Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב ,

 

פתחתי 3 שירשורים שונים כיון שבחיפוש מידע שערכתי בפורום , השירשורים של מתלבט בין X ל Y ל Z

לעיתים "מתברברים" וככה כל התגובות למודל תהינה מרוכזות בשירשור אחד ותעזורנה גם למחפשים בעתיד .

 

אשמח לקבל גם תגובות חיוביות אבל הכי עוזר לעניות דעתי זה לדעת את החסרונות בולטים של כל דגם

( סתם דוגמא " צפה לבעיות אמינות בגיר האוטומטי אחרי X ק"מ " ) וכן אני יודע שידני עדיף אבל זה לא בשבילי .

 

בחרתי 3 דגמים שנראים לי עונים על הדרישות ואני מקווה שאין התנגדות מצד ההנהלה :-)

 

רכב אוטומטי לאישה מבוגרת בחיפה , בן שנה-שנתיים לכל היותר ( אבל כנראה לא חדש )

 

בראש סדר העדיפויות :

בטיחות , אמינות ונוחות נסיעה .

 

עדיפות משנית :

סחיבה ( להזכירכם חיפה ) , טיפולים זולים , תמורה למחיר .

 

אשמח גם לקבל טיפים ספציפיים עם הסברים בנוגע לדגם המדובר

( למשל שנתונים "טובים" וגימורים "משתלמים" ) ותודה מראש לעונים .

 

-גיל

נא ליישר קו עם כללי החתימה. ------------------ יישרתי .

פורסם

יש כאן בטיחות. אמינות. נוחות.

סחיבה בקלות. התמורה מצוינת מאחר שהיא עולה על הגולף אך זולה ממנה.

 

הבעיה היא סחירות כי הישראלים אוהבים ללכת אחרי העדר.

למזלך אנשים מבוגרים או זקנים לא אוהבים ללכת אחרי העדר ולעשות מה שהכי נוח להם.

פורסם
יש כאן בטיחות. אמינות. נוחות.

סחיבה בקלות. התמורה מצוינת מאחר שהיא עולה על הגולף אך זולה ממנה.

 

הבעיה היא סחירות כי הישראלים אוהבים ללכת אחרי העדר.

למזלך אנשים מבוגרים או זקנים לא אוהבים ללכת אחרי העדר ולעשות מה שהכי נוח להם.

לטעמי אתה נחרץ מעט באשר לעליונותה של האסטרה על הגולף. אני חושב בדיוק להפך, אבל אני כמובן פתוח לדעות אחרות. מכל מקום אין בעליונותה של הגולף, בכדי למעט מטיבה של האסטרה, שהיא בהחלט מכונית סימפטית במיוחד בהתחשב במחירה הנוח.
פורסם

אני מסתכל במפרט. אני רואה את העיצוב. אני רואה את המחיר. אני רואה את האחזקה.

 

כל אלו גורמים לי להחליט שהיא עולה על הגולף.

 

לא חושב שתהיה בעיה עם סחירות. מאחר שיש כאלו שמוכרים אותה ולא מוכנים להוריד אלפיה. הם מחכים שיגיע קונה מתאים ויקנה אותו. ותמיד יבוא מישהו כזה.

פורסם
אני מסתכל במפרט. אני רואה את העיצוב. אני רואה את המחיר. אני רואה את האחזקה.

 

כל אלו גורמים לי להחליט שהיא עולה על הגולף.

 

לא חושב שתהיה בעיה עם סחירות. מאחר שיש כאלו שמוכרים אותה ולא מוכנים להוריד אלפיה. הם מחכים שיגיע קונה מתאים ויקנה אותו. ותמיד יבוא מישהו כזה.

 

תמיד יבוא?! השאלה היא מתי? הזמן הינו פרמטר משמעותי.

מנסיון של חברים עם אסטרה 2006 שמורה ומוטפלת ללא תאונות, ק"מ בממוצע, עדיין לא הגיע "הקונה המתאים". לעומתו הגיעו קונים רבים שכן היו מוכנים לקנות את הרכב ב-14-15K מתחת למחיר המחירון!

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם
אני מסתכל במפרט. אני רואה את העיצוב. אני רואה את המחיר. אני רואה את האחזקה.

 

כל אלו גורמים לי להחליט שהיא עולה על הגולף.

 

 

אני בדרך כלל גם נוהג לנהוג ברכב לפני שאני מחליט על עליונות.

ולי אין ספק שהגולף טובה מהאסטרה.

 

אבל בכל מקרה, האסטרה רכב טוב ובמחיר טוב כמשומשת.

 

כמו שנאמר כאן סחירות, ובנוסף רכב נדיר יחסית מה שאומר שחלק גדול מהמוסכים יסתכלו עלייך במבט כזה שתיכנס עליהם -> :?.

 

אבל אין שום מניעה למה דווקא לא אסטרה, היא לא בחירה גרועה.

פורסם
אני מסתכל במפרט. אני רואה את העיצוב. אני רואה את המחיר. אני רואה את האחזקה.

 

כל אלו גורמים לי להחליט שהיא עולה על הגולף.

 

לא חושב שתהיה בעיה עם סחירות. מאחר שיש כאלו שמוכרים אותה ולא מוכנים להוריד אלפיה. הם מחכים שיגיע קונה מתאים ויקנה אותו. ותמיד יבוא מישהו כזה.

1. מפרט - איפה בדיוק מסתתרת עליונות האסטרה במפרט.

2. עיצוב - קיבלתי, למרות שמדובר בטעם אישי וקשה ליחס לו עליונות או נחיתות.

3. מחיר - צודק.

4. ופה אני בבעיה - תוכל אולי להבהיר למה בדיוק הכוונה ב "אני רואה את האחזקה ". ניתן להבין מדבריך שיש לך נסיון מספיק עם שתי המכוניות בכדי לקבוע את שקבעת. אנא שתפני. האם הכוונה לאמינות נמוכה יותר בגולף, או שמא מחירי הטיפולים ו/או חלקי החילוף של הגולף יקרים יותר, או צריכת הדלק. בקיצור, פרוט יוכל להועיל.

וכן, כדאי לנסות את המכוניות גם בנסיעה, שהיא מרכיב זניח מעט במכלול השיקולים, אבל יש כאלו שמתייחסים גם למרכיב זה בבואם לקבוע מי מהשתיים עדיפה.

×
×
  • תוכן חדש...