Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אשמח אם מישהו ימסור פרטים על הרכב הנ"ל עם מנוע 1 ליטר וגיר ידני....

 

למשל כמו צריכת דלק,ביצועים עם מזגן וכמה כ"ס יש למנוע הזה....

 

וגם חוות דעת על הרכב...

 

תודה :roll:

THE SYSTEM: HU: ECLIPSE cd-7100, AMPS : XETEC vector 350.6 , A/D/S p950.2 , FRONT : MAC AUDIO Maximus 2.16 , Sub : Rockford Fosgate rfz3412 12' 150w rms

101 סוסים לבלימת האיביזה

:evil:

פורסם

אף אחד לא יודע?

 

בחייכם? אין פה אנשים עם ג'אסטי?

THE SYSTEM: HU: ECLIPSE cd-7100, AMPS : XETEC vector 350.6 , A/D/S p950.2 , FRONT : MAC AUDIO Maximus 2.16 , Sub : Rockford Fosgate rfz3412 12' 150w rms

101 סוסים לבלימת האיביזה

:evil:

פורסם

אין צורך לשאול פעמיים.

תהייה סבלני בבקשה

אם מישהו ידע , הוא יענה.

 

אני ממליץ בינתיים לבצע חיפוש בפורום, סביר להניח שדיברו עליה כבר.

 

 

מנסיון קצר של נסיעה אחת על הג'אסטי , אני יכול להגדיר אותה בשתי מלים:

 

"קופסה אמינה".

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

נסעתי מספר פעמים על הג'אסטי 92' 1,200.

 

אין לי מושג איך ה-1,000.

 

הרכב המדובר סוחב מספיק בשביל להביא אותך מנקודה לנקודה, כולל מזגן מקורי סביר בהחלט. מינימום נוחיות. אמין ופשוט. חווית נהיגה לא מזהירה בעליל.

 

כיף (לחשבון הבנק) להחזיק אותה, אבל לא ממש כיף לנסוע בה.

 

לסיכום, ההגדרה של אייל היתה די ממצה. :wink:

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם

אני מכיר שנת 86 ו93.

 

רכב אמין למדי.

בשנת 86 הרכב בא עם מנוע קרבורטור 3 בוכנות אמין מאוד.

 

בשנת 93 המנוע שונה להזרקה רב נקודתית ונשאר בעל 3 בוכנות.

המנוע זריז למדי בעל כוח ואמין מאוד.

 

נסיעה עם מזגן מורגשת ופוגעת בביצועי המנוע כמו בכל רכב משנתונים כאלו ובגודל כזה.

אך אין לרכב בעיה לעלות את העליות לחרמון ולירושלים כשהמזגן עובד ובמהירות סבירה.

 

נסיעות בין עירוניות אינם נוחות עם הרכב בולמי זעזועים וכן מושבי סובארו.

 

לי היה ג'אסטי 93 1200 סמ"ק עם מזגן (התקנה מקומית). הרכב היה איתי שנתיים מ150K עד 180K ולא אכל לא שמן ולא היה לו בעיות במנוע. הרכב סחב מעולה בעליות והיה מעוד זריז. החלפתי אותו בגלל נוחות וחיפשתי רכב יותר גדול ומרווח.

 

הבעיות שיש ברכב הם כמו כל סובארו בשנתון הנ"ל ציריות, דשבורד סדוק עם לא שומרים עליו נגד השמש ופח רקוב עם לא שומרים עליו מפרות עצים ושלשלת ציפורים.

 

כמו כן בנסיעות מעורבות (עירוני בין עירוני עם מזגן) הרכב עשה 13 ק"מ לליטר ובנסיעה בין עירונים 15 ק"מ לליטר. רכב מאוד חסכוני.

השליטה במכונית הינה המהנה ולא המהירות.

שלוט בכוחות הפועלים על הרכב ותלמד להנות.

פורסם

דרך אגב אני חושב שמנוע הליטר יותר אמין ויותר זריז.

 

כמו כן לרכב יש 5 הילוכים בגיר רגיל. אסור להתקרב לאוטומט (עושה בעיות).

ההגה קל ונוח לתפעול למרות שאינו הגה כוח (הוא רך מאוד).

 

ושיהיה במזל

השליטה במכונית הינה המהנה ולא המהירות.

שלוט בכוחות הפועלים על הרכב ותלמד להנות.

פורסם

תודה רבה לכולם...

THE SYSTEM: HU: ECLIPSE cd-7100, AMPS : XETEC vector 350.6 , A/D/S p950.2 , FRONT : MAC AUDIO Maximus 2.16 , Sub : Rockford Fosgate rfz3412 12' 150w rms

101 סוסים לבלימת האיביזה

:evil:

פורסם

בכללי אוטו טוב אמין וחסכוני.מזגן הותקן בארץ ולא מקורי.מנוע זריז לכל צילינדר 3 שסתומים(מנוע 1.2). קטן ומצויין בעיר .נחמד ביותר! 8)

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

×
×
  • תוכן חדש...