Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם וסחתיין על הפורום המשובח

לאחרונה רכשתי טויוטה קורולה 1999 עם 90000 ק"מ. בבדיקה שערכתי לפני רכישת הרכב הסתבר כי יש קורוזיה במנוע דבר שעשוי להעיד על תפקוד לקוי של משאבת המים ו/או נזילה ממנה. מאידך המוכר(אדם שאני בהחלט מאמין לו) אמר שמעולם הרכב לא עבר התחממות ו/או חוסר בנוזל קירור ו/או נזילה כלשהי.

שאלתי היא כיצד כדאי לנהוג:

1. להמתין עד שתהיה בעיה ובנתיים לא לעשות כלום

2. לגשת למוסך ולבצע בדיקה של המשאבה באמצעות לחץ

3. להחליף בכל מקרה את המשאבה - זכרו כי מדובר בחלק מקורי של הרכב ש"יושב טוב", אין בעיות התחממות וכד' ורוצים למנוע נזק עתידי.

4. אם בחרתם להמליץ על אפשרות הכרוכה בגישה למוסך - לאן ללכת באזור פ"ת והמרכז (עדיף מורשה טויוטה?), הרכב טופל עד עכשיו במוסך מורשה. מחפש מוסך אמין וטוב אך שלא יקרע אותי במחיר

תודה על הייעוץ

SHAYZUR

פורסם

סביר להניח שמילאו מי ברז במקום נוזל קירור יעודי. אם זה המצב הייתי מחליף לנוזל קירור איכותי.

 

אם המשאבה לא נוזלת ומתפקדת כראוי אל תיגע.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

בכל מקרה, אם אין לך תיעוד על החלפת נוזל צינון איכותי, וגם אם יש תיעוד על החלפת נוזל כזה, אבל הנוזל כבר עם תאריך פג תוקף, שטוף את המערכת במים והחלף לנוזל צינון איכותי. אל תשקיע כסף בבדיקות והחלפות מכלולים עד שלא תראה בעיה.

פורסם
סביר להניח שמילאו מי ברז במקום נוזל קירור יעודי. אם זה המצב הייתי מחליף לנוזל קירור איכותי.

 

אם המשאבה לא נוזלת ומתפקדת כראוי אל תיגע.

 

הרכב טופל ברייכמן טויוטה ברמת גן ולפני הקניה (יומיים לפני) עשו טיפול גדול כולל טיימינג - האם לא סביר שיחליפו בנוזל קירור איכותי?

פורסם

הרכב לא חייב להתחמם.

מוזר מאוד שעשו טיימינג במורשה ולא החליפו משאבת מיים.

אם חלילה יתפס לך ציר המשאבה אתה בצרות ומשם אתה עלול להגיע לתקלת ראש מנוע קטלנית עבור הכיס שלך.

אם תכתוב מאיזה איזור אתה תקבל המלצות למוסכים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
הרכב לא חייב להתחמם.

מוזר מאוד שעשו טיימינג במורשה ולא החליפו משאבת מיים.

אם חלילה יתפס לך ציר המשאבה אתה בצרות ומשם אתה עלול להגיע לתקלת ראש מנוע קטלנית עבור הכיס שלך.

אם תכתוב מאיזה איזור אתה תקבל המלצות למוסכים.

 

אזור המרכז, אשמח אם תפרט יותר את תשובתך הקודמת

פורסם

colauti9, מאיפה אתה יודע שלא החליפו משאבת מים?.

 

לפותח השירשור. אם הרכב טופל במוסך מורשה כנראה שהחליפו נוזל קירור בזמן. תרים אליהם טלפון כדי להיות בטוח.

פורסם

תתחדש על רכישת המכונית.

גש אל מוסך כללי (לא מורשה היבואן) טוב, מקצועי, אמין והוגן, "המוסך הירוק" שברח' גיסין 64 (פינת בזל) פ"ת,

טל' 03-9231948 או 057-4646455/6 ובקש את נאור או אמיר.

הם יבדקו לך את מע' הקרור ויגידו לך מה יש לעשות (אם בכלל) ומצאת לך גם מוסך טוב להמשך טיפולים ותיקונים.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם
colauti9, מאיפה אתה יודע שלא החליפו משאבת מים?.

 

לפותח השירשור. אם הרכב טופל במוסך מורשה כנראה שהחליפו נוזל קירור בזמן. תרים אליהם טלפון כדי להיות בטוח.

 

אני אחדד שוב:קורוזיה יכולה להיות סעיף כסת"ח של מכון הבדיקה או שיש בחיבורים של הצינורות וזה לא אומר כלום על המשאבה.

לפותח השרשור:האם בעת החלפת טיימינג במוסך מורשה הוחלפה משאבת מים? זו שאלה עכשיו ולא קביעה.

אם לא הוחלפה משאבת מיים הייתי מחליף אם אכן יתגלה שהקורוזיה היא תוצאה של משאבה בעייתית שאם חלילה ייתפס הציר שעליה היא יושבת תהיה פגיעה בראש המנוע וחבל.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...