Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל, האם יש לוח אם (אינטל, של ASUS או ABIT אני מחפש) שתומך גם בDDR2 וגם בDDR3? כל מה שמצאתי תומך או בזה או בזה.

נכון לעכשיו אני מחפש לוח שיתמוך בעד 8 ג'יגה זכרון מהירות של 1066 DDR2.

הרעיון הוא לשדרג לDDR3 ברגע שיצאו תוכנות שצורכות כזה, ז"א אני לא רוצה להיות מוגבל.

בנוסף צריך שיתמוך במעבד של core2due עם אפשרות שדרוג ל core2quad.

צריך שיהיה עם 4 סלוטים של זכרון, שיהיה אפשרות להוסיף ולא להחליף.

שיתמוך בשני כרטיסי מסך. (מולטי GPU נראה לי שקוראים לזה)

שיגיע עם FW בילט אין.

 

כל השאר לא רלוונטים.

תקציב הוא 1000 ש"ח בערך (כמובן, כמה שפחות עדיף). קיים כזה יצור במחיר הזה? או שצריך להוריד דרישות\להעלות תקציב?

פורסם

אני לא מכיר שום לוח שתומך בו זמנית גם ב-DDR2 וגם ב-DDR3,

 

יש כמה לוחות מבוססי P35 שתומכים גם וגם אבל לא בו זמנית.

 

מה גם שההבדל בביצועים ממש זניח,

ו-1394 אפשר לחבר עם כרטיס נפרד.

פורסם

לא רשמתי בו זמנית :) אני לא עד כדי כך חורני.

ואני יודע שאפשר לשים FW חיצוני, אבל זה תופס עוד סלוט, אם זה דרישה כזאת נוראית, אז בקטנה, לא צריך אותו.

פורסם

2 כרטיסי מסך=SLI אאל"ט.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אין אפשרות בכלל לתמוך ב-DDR2 וב-DDR3 במקביל, בלתי אפשרי טכנית

אפשרי שיהיה על הלוח גם וגם, כמו ב-ASUS P5KC (ה-C מייצג את התמיכה בשניהם)

 

לגבי Multi GPU, הכוונה היא לעיבוד מקבילי של מידע כמו ב-SLI/CrossFire? או לחיבור 4 מסכים סה"כ?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הכוונה שלי זה שאני אוכל לשים כזה DDR2 ובעתיד לשדרג לDDR3, שוב - לא באותו זמן.

וכן, הכוונה לSLI.

אני מחפש שם של דגם שיש בחנויות שאני אוכל להגיד להם - את זה אני רוצה (ולתת להם את הדגם).

כי באתר של אינטל זה לא חכמה, אין מחירים, ואני לא יודע מה יש פה בחנויות.

 

טנקס אנשים.

פורסם
DDR3 מיותר,ההבדלים בביצועים כרגע זניחים ולא שווים את הכסף.

היום DDR3 פחותים מDDR2.

CL בDD3 מתחיל מ7-7-7-(לדגמים שבפיתוח.) 15-15-15 לדגמים הנמכרים, ובDDR2מתחיל מ3-3-3-.

DDR3 יקר. ממש יקר. לא שווה את הכסף.

 

לוח אם תומך SLI יעלה קצת יותר מ1000 במיוחד אם אתה מחפש לוח אם שתומך גם DDR2 וגם DDR3.

אין כיום לוחות אם עם צ'יפסט P35 שתומכים בSLI. הצ'יפסט הטוב ביותר שתומך בSLI נקרא I680(אאל"ט).

 

המלצה שלי: תרד מDDR3 מיותר לחלוטין!!

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

ב-DDR2 אין CL 3

התזמונים הכי נמוכים הם 4-3-3

 

בכל מקרה, ה-SLI הוא דווקא המיותר כאן, לא ה-DDR3

SLI זה לא משתלם אלא אם כן יש לך הרבה כסף לשים על מחשב ואתה קונה 2 כרטיסי מסך מראש

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...