Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נו כתבתי כאן בפורום על בעיות שיש לי בפונטו שלי אני מקוה שהם ניגמרו .לאחר ניקוי מערכת הקירור עם לחץ מיים של כיבוי אש.

אבל מכונאי קבע שיש לי כאן ראש מנוע למרות שרק ביצעתי כזה. ולא יעץ לי לבצע ניקוי ולא בדק את מצב חום הרדיאטור כמו שאני ביצעתי.אתה מבין סתם כך למה לא אולי אני יבוא אלו לטיפול וירויח מימני ולאחר מיכן כמו שהוא אמר "אינני מבצע ראש מנוע ללא ניקוי רדיאטור " מבין!!!.

 

תבדיל בין מקרה למקרה.

גם כששאלת על הבעיה בפורום, אף אחד בשרשור שלך לא כיוון אותך לראש מנוע - התאור שלך לבעיות הצביע על תרמוסטט באופן ברור, וזה מה שכתבו לך - ואני הוספתי את החלק של הרדיאטור (בעיקר ליתר בטחון, כי לא הייתי בטוח איפה מדדת הפרשי טמפ').

לעומת זאת, כאן יש מקרה ברור כמעט ב-100% (תמיד יש איזה חלקיק אחוז מפוספס בבעיות, שבד"כ גם נובע מתאור לקוי ו\או הנחות לא נכונות), ואתה התפרצת על צביקה ללא הבנה בתקלה עצמה (והוא כתב הודעה בהומור, אבל נתן בה אבחון מדוייק לתקלה). אז כן, לא כל התחממות זה ראש מנוע, אבל במקרה הנוכחי כל הסימנים מצביעים לשם וגם פירטתי לבקשתו של צביקה את דרך החשיבה והאבחון. ובקיצור, מה שכתבת, היה מיותר.

 

ועוד משהו - אם המנוע שלך גם כן אי פעם נכבה מחימום יתר או שנתת לו לעבוד הרבה זמן בחימום יתר, יש סיכוי טוב שגם אצלך יש עיוות ראש מנוע ואת התוצאות תראה בחימומים בלתי פוסקים, שמתחילים בהפרש זמנים וק"מ גבוה, ונהים תכופים יותר ויותר.

פורסם
תבדיל בין מקרה למקרה.

גם כששאלת על הבעיה בפורום, אף אחד בשרשור שלך לא כיוון אותך לראש מנוע - התאור שלך לבעיות הצביע על תרמוסטט באופן ברור, וזה מה שכתבו לך - ואני הוספתי את החלק של הרדיאטור (בעיקר ליתר בטחון, כי לא הייתי בטוח איפה מדדת הפרשי טמפ').

לעומת זאת, כאן יש מקרה ברור כמעט ב-100% (תמיד יש איזה חלקיק אחוז מפוספס בבעיות, שבד"כ גם נובע מתאור לקוי ו\או הנחות לא נכונות), ואתה התפרצת על צביקה ללא הבנה בתקלה עצמה (והוא כתב הודעה בהומור, אבל נתן בה אבחון מדוייק לתקלה). אז כן, לא כל התחממות זה ראש מנוע, אבל במקרה הנוכחי כל הסימנים מצביעים לשם וגם פירטתי לבקשתו של צביקה את דרך החשיבה והאבחון. ובקיצור, מה שכתבת, היה מיותר.

 

ועוד משהו - אם המנוע שלך גם כן אי פעם נכבה מחימום יתר או שנתת לו לעבוד הרבה זמן בחימום יתר, יש סיכוי טוב שגם אצלך יש עיוות ראש מנוע ואת התוצאות תראה בחימומים בלתי פוסקים, שמתחילים בהפרש זמנים וק"מ גבוה, ונהים תכופים יותר ויותר.

 

שוב אי הבנה מכונאי שלא מהפורום בשר ודם שהיה נוכח אמר לי שהראש מנוע תקול בלא אפילו לבדוק האים יש בעיה ברדיאטור

רק לשים יד על הרדיאטור . אני חושב שזה מגמתי במיתכוון מין זילזול בכספי האנשים הלקוחות חוסר אנושיות ויהירות " תילך לבנק ותיסגור פק"ם" יתכן וזה היה בצחוק , אבל בכול צחוק יש חצי אמת.

×
×
  • תוכן חדש...