Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני רוצה להוסיף ג'אנטים לסיאט איביזה שלי, אני ממש לא בקיא בכל עיניין התוספות מהסוג הזה, אבל ממש התלהבתי מהמראה שהרכב מקבל אחרי הוספת הג'אנטים.

אני מעוניין לקנות ג'אנטים של איביזה טורבו, ואני נמצא בדילמה קטנה.. הלכתי לבנאדם שעוסק בתוספות ושיפורים לרכב, והוא אמר לי שאני יכול להשים רק ג'נט בגודל של 15, לא התלהבתי כ"כ כי הג'נט נראה מצומק יחסית לצמיג.

אמרו לי שאפשר לעשות חתך בצמיג ואז יהיה אפשר להשים ג'נט בגודל 17, זה נכון?

הינה תמונה של התוצאה שאני מעוניין בה:

62f5faa415.jpg

 

אתם יכולים לפי העיין לדעת איזה גודל של ג'נט יש לסיאט הזאת? וכמה בערך יעלה לי כל העסק הזה?

ד"א, יש לי סיאט איביזה שנת 2000, 3 דלתות, דגם SIGNO.

אני אשמח אם תמליצו לי על אנשים שעוסקים בזה.

 

תודה רבה לעוזרים,

חג שמח ושנה טובה.

פורסם

אם על הפולו אפשר לשים את הג'אנט של האיביזה טורבו אז אני מאמין שגם על הסינגו

 

הג'אנט הזה הוא מידה 16 ולא 17

צפה לירידה בנוחות נהיגה בכניסה לבורות

ועליה בצריכת הדלק

 

יום טוב

פורסם
מהיכן אתה בארץ?.

בברכה - רפי לין :-)

נתניה. אני אשמח אם תמליץ לי על מקום בסביבה.

 

BnYaRoN - למה..?! בגלל שהג'נט מוסיף קצת כובד למכונית?

×
×
  • תוכן חדש...