Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם

 

אני מעוניין לשאול אותכם שאלה של טירון.

 

יש לי ברכב רדיו טייפ פשוט של פנסוניק. הרדיו פועל רק שמתג ההתנעה (סוייץ) מצוי במצב באחרון שלו (כלומר שלב אחד לפני שלב הפעלת הסטרטר) וזה אומר שבנוסף לרדיו כל המערכות החשמליות של הרכב פועלות גם כן. יוצא לי להמתין לפעמים זמן רב ברכב ואני רוצה להאזין לרדיו. אני לא רוצה ששאר מערכות הרכב יופעלו בזמן הזה.

 

כיצד ניתן לשנות את החיווט ברדיו כך שהרדיו יפעל גם במצב ביניים (אבל לא שהמפתח מחוץ לסוויץ')? כלומר מפתח בסוייץ ומסובב שלב אחד בלבד (ששאר המערכות החשמליות ברכב לא פועלות).

פורסם

צריך לחבר את הפלוס הקבוע ואת הפלוס אחרי סוויץ' יחדיו לפלוס קבוע כלשהוא מהרכב.

 

לרוב הפלוס הקבוע הוא אדום, והפלוס אחרי סוויץ' הוא צהוב ומצויין עליו ACC אלא מחבר את שניהם, לוקח פלוס קבוע כלשהוא מהרכב ומחבר אותם ביחד.

 

כך, אתה בעצם עוקף את הסוויץ' ותוכל להפעיל את הHU גם שהמנוע דומם.

רק קח בחשבון שחשוב לזכור לכבות את הHU אחרת בבוקר ייתכן ולא יהיה לך מצבר:).

under construction..

פורסם
צריך לחבר את הפלוס הקבוע ואת הפלוס אחרי סוויץ' יחדיו לפלוס קבוע כלשהוא מהרכב.

 

לרוב הפלוס הקבוע הוא אדום, והפלוס אחרי סוויץ' הוא צהוב ומצויין עליו ACC אלא מחבר את שניהם, לוקח פלוס קבוע כלשהוא מהרכב ומחבר אותם ביחד.

 

כך, אתה בעצם עוקף את הסוויץ' ותוכל להפעיל את הHU גם שהמנוע דומם.

רק קח בחשבון שחשוב לזכור לכבות את הHU אחרת בבוקר ייתכן ולא יהיה לך מצבר:).

 

אני לא מעוניין בחיבור בו הרדיו יפעל גם שהמפתח מחוץ לסוויץ. אני יודע שיש רכבים בהם ניתן להפעיל את הרדיו רק שהמפתח בסוויץ ומסובב שלב אחד בלבד (ללא הפעלת מערכות החשמל של הרכב) לזה התכוונתי.

פורסם

gsk,

 

ברמת העיקרון אתה צריך למצוא חוט שמספק מתח כאשר הסוויץ' מסובב שלב אחד.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

לפי מה שאני יודע הפיאטים (אם אכן מדובר בפיאט) היותר חדשות כמו פונטו ספייס ופנדה באמת צריך מצב ON ולא ACC.

הדבר היחיד שנשאר לך לעשות זה לחבר את הפלוס קבוע והפלוס זכרון ביחד ושתוכל להפעיל בכל מצב.

 

בד''כ זה חוט צהוב ואדום.

206 XS

פורסם

אדום וצהוב אחי

גם לי הייתה אותה בעיה בפינטו ונאלצתי לחבר אותם יחד..

ובמילא אני מפרק את הפאנל של הHU שאני יוצא מהאוטו אז אין מצב שאשכח אותו דולק.

פורסם
אדום וצהוב אחי-הוא עדיין לא אחיך :-)

גם לי הייתה אותה בעיה בפינטו ונאלצתי לחבר אותם יחד..

ובמילא אני מפרק את הפאנל של הHU שאני יוצא מהאוטו אז אין מצב שאשכח אותו דולק.

אתה מדבר על אדום וצהוב שיוצא מהצמה של ה-HU אתה צריך ליבדוק עם נורת ביקורת איזה חוט מהכיוון של הסויט'צ יוצא מתח שהמפתח פתוח חלקית בלי שכל המערכות פועלות ולהתחבר עליו

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

אתה צריך לקחת טסטר 12וולט לרכב, לפתוח את הקיקפאנל או המכסה שמסתיר את קופסאת הפיוזים (או למצוא את אחת הצמות באזור).

 

אתה מחבר את הטסטר איפשהו לגוף הרכב ומתחיל לגעת בפיוזים - איפה שהטסטר נדלק כשהמפתח לא בתוך הסוויצ' - זה פלוס קבוע - על החוטים האלה אתה כבר יודע שאתה צריך לדלג.

 

תוודא - שהאורות כבויים כי יש חוטים שנדלקים רק עם התאורה - שלא תעשה את הטעות הזאת.

 

עכשיו אתה מעביר את הסוויצ' לON ומחפש איזה פיוזים מדליקים לך את הנורה בטסטר - מצאת אחד - תכבה את הסוויצ' - האור נכבה - מצאת את החוט שאתה צריך.

 

לשם אתה מושך חוט ל"פלוס הקבוע" של הHU שלך במקום החוט הקיים שהוא מחובר אליו ועשית את השינוי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לפני שבועיים כשהתקנתי את ה- HU החדש שלי.

פשוט משכתי מה + של המצבר חוט לרדיו דיסק (כמובן ששמתי פיוז 15A)

ואת המינוס של הרדיו דיסק חיברתי ישירות לבודי של הרכב עם החוט הקיים (שהגיעה עם ה- HU) שהיה באורך של 30 ס"מ..

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

לרוב הפלוס הקבוע הוא אדום , והפלוס אחרי סוויץ' הוא צהוב ומצויין עליו ACC אלא מחבר את שניהם, לוקח פלוס קבוע כלשהוא מהרכב ומחבר אותם ביחד.

 

 

פלוס קבוע הוא צהוב ופלוס אחרי סוויץ' הוא אדום

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם
לפני שבועיים כשהתקנתי את ה- HU החדש שלי.

פשוט משכתי מה + של המצבר חוט לרדיו דיסק (כמובן ששמתי פיוז 15A)

ואת המינוס של הרדיו דיסק חיברתי ישירות לבודי של הרכב עם החוט הקיים (שהגיעה עם ה- HU) שהיה באורך של 30 ס"מ..

ומה זה יתן לך שחיברת את הפלוס ישירות למצבר, שהמערכת תידלק בלי סויטש או שאת הפלוס הקבוע[צהוב חיברת] למצבר ואת החוט האדום לסויט'ש שהמערכת באוטו תידלק רק עם מפתח

::FEEL THE {XS} power::

×
×
  • תוכן חדש...