Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש רכב ספורטיבי, שחייב ליהות חדש מהסוכנות(יד שנייה לא בא בחשבון), בתקציב בסביבות 150K גג גג גג 200K.

 

חשבתי על האיביזה קופרה,מחיר שעומד בקריטריון, הבנתי אבל שמבחינת דלק היא די שוחטת.

אם למישהו יש אותה אשמח לחוות דעת, ביקורות וכדומה...

 

והצעות לעוד כמה דגמים בתקציב הזה, נוטה יותר לסביבות ה150.

 

תודה רבה!

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שברולט אופטרה ספורט לא תישחט אותך בדלק :lol:

 

ועכשיו ברצינות, מה אתה מצפה? לאכול עוגה ולהשאיר אותה שלמה?

על כח משלמים.

 

חשבת על הכיוון של ה MX5?

פורסם

רוב מכוניות הספורט שוחטות מבחינת דלק (אלא אם כן תסע כמו סבתא ואז קצת פחות).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

הפולו GTI באמת אופציה מעניינת. אם אתה מוכן ללכת לכוון ה-200K ישנה גם האופציה של האוקטביה RS.

כל מה שחשוב לך זה צריכת הדלק? אין עוד נקודות לקניית רכב?

פורסם

לגבי המזדה-לא אוהב יפניות, ולא משנה איזה.

הפולו יכולה ליהות אופציה מעניינת.

וזה לא שאני מתמקד רק בקטע של הדלק פשוט לי אמרו שהיא אוכלת משהו כמו 1 ל6 .

 

יש בסיס לזה?כי נתוני היצרן מדברים על 1 ל10 למרות שהם בחיים לא קרובים אבל בכזה שיעור?

פורסם
לגבי המזדה-לא אוהב יפניות, ולא משנה איזה.

הפולו יכולה ליהות אופציה מעניינת.

וזה לא שאני מתמקד רק בקטע של הדלק פשוט לי אמרו שהיא אוכלת משהו כמו 1 ל6 .

 

יש בסיס לזה?כי נתוני היצרן מדברים על 1 ל10 למרות שהם בחיים לא קרובים אבל בכזה שיעור?

 

 

1/6 :shock: .

זה מה שהסובארו שלי עושה..

אין סיכוי שפולו עושה נתון אפילו שקרוב לזה!

 

הפולו תהיה מאוד חסכונית בדלק ביחס לנתונים שלה.

הרבה כוח בסלד נמוך , אין צורך במעיכת דוושה לצורך תגובה..

רכב יחסית קל (המנוע הזה ישב כמעט בכל רכב שהגיע מקונצרן VW-AUDI וכו'.. ) .

גיר ידני.

כמובן שבסופו של דבר הכל תלוי ברגל ימין אבל עדיין הרכב יחסית חסכוני ורחוק מאוד מ1\6..

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
רוב מכוניות הספורט שוחטות מבחינת דלק (אלא אם כן תסע כמו סבתא ואז קצת פחות).

 

 

ללא ספק דיעה מלומדת. (או שלא...!)

 

דוגמא : הGTI שלי עושה בין 1:9 (למעשה קצת יותר טוב מזה) והרגל שלי מאוד כבדה על הגז.

 

אני מבטיח לך שהמזדה האוטומטית הקטנה שלך עושה בערך אותו דבר. (וגם כל רכב 1.6 טיפוסי)

 

הסיבה היחידה להעדיף את הקופרה על הפולו היא העובדה שיש לה קצת יותר כח ואני חושב שהיא גם יותר זול.

 

הבנתי שהגירים של הקופרות מתפגרים כמו גרעינים ברכב בני שנה-שנתיים (ואפילו מס' חודשים) ככה שהייתי קצת חושש.

 

יש סיבה אמיתית למה אתה רוצה רק חדש מהחברה?

מה רע ברכב בן כמה חודשים, שבזכות כך ייכנס לתוך התקציב שלך?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

דוגמא : הGTI שלי עושה בין 1:9 (למעשה קצת יותר טוב מזה) והרגל שלי מאוד כבדה על הגז.

 

אני מבטיח לך שהמזדה האוטומטית הקטנה שלך עושה בערך אותו דבר. (וגם כל רכב 1.6 טיפוסי)

יש סיבה אמיתית למה אתה רוצה רק חדש מהחברה?

מה רע ברכב בן כמה חודשים, שבזכות כך ייכנס לתוך התקציב שלך?

 

ללא ספק דיעה מלומדת. (או שלא...!)

המאזדה הקטנה שלי עושה עכשיו (בתקופת ההרצה, כשעכשיו היא אמורה לזלול הכי הרבה דלק) 1 ל-11, כשכל הנסיעות (פרט בבוקר כשאני נוסע למכללה - בפקק) הן בעיר, אולי פעם בשבוע על המהיר. איך אתה יכול להבטיח לי כזה דבר אם לא ראית את צריכת הדלק של המאזדה בכלל? (מילא אם זה היה אוטו שכבר שנה שנתיים על הכביש).

ואמרתי רוב מכוניות הספורט. אם בא לך לקרוא ולהתייחס רק למה שאתה רוצה אז שיהיה לך בכייף. עדיין 1 ל-9 זה לא נתון מרשים. גם 1 ל-11 לא, אבל אני רק בתחילת דרכי. עוד חצי שנה אני אגיד לך אם צדקת או לא. :-)

הבחור רוצה חדש מהחברה, כי יש אנשים שמעדיפים רכב חדש, שאתה יודע מה עבר עליו, ופשוט כי הוא חדש! (כמו אצלי במשפחה).

ומה רע בתקציב שלו לרכב חדש? לא חסר מכוניות בין 150 ל-200 אלף שנכנסות לו בתקציב, וגם שהוא יהנה מהן. :roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

1:11 זאת צריכת דלק אצלי בנסיעה סולידית פלוס לחיצות מדי פעם. :)

 

מה רע בתקציב?

שומדבר לא רע, פשוט מתחת ל200 אלף שקל הוא יכול לקנות גולף GTI שנמצאת פחות משנה על הכביש, ונמצאת כמה ליגות מעל כל הרכבים שהוזכרו כאן בשרשור.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

חייב מחברה כי זה כסף של ההורים.

אם זה היה כסף שלי בשמחה הייתי הולך על יד שנייה אבל פה ההורים לוחצים על חדש מחברה בלבד.

 

בכל מקרה כנראה שהאיביזה תיהיה ההחלטה הסופית שלי.

פורסם
נמצאת כמה ליגות מעל כל הרכבים שהוזכרו כאן בשרשור.

כמה ליגות זה התיאור המדוייק!!!

מה ההבדל בין רכב שהוא שנה על הכביש או רכב חדש?

האחריות עדיין בתוקף

תקופת ההרצה ובעיות קטנות ומרגיזות שלא קרו גם לא יקרו

הנחיתה במחיר הראשוני כבר קרתה ואתה נהנה ממנה.

אין מה להשוות בין כל סיאט שתביא מהחברה מול גולף GTI.נקודה.

בכל אופן זכותך-למרות שזה סופר טיפשי אם כבר אתה משקיע כל כך הרבה כסף על כלי רכב..

פורסם

לא נהגתי על הפולו GTI, אבל מהקצת שניתן ללמוד עליה וכן מהמיצוב שלה בקבוצת פולקסוואגן ניתן לשער שהיא קצת יותר נוחה וקצת פחות עצבנית מהקופרה. לקופרה יש התנהגות משעשעת, גם אם זה לא פאר הספורט המוטורי, ובהחלט רכב שניתן להנות ממנו. הפולו כנראה יותר שימושית באופיה.

 

בטווח המחירים שהוזכר יש עוד אופציות מעניינות בהתאם לטעם. נתעלם מיפניות (שהפונה משום מה החליט לפסול, וחבל) ויש לנו אלפא 147 1.6 (לא הזריזה בחבורה אבל בין הטובות מבחינת אחיזה והתנהגות ובעלת סביבת נהג למופת), C4 VTS (גם כן לא סופר-זריזה אבל מעניינת וייחודית, אם כי בסופו של דבר לא אהבתי לנהוג בה יותר מדי), מיני קופר (גם ממנה לא התלהבתי אבל יש לציין שנסיעת המבחן היתה קצרה יחסית עקב תקלות ברכב המבחן, כגון מזגן שלא עבד בחום אוגוסט... יש הרבה שאוהבים אותה) ייתכן שאפשר גם לגרד ב.מ.וו סדרה 1 בסיסית ב-200 (אם כי לדעתי הסדרה 1 הבסיסית לא מלהיבה ולא נותנת הרבה מעבר לדגמים שהוזכרו, כך שהיא עולה בערך 30K יותר מדי).

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)


×
×
  • תוכן חדש...