוצא בילוש ואני דיי ממליץ על התפקיד מבחינת גיוון אף פעם לא יהיה לך משמעם בסמויה:-P

אני לא מעוניין בתפקיד במ"צ.

 

דפר 80 זה נמוך. 90 זה מקסימום. אני משער שטעית בהקלדה. אני כמעט כמוך. רק קב"א 54. ובינתיים נתקל בקשיים.

לא טעיתי בהקלדה, 80 לא נחשב נמוך ונחשב גבוה מאוד. אמנם לא 90, אבל גבוה.

 

במודיעין יש לא מעט תפקידים שהם סתם "תקתוק במחשב", והם הרבה פחות מעניינים ומאתגרים מהתפקידים עליהם דיברו כאן. לא ציינת למה בדיוק מיינו אותך במודיעין כך שאני לא יכול להמליץ לך במה לבחור.

הייתי ממוין עד עכשיו בתפקיד שנקרא "עובד חקר מודיעין" (עח"מ) שזה היה תפקיד ללא מחשבים ועם דרישות לבקיאות במתרחש באיזור. זה מעין תפקיד של חקר עיוני. ממש רציתי ללכת לשם.

אבל משום שלא רציתי שבמידה ואני לא אתקבל למודיעין, ללכת לשאר הדברים במנילה (אז היה לי פרופיל 64) - העלתי פרופיל. ועכשיו יש לי רק תפקיד שקשור במחשוב ב8200. אמרו לי שהתפקידים האלה דומים, אבל לפי גישושים שאני עשיתי מדובר בתפקיד שכולל מחשבים, ואני לא סובל עבודה עם מחשבים - היא משעממת!

בנוסף, אני ממוין לפרויקט "חבצלות" שזה מעין "תלפיות" של מודיעין. לא יודע אם אני מעוניין ללכת לשם..

אני מכיר שני חברה ששירתו בשריון אחד קצין והשני מפקד והם אוהבים את הפלוגות שלהם ואת השירות ולא מצטערים עליו.

יש לך נתונים גבוהים, תתגיס לשיריון תצא למפקדים ולקצונה הכל תלוי בך. תבוא עם כושר טוב ויש מיונים לפלס"ר שיריון בתחילת הישירות. שיריון זה מקום טוב בהצלחה!

הכושר שלי על הפנים, אני לא רואה אותו משתפר עד הגיוס. ככה שתפקיד של קרבי לא חי"רניק יתאים לי... חי"ר קצת פחות.

פלס"ר שיריון זה מפרופיל 82 בלבד, וכמו שאמרתי, אני לא חושב שאני מתאים.

 

ד"א, באיזה גדוד/פלוגה (לא יודע בדיוק איך זה עובד) יש את המרכבה 4? (מספר גדוד)

×
×
  • תוכן חדש...