Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק הערה לגבי נושא התשלומים...

 

כתבת שאתה מחפש רכב חדש בגלל שיש לך רק 60 במזומן ואתה רוצה לקחת מימון על היתר.

ממליץ לך להכנס לכל סניף בנק ולבקש הלוואת רכב. רכב עד שנתיים ניתן לשעבד בכ-50 עד 70% מערכו ולקבל הלוואת של פריים מינוס חצי, דומה למה שתקבל ב"תשלומים" בקניית רכב חדש.

---

אמור לי באיזה רכב אתה נוהג, ואומר לך מיאטה

פורסם

אם רק חדש - איביזה קופרה, ואם נשארו לאון 07 אז כזו במחיר שעידן כתב !!!

אופציה נוספת וחלשה יותר, אך חביבה מאד היא הסיטרואן C2 VTS, אני נהניתי מאד

לא - אין יאריס TS עד 2009

לא - אין סוזוקי סויפט ספורט שטובה יותר מהיאריס

לא - לא הייתי קונה פולו GTI, בשביל זה יש איביזה קופרה

לא - גם לא 207GT שנכנסת בול בתקציב, פיג'ו "שכחו" את הנהג וכל המבחנים מאכזבים מאד.

 

אם משומש, השמיים הם הגבול, תתאר מה בדיוק אתה מחפש, חכמים ומנוסים ממני ימצאו לך כלים חביבים

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

עשיתי נסיעת מבחן על הקופרה ,הפור נפל :lol:

ציינו פה שאפשר לקבל אותה עם כל התוספות ב145 (סאנרוף ,צבע,מערכת) לי בקושי רב הסכימו לשחרר ב 150

מה אתם אומרים להמשיך ללחוץ?

ההטבה שקיבלתי היא סאנרוף חינם .

פורסם
עשיתי נסיעת מבחן על הקופרה ,הפור נפל :lol:

ציינו פה שאפשר לקבל אותה עם כל התוספות ב145 (סאנרוף ,צבע,מערכת) לי בקושי רב הסכימו לשחרר ב 150

מה אתם אומרים להמשיך ללחוץ?

ההטבה שקיבלתי היא סאנרוף חינם .

 

תמשיך ללחוץ...:wink:

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

הסיכוי שהקליאו החדשה תגיע בחודשים הקרובים ותעלה 160K זהה לסיכוי של מכבי חיפה השנה לזכות באליפות.

כולנו (לפחות אני) רוצים להאמין שזה יקרה אך בפועל אין סיכוי של ממש...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
עשיתי נסיעת מבחן על הקופרה ,הפור נפל :lol:

ציינו פה שאפשר לקבל אותה עם כל התוספות ב145 (סאנרוף ,צבע,מערכת) לי בקושי רב הסכימו לשחרר ב 150

מה אתם אומרים להמשיך ללחוץ?

ההטבה שקיבלתי היא סאנרוף חינם .

 

אם טיפטרוניק היה אופציה, ה- TSI היתה התשובה. לפחות תבקש נסיעת מבחן. היום הייתי לברר שם משהו לגבי הבולמים (הם עושים טסססס-טסססס, ולא פשששששש כמו הבולמים של הגולף הרגילה, אבל מסתבר שאלה בולמים שונים וככה זה - ציטוט של ה- מומחה של צ'מפיון, אגב), ואפילו איש השרות שנסע איתי התרגש מכמות הכוח הזמין (הוא לא ממש הכיר את ה- TSI לפני).

הרכב מגיע מאובזר החל מסאן-רוף וכלה בג'נטים, ונכנס לך בול בתקציב.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

במידה ואתה מוכן להתפשר וללכת על רכב משומש - הייתי שוקל אוקטביה vRS מהדור האחרון.

 

במידה ומדובר ברכב חדש - פולו GTI אופציה מדליקה (לטעמי)

למרות שגם האיביזה קופרה אופציה נחמדה (וחזקה יותר) :-)

 

Bar72, ככה הם צריכים לעשות - ככה עשו הבולמ"ז בפביות שלנו.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

ההטבה שקיבלתי היא סאנרוף חינם .

 

לפעמים הם ממש "קשוחים" ולפעמים מעבירים. חבר פורום שיש לו איביזה ספורט שנת 2007, קנה אותה ב-3K מתחת למחירון שלה + כל מיני תוספות (קסנון, פנסי צד מניקל ועוד כמה וכמה שטיקים) בחינם. על הקופרה הם לא נותנים תוספות בחינם?! אז על מה כן?! נהיו חזירים אפשר להגיד הסיאט האלה :x

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

זה נחמד איך שכל חובב מותג מסויים ממליץ על המותג האהוב עליו :lol:

 

מבחינה הגיונית רציונלית הייתי הולך על הקופרה כי היום זה מקסימום רכב ספורט חדש לשקל.

 

האם אפשר להגיד שמר בנאי קנה C2 VTS?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

אתה יכול לקנות מאזדה משנת 2002 במחירים האלו , אני לא יודע מה המחירון המדוייק אני רק יודע שרכב חדש (בשנת 2004)

עלה באזור ה 150K שזה דיי פוגש את התחום שלך

פחות 10

תברר בלוי יצחק בנוגע למחיר , (אני בכלל הייתי הולך על קאפה משנת 99 עם מנוע 3K טורבו )

תאמין לי רכב דליקטס (אבל זה רק בגלל שאני חולה עליהם )

peach'es, i can eat

peach'es all day long

×
×
  • תוכן חדש...