Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפותח השירשור שלום,

 

עצתי לך עשה מס' נסיעות מבחן על הרכבים המוזכרים ותבדוק מה מתאים לך.

באותה מידה שהקופרה קורצת לך יכול להיות שאחרי נסיעת מבחן תמצא שהיא לא מתאימה לך

 

עוד אופציה שאני חושב שכדרי לך לבדוק זו הלאון 1.8 TSI 160 כ"ס- המחיר הגיוני 160K+-

 

בהצלחה

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם פותח השרשור מעוניין להגביל את עצמו לתוצרת VAG בלבד הוא מוזמן לבחור את האיביזה ושלום על ישראל. לא מצליח למצוא סיבה להעדיף עליה את הפולו שהיא גם יקרה יותר וגם ספורטיבית פחות. בנוסף, פותח השרשור לא כתב את גילו אבל מומלץ לברר מחירי ביטוח במיוחד אם הוא נהג צעיר. בכל הנוגע לדלק - לא מובן לי מדוע בנאדם שקונה רכב ספורטיבי ב-150-200 אלף שקלים מגביל את הבחירה שלו בעיקר לפי צריכת הדלק של המכונית. אם צריכת הדלק חשובה - שיקנה רכב לא ספורטיבי, עם מנוע צנוע ומחיר זול יותר, או שיסע רגוע על הרכב הספורטיבי שלו ויקבל צריכה סבירה גם כן (אם כי בנושא זה אני חייב להגיד שאני לא משתכנע באשר לצריכה המוצהרת כאן על ידי אייל ברכב שלו). בכל מקרה לפולו ולאיביזה מנוע דומה למדי והצריכה לא צריכה להיות שונה בעשרות רבות של אחוזים. צריכת דלק היא פונקציה של אופי הנסיעה ברכב ועל אותו רכב ניתן להגיע להבדלים משמעותיים מאוד - כך שהצריכה הממוצעת בסופו של דבר תלויה רבות בנהג.

 

אם יהיו יותר דרישות מהרכב אולי ניתן יהיה להמליץ טוב יותר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בתור בעלים גאה של קופרה 2007 - אני אומר לך בוודאות לך עליה...

צריכת דלק בתוך העיר היא לא משהו (אבל אל תצפה לרכב מוגדש שלא יאכל בעיר - אין מה לעשות...) אבל אם תיסע רגוע זה סביר. מחוץ לעיר היא לא לוקחת הרבה בכלל גם אם המהירות הממוצעת שלך היא 130 ולא 100 (שברכב רגיל יש הבדל במהירויות האלה).

 

לא מאמין שתמצא רכב שביחס תמורה-מחיר יתן לך יותר מהאיביזה...

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עכשיו שהתקציב שלי גבהה לסביבות ה200K חשבתי ללכת על משהו "ספורט אלגנט".

עדיין האיביזה בHOLD אם אני לא יאהב אחרות אבל אם יש לי תקציב כזה חשבתי ללכת יותר על:

1-אלפא 147 2.0 סלספיד.

2-אודי A3 1.8T טיפטרוניק/ידנית.

3-במוו סדרה 1 2.0 ידנית/טיפטרוניק(עדיין לא ביררתי אם יש להם גירסת הילוכים).

 

כל אחת יתרונות וחיסרונות.האלפא היפה בחבורה, במוו עיצוב שנוי במחלוקת אך הנעה אחורית, ואודי נראית לי יחסית משלבת בין מראה יפה וביצועים טובים.

הבנתי שהשוו בגיליון 202 באוטו בין האלפא לאודי בשני הדגמים הנ"ל.אבל אין לי אי להשיג תגיליון הזה:-P

על מה הייתם הולכים?

מחפש גם מכונית יפה, וגם אחת שתיתן קצת הנאה:-).ועדיין גם מהאיביזה לא אמרתי נואש(וגם על הפולו יש מחשבה).

פורסם

אני הייתי הולך על מיני או CTR

בסביבות ה 220K ואחת מהן שלך ...

 

שתיהן עונות לדרישות שלך, יפות ומספקות הנאה (יתרון למיני)

ד"א אם הסכום גבוהה ממה שאתה יכול לשלם, אתה יכול לרדת בשנתון (2007 שזה כמו חדש)

פורסם
(אם כי בנושא זה אני חייב להגיד שאני לא משתכנע באשר לצריכה המוצהרת כאן על ידי אייל ברכב שלו).

 

 

 

רוני

 

מדוע קשה לך להאמין לצריכה של כ1:9 ?

יש לי גליון אקסל שמגבה את הנתונים הללו אם זה מעניין מישהו.

 

(המצב של ה1:11 הוא מצב שלא קורה בדרך כלל כי אני לא נוסע כמו סבתא בדרך כלל)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

ממליץ בחום על C4 VTS .

 

מאוד מפנקת ומאובזרת , תמיד יש כוח זמין ואין שום בעיה להאיץ בכל רגע נתון .

בכל רגע שתחליט ללחוץ תהיה תגובה .

עם זאת אתה יכול לשייט בכיף בהילוך חמישי אפילו ב 70-80 קמ"ש .

 

עדי

פורסם

הC4 VTS רחוקה מלהיות מכונית טובה - איכות גימור ירודה, מנוע חסר מומנט, התנהגות לא ספורטיבית בעליל.

 

בכסף הזה הייתי לוקח את הA3 1.8T או את הסקודה אוקטביה RS. נראה לי שכאדם צעיר אתה לא הטיפוס של סקודה, אז לך על הA3. גם יתן לך את מקדם הפוזה שלרוב זכרים בגילך מחפשים כשהם תרים אחר נקבה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

בתור בעלים של A3 - ממליץ מאוד.

רק קח בחשבון שהיא לא נכנסת ב200 אלף ש"ח.

אתה צריך לפחות עוד 20K בשביל להעלות אותה על הכביש (בלי ביטוח) ועוד כ-10K בשביל החבילת איבזור הבסיסית (שהיא די חובה. בלעדיה האוטו ממש לא מאובזר).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

ברור שאני יודע את זה.

אני ילך לעשות על שלושתם נסיעת מבחן(וגם על הסיאט אולי).ואז אני יחזור חכם יותר ונראה מה תיהיה ההחלטה הסופית שלי.

פורסם
אסייתיות ממש לא בא בחשבון.

ומיני זה לא הסגנון שלי.

 

הCTR מיוצרת באנגליה.

חבל לא לעשות אפילו נסיעת מבחן בגלל דיעות קדומות.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

ממליץ לך בחום לא לוותר על נסיעת המבחן בסיאט- היא מפתיעה ביותר...:wink:

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אף פעם לא הבנתי את ההצהרה שאם קונים מכונית ספורטיבית/מוגדשת/חזקה אז לא צריך להסתכל לכיוון צריכת הדלק.

אז נכון, לא צריך לצפות ל1:10 ומעלה בעיר\ אבל 1 ל-6 - זה די מוגזם, גם לרכב 1800 מוגדש.

פורסם

הלאון תצרוך בעיר בסביבות 1:8 ובחוץ בסביבות 1:11 אבל הרבה תלוי כמה לוחצים ואיך...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר


×
×
  • תוכן חדש...