Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6810 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי פז'ו 309 1600 שנת 92'

 

יש לי בעיה בסוויץ' שאחרי שאני מתניע, המפתח לא חוזר אחורה אלא אני צריך להחזיר אותו לבד שן אחת אחורה.

אני מניח שבשלב מסויים אם אני לא אחליף את הסוויץ' יילך לי הסטרטר (כשאני לא מחזיר אחורה את המפתח בזמן, יש רעשים לא נעימים של הסטרטר ביחד עם המנוע - "קחחחחחחחחחחחחחחחחחחקקקקק!!").

קיצור אני רוצה להחליף סוויץ' : מקורי -325 ש"ח, חליפי - 100 ש"ח...

 

האם כדאי חליפי? אחרי הכל זה בסה"כ סוויץ' ואני לא מאמין שחליפי יעשו בעיות מיוחדות...

 

מה אתם חושבים?

פורסם

שמע זה לא יקר 250ש"ח לסוויץ ועדיף משהו איכותי שיחזיק הרבה שנים.

אתה לא רוצה ליקנות חליפי זבל ואחרי כמה חודשים שוב להחליף אותו ולשלם שוב, עבור משהו איכותי.

 

פעם אחת הולכים על משהו טוב וזהו.

פורסם
איזה בעיות יכול לגרום לי החליפי?

 

הפלסטיק ישבר, המפתח יתקע בפנים, המפתח לא יסתובב, הוא יקצר..

 

ועוד ועוד..

 

אני אישית פעם החלפתי צילנדרים בכל האוטו, והבחור המליץ לי לא להתקרב לחלופי.

בשביל הסכום המזערי הזה, הייתי הולך רק על מקורי!

פורסם

לחליפי יכול לקרות את אותה הבעיה שיש לו עכשיו שהמפתח לא חוזר, תוך כמה חודשים זה יכול ליקרות..

גם ניתקלתי באיזה רכב שאפשר להתניע אותו ואז להוציא את המפתח שהרכב מונע חחח..

פורסם

גם ניתקלתי באיזה רכב שאפשר להתניע אותו ואז להוציא את המפתח שהרכב מונע חחח..

 

ברור , בד"כ כל רכב שני גנוב בב"ש (נהוג ע"י בדואי תושב הסביבה כמובן... ועם הפזורה הסליחה) :lol:

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

בעבר, ב BX שלנו הייתה את אותה הבעיה.

בוודאות - הסוויץ בר תיקון. שווה לבדוק - יכול לחסוך לך עוד מפתח בצרור.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

×
×
  • תוכן חדש...