Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבנתי שהמבחנים של הקורסים שרצים כעת יתקיימו במועד הרגיל (אחרי הכל, האוני' מתפקדת ורק חלק מסגל המרצים שובת). אני רק תוהה מה יקרה אם השביתה תיגמר לפני תקופת המבחנים המקורית ונחזור ללמוד, כאשר במקביל נצטרך ללמוד למבחנים.

כך שבמידה ותבוטל השנה (מה שלא נראה לי שיקרה), כמובן שבשנה הבאה לא תצטרך לחזור על הקורסים עליהם נבחנת (במידה ועברת כמובן).

פורסם

לא יבטלו את השנה. ההשלכות חמורות מדי. (ואני מקווה מאוד שלא אתבדה כאן).

 

בת"א יתנו אפשרות להבחן במועד המקורי או במועד א' הדחוי, וכן במועד ב'.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אתה יודע, ככל שאני מתעמק בזה, אני חושב בדיוק ההפך. כשהסטודנטים (אנחנו, להזכירך) שבתו, זה היה הרבה מעבר לסתם קיצוץ בשכר הלימוד - היו במאבק הזה אלמנטים רבים שעתידים היו להשפיע על ההשכלה הגבוהה כולה. ועזוב אם היא הצליחה או לא.

 

לעומת זאת, כשהמרצים שובתים, ולמרות כל ההצטדקויות שלהם, זו בפירוש לא שביתה על עתיד ההשכלה הגבוהה. זהו מאבק להעלאת שכר המרצים, נטו (ולהזכירך שזה לא שהם רעבים ללחם).

 

וכאן מגיע הפאנצ'ליין - חבורת האינטרסנטים הזאת החליטה שכדי שהשביתה שלהם תצליח, הם צריכים לפגוע במישהו אחר. את המאבק שלהם הם לא יכלו לעשות בעצמם - הם היו צריכים לגרור אותנו לתוך זה, במחשבה שאנחנו נפגע מזה כל כך שנהיה חייבים לעשות משהו - להפגין, להרים קול צעקה, אולי הם גם רצו שאנחנו ננהל בשבילם את המאבק?

במקום להשבית את המחקר שלהם (בו הם כמובן ממשיכים בימים אלו בשמחה רבה - זה לא שהם לא עובדים במהלך השביתה, כמו המורים למשל) הם משביתים את הלימודים ופוגעים תוך כדי כך בעשרות אלפי סטודנטים.

 

אני חייב להגיד - האנטי שאני מפתח כלפי האוניברסיטה הולך וגודל מדי יום, והאמת שזה לא רק בגלל השביתה - לאורך שנתיים של לימודים נתקלתי בהרבה יותר מדי מרצים בכירים שלא מעניין אותם כלום - התנהגות מבישה כלפי הסטודנטים, חוסר רצון לעזור, ללמד, להשקיע. אישית נפגעתי מזה לא פעם (ובסמסטר האחרון אפילו נפגעתי באופן קיצוני - נכשלתי במבחן, ערערתי והמרצה העלה לי את הציון ל-54 בלבד, למרות שהיה יכול להעלות גם ל-60 ואפילו ל-70 אם היה בודק את המבחן כמו שצריך. כמובן ששיחות, אימיילים ופקסים למספר גופים לא עזרו בדבר).

 

ד"א, עכשיו אגודת הסטודנטים באוני' ת"א העלתה באתר שלה מתווה להמשך השנה שלאחר השביתה:

http://www.student.co.il/?CategoryID=623&ArticleID=2125&Page=1

מספיק לקרוא את ההתחלה בשביל לראות שחבורת המפגרים הזאת פשוט לא יודעת חשבון. אם כל סמסטר יכלול 11 שבועות, ולסמסטר הזה נותרו עוד ארבעה (כולל השבוע הבא), אז הוספת 3 שבועות עד לסיומו ולימוד בימי שישי במשך עשרה שבועות (שזה בעצם יותר ממשך הסמסטר, אבל שיהיה) מסתכמים ל-9 שבועות בסה"כ, ולא 11!!!

 

ואח"כ מתפלאים שמערכת ההשכלה הגבוהה רקובה מהיסוד...

 

רוני

 

לגבי המרצה וה-54 - אצלך זה עוד בסדר. אצלינו בטכניון באחד המבחנים היה פקטור שחלק מהנוסחא שלו הייתה שמי שנכשל הציון שלו יתעגל ל-54 כדי שלא יעבור. אני קיבלתי 28 אגב... :)

פורסם

1. מודע להשלכות אבל כרגע אני לא אלך להילחם עבור המרצים

 

2. מזל שיש משרת סטודנט ככה שאפשר לעבוד בשביתה

 

3. בב"ש אין כזה דבר שמעלים לך את הציון ל54. תחליף אוניברסיטה, במחשבה שניה במקרה כמו עכשיו אולי בכלל עדיף מכללה :roll:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

אני חייב להגיד - האנטי שאני מפתח כלפי האוניברסיטה הולך וגודל מדי יום, והאמת שזה לא רק בגלל השביתה - לאורך שנתיים של לימודים נתקלתי בהרבה יותר מדי מרצים בכירים שלא מעניין אותם כלום - התנהגות מבישה כלפי הסטודנטים, חוסר רצון לעזור, ללמד, להשקיע. אישית נפגעתי מזה לא פעם (ובסמסטר האחרון אפילו נפגעתי באופן קיצוני - נכשלתי במבחן, ערערתי והמרצה העלה לי את הציון ל-54 בלבד, למרות שהיה יכול להעלות גם ל-60 ואפילו ל-70 אם היה בודק את המבחן כמו שצריך. כמובן ששיחות, אימיילים ופקסים למספר גופים לא עזרו בדבר).

 

מדוע לכתוב כל כך הרבה כשאפשר לסכם את הכל במילה אחת:

 

טכניון :twisted:

SAY MY NAME | www.alonadler.com

×
×
  • תוכן חדש...