Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רדיו שאני רוצה להעביר אבל אני לא מוצא את המפתחות(הברזלים) להוציא אותו.

הרדיו זה פיוניר דגם:

DEH-P4700MP

יש תמונות אשמח לעזרה מה אפשר להכניס ולאן כדי להוציא אותו .

תודה מראש

DSCN3608.JPG

DSCN3611.JPG

פורסם
אני הצלחתי להוציא את הHU עם אזיקון...תכניס אזיקון לחורים של התופסן....אזיקון רגיל לא דק מידי...

איזה מהחורים האלה שבצדדים בין המתכת לרדיו?

הבעיה שלי גם שהוא עכשיו בפיג'ו 205 אז הוא כלפי מטה ולא מצתי דרך לתפוס אותו כדי למשוך יש למישהו רעין

פורסם

כן, יש שני חריצים בצדדים בין הרדיו למסגרת מברזל. אם אין לך איך למשוך אותו עדיף שתשיג את הברזלים המיוחדים כדי שלא תעשה נזק. בהצלחה!

פורסם

תודה לכולם על העזרה יצא בקלות עם אזיקונים כמו שהצעתם פשוט היה את המשקל של המערכת ,

ופשוט פחדתי בהתחלה למשוך חזק מדי.

שוב תודה לכולם.

עכשיו אני צריך את החוברת כי בדרך כלל אני יודע שיש סירטוט למעלה אבל פה אני לא רואה

חוץ משלושה חוטים שיש עליהם פתקים אולי אם אני ירשום צבעים תגידו מה זה כל דבר?

פורסם

שחור - הארקה

אדום - פלוס לאחר סוויץ

צהוב - פלוס ממצבר (זיכרון)

כחול\כחול לבן - רימוט \ כבל אנטנה חשמלית

 

רמקולים

לבן\לבן שחור - קדמי ימני

אפור\אפור שחור - קדמי שמאלי

ירוק\ירוק שחור - אחרוי ימני

סגול\סגולשחור - אחורי שמאלי

פורסם
שחור - הארקה

אדום - פלוס לאחר סוויץ

צהוב - פלוס ממצבר (זיכרון)

כחול\כחול לבן - רימוט \ כבל אנטנה חשמלית

 

רמקולים

לבן\לבן שחור - קדמי ימני

אפור\אפור שחור - קדמי שמאלי

ירוק\ירוק שחור - אחרוי ימני

סגול\סגולשחור - אחורי שמאלי

 

תודה רבה מצאתי גם את הקישור הזה http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/05-08-2003-DIY-HUInstall.html

עם ההסבר וסידרתי הכל + מדבקות

ושמתי לב שחסר לי חוטים :

צהוב/שחור שהוא של הATT / MUTE

כתום/לבן של ILL / DIMM

הוספתי תמונות של החיבורים ויש שם מקומות ריקים אני מתאר לעצמי שזה לשם

אשמח אם מישהו יגיד לי איפה לשים את החוטים החסרים.

ועוד כמה שאלות

1. לאיפה מחברים טוויטרים לקדמיים?

2. מה זה השקעים הנוספים?

תודה מראש

DSCN3613.JPG

DSCN3614.JPG

פורסם

הRCA זה יציאות למגברים, מצד שמאל שלו זה חיבור לאנטנה.

תלוי איזה טוויטרים אם הם עם קבל אתה מחבר ישר לרמקול ומהרמקול חוט ליציאה בר"ד.

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם

MUTE מתחבר לדיבורית ומשתיק את הHU כששידור נכנס

DIMM מוריד את עוצמת התאורה בHU כשהאורות דולקים (לילה) על מנת לא להסב את תשומת הלב לHU אלא לכביש

(בטיחות)

 

טוויטרים מחברים דרך קרוס (קומפוננט - מומלץ) או במקרה של חיבור לרמקולים ללא הגברה + ל + של הרמקול באותו צד

כנ"ל ל - ("רוכב" על אותו חוט)

 

השקעים הנוספים הם יציאות RCA למגברים חיצוניים

אדום - ימין

לבן - שמאל

ביחד סטריאו :-)

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

תודה לכם. לגבי השקע חיבורים אם לא הסברתי נכון התכוונתי שאין לי את החוטים הדרושים לMUTE / DIMM

לאיפה אני צריך להוסיף אותם ? ולהעביר אותו ישר לראש המערכת של הדיבורית?

בכוונה צילמתי את השקע כדי שיעזור.

פורסם

אם הם לא חוטים הנתונים בצמה של הרדיו, אז המכשיר שלך אינו תומך בזה.

אין לאן לחבר או לבצע חיפושים מיותרים.

כל דגם של רדיו והמחברים שלו, כנראה שאצלך אין חיבור אשר מנמיך את תאורת הרדיו יחד עם הדלקת האורות הראשיים, או חוט אשר מעביר את הרדיו לMUTE כאשר נכנסת שיחה בדיבורית.

 

 

תומר.

×
×
  • תוכן חדש...