Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעולם לא הבנתי מדוע אנשים מתדלקים ב20 או 50 שקל במקום לשלם 250 שקל על מיכל מלא.

זה לא שהם לוקחים את ה200 שקל שנשארים, ומשקיעים אותם בתוכנית חסכון ומרוויחים 3 שקלים ריבית.

המיכל יתרוקן ויהיה צריך למלא אותו שוב,אז לא עדיף למלא מלא במקום 5 פעמים ב50 שקל?

 

אייל, שמצדיק מילוי מיכל לא מלא, רק אם אתה מוכר מחר את האוטו :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מעולם לא הבנתי מדוע אנשים מתדלקים ב20 או 50 שקל במקום לשלם 250 שקל על מיכל מלא.

 

אתה אף פעם לא יכול לדעת מתי תיקלע לתאונת דרכים שתשבית את הרכב...

:roll:

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
בפעם הבאה בקש לתדלק לא ב 50 ש"ח אלא ב 50.01 ש"ח. היא כרגיל תוריד אגורה ואתה תשלם בדיוק על מה שתדלקת.

 

:roflmao:

 

אתה אף פעם לא יכול לדעת מתי תיקלע לתאונת דרכים שתשבית את הרכב...

:roll:

 

 

:roflmao:

 

 

 

חוץ מזה, אולי ככה המשאבה מכוונת לעשות ובגלל זה "היא" (המשאבה?) עושה את זה לכולם?

פורסם

תשיג לך כמה מבעות של 5 אגורות ותדלק ב50.05.

או לחילופין, אתה גר ברהט שאין עוד תחנות דלק בסביבה? (אפילו שם יש..)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

תשלם על מה שתדלקת, תידלק 49.99 אגורות?

 

תשלם 49.99, אם אין לה אגורה להחזיר לך עודף אז שתפתח לך את המכונה לתדלק עוד אגורה, אחרי כמה פעמים כאלה היא תבין שאתה לא תוותר לה. מעבר לזה, מה שהיא עושה נקרא גניבה, אומנם זה אגורה אבל תכפיל את זה כפול כל המכוניות שמתדלקות שם ותגיע בסוף חודש לסכום נחמד כמו לפחות עוד טנק דלק מלא אם לא יותר.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

בא ניסגור את זה ככה:

 

בתידלוק הבא שהיא "עושקת" אותך, תיגש אליה ותגיד לה: זהו נימאס לי !! את חייבת לי כבר ארוחה עליך

ותיסגרו את הערב כצמד ברירה באחת המסעדות.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לא הבנתי איך בדיוק היא גונבת אגורה? הרי העיסקה בכל מקרה מעוגלת כלפי מעלה, כלומר אין לה רווח של אגורה, אולי לחברת הדלק יש חסכון של דלק במחיר אגורה

פורסם

אני בדעה של תתחיל לחפש מאיפה להשיג אגורות ותשלם לה ככה, תאלץ אותה לספור את הכסף כל פעם שאתה הולך לתדלק, זה משגע אותם..

דבר שני, אתם אולי לא חושבים על זה אבל בתור מתדלק לשעבר שעבר... יוצא לך חוסרים כמעט כל יום שאתה צריך להשלים, אומנם זה כמה גרושים אבל זה מצטבר ומעצבן, אז אולי הם לוקחים אגורה פחות בשביל לכסות את החוסרים ואפילו נשאר להם לפנק את עצמם באיזה בקבוק קולה או משו כזה. כמובן שאם זה תחנה עמוסה אז זה מצטבר לכמה עשרות שקלים בחודש :)

פורסם

לעובד אחראי אין סיבה שיהיו חוסרים.

 

בא בנאדם אומר לך אני רוצה לתדלק ב 70 שקלים ונותן לך שטר של 100 או 200, לא כזה בעיה להחזיר לו עודף ולמי שמתקשה יש אפשרות להשתמש במחשבון.

 

רק שתדע לך שעודף בקופה (שיש יותר כסף ממה שאמור להיות) וביקורת של מס הכנסה יכול לגרום לצרות כמו העלמת מס (הכנסת כסף שחור לקופה בלי להצהיר עליו). זאת עוד סיבה למה צריך להיות מסודרים בעניין של כסף ועוד במיוחד כשזה לא העסק שלך.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

לאנשים אחרים גם יוצא מחיר שנגמר ב-.99?

אם כן - אז זה לא אישי נגדך.

פשוט תסתכל מה קורה משאבה לידך.

 

 

ועוד הצעה - פעם הבאה אל תגיד "50 שקל" אלא תבקש למלא נניח 9 ליטר. ככה לא יצא לך עם 99 בסוף אם זה מטריד אותך.

 

ובאמת עדיף כבר למלא מיכל מלא וזהו, גם אם האוטו מושבת בתאונה בד"כ אתה יכול לשאוב את הדלק שנשאר.

אם התאונה היתה כ"כ קשה ומיכל הדלק התבקע אז כנראה השווי של הדלק שנשאר לא ממש מעניין אותך.

המקרה היחיד שאתה באמת מפסיד זה אם גונבים את האוטו.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אז כל אלו שלא ממלאים פול חוששים מעניין ה 200 שקל שילכו לעזה במקרה תאונה.

 

חבל שאיין משאבות שנעצרות רק עם המיכל פולל ללא דרך אחרת

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תומר אני לא מתכוון לזה שטועים בעודף..

הקטע הוא בקריאת מונה של המשאבות בסיום המשמרת, אולי היום זה יותר מדוייק אני עבדתי בתחנה מימי הבניים, לא כמו התחנות של היום עם החנויות.

פורסם
מה הבעיה כאן אני לא מבין.

תן לה 50 שקל ותבקש יפה עודף.

אהבתי.8)

לדעתי חתימתך בגופן גדול, ובצבעים פלורוסנטים, מעצבנת יותר מהמתדלקת...

בברכת חג שמח ושנה טובה.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318


×
×
  • תוכן חדש...