Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הופרדו בילדתם ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בבוקר קיבלתי את גיליון החדש של "מכונית", ויש סקירה של תערוכת פרנקפורט.

 

בין היתר תפסה אותי בעיקר ה אלפא רומיאו החדשה, או בשמה

Alfa Romeo Competizione C8

היא נראת די יפה,רק משהו קטן הפריע לי :roll: העיצוב....

 

8c3.jpg

 

8c1.jpg

 

8c2.jpg

 

נראה יפה נכון :?:

 

אממ רק יש עוד 2 רכבים שדי דומים לה

 

הסובארו B11S

Side_Front.jpg

 

וגם היגואר FX10

http://www.pcauto.com.cn/newcar/photo/10305/pic/030519_jaugar_FX_01.jpg

 

עכשיו דומים או לא? :?:?:

 

אלי :wink:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

בין אלפא לסובארו יש קשר משפחתי.

 

שני היצרנים הינם בבעלות חלקים של GM

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
בין אלפא לסובארו יש קשר משפחתי.

 

שני היצרנים הינם בבעלות חלקים של GM

 

לא מדויק. GM טרם מימשו את כוונתם לרכוש את אלפא-רומיאו/לקבל שליטה במותג מידי פיאט.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
בין אלפא לסובארו יש קשר משפחתי.

 

שני היצרנים הינם בבעלות חלקים של GM

 

לא מדויק. GM טרם מימשו את כוונתם לרכוש את אלפא-רומיאו/לקבל שליטה במותג מידי פיאט.

 

נכון, אבל כבר עכשיו יש להם חלק בבעלות (לא שליטה)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הייתי אומר שהם דומות גם לVIPER החדשה שיצאה

כנראה שעשו מבצע חבילה וכולם לקחו את אותו מעצב שלא היה לא כוח

לתכנן מכונית חדשה אז הוא הוציא את מה שיש לו במגירה.

פורסם

תתביישו לכם!

פשוט תתביישו!

 

האלפא הזאת היא חיקוי לסובארו?!?!?!? איפה אתם חיים????

 

האלפא הזו היא הומאז' לאלפא טיפו 33 סטראדאלה משנות השישים. כל הסובארואים ושאר הבאלנו STI בתחפושת הם בסך הכל חקיינים של מה שאלפא עשתה לפני עשרות שנים ומנסה לחזור ולעשות היום.

 

זאת האלפא עליה אני מדבר:

 

alfa%20tipo%2033-31.jpg

פורסם
תתביישו לכם!

פשוט תתביישו!

 

האלפא הזאת היא חיקוי לסובארו?!?!?!? איפה אתם חיים????

 

האלפא הזו היא הומאז' לאלפא טיפו 33 סטראדאלה משנות השישים. כל הסובארואים ושאר הבאלנו STI בתחפושת הם בסך הכל חקיינים של מה שאלפא עשתה לפני עשרות שנים ומנסה לחזור ולעשות היום.

 

זאת האלפא עליה אני מדבר:

 

alfa%20tipo%2033-31.jpg

:mm_yeah:

עוד 2 תמונות שצולמו ע"י חבר מועדון אלפא רומאו ישראל.

20632768.jpg

20632708.jpg

פורסם
תתביישו לכם!

פשוט תתביישו!

 

האלפא הזאת היא חיקוי לסובארו?!?!?!? איפה אתם חיים????

 

האלפא הזו היא הומאז' לאלפא טיפו 33 סטראדאלה משנות השישים. כל הסובארואים ושאר הבאלנו STI בתחפושת הם בסך הכל חקיינים של מה שאלפא עשתה לפני עשרות שנים ומנסה לחזור ולעשות היום.

 

זאת האלפא עליה אני מדבר:

 

alfa%20tipo%2033-31.jpg

:inlove:

 

פשוטו כמשמעו זהו האוטו הכי ! אבל הכי הכי יפה שיוצר אי פעם!

לכזה אני שואף כש\אם אני אהיה גדול ועשיר :D

פורסם

לדגמי שנה הבאה של אלפא יש מנועים של GM שמיוצרים בארה"ב.

זה מה שצריך לעשות בשביל למכור לאמריקאים.

 

ה C8 דומה לקורבט של שנות השבעים שזה די לא מכובד בשביל אלפא.

מה שבטוח שזה לא אותו מעצב של ה 156-147

06.jpg

03.jpg

אייל

פורסם
לדגמי שנה הבאה של אלפא יש מנועים של GM שמיוצרים בארה"ב.

זה מה שצריך לעשות בשביל למכור לאמריקאים.

 

ה C8 דומה לקורבט של שנות השבעים שזה די לא מכובד בשביל אלפא.

מה שבטוח שזה לא אותו מעצב של ה 156-147

היא ממש לא דומה לה..

ומאיפה לקחת את המידע בקשר למנועי GM לאלפא?

 

GM מחזירים את ההנעה האחורית לאלפא, לפי מה שהבנתי.

פורסם

דומים אבל אי אפשר להגיד שזה ממש גניבה

 

והעיצוב אחד היפים.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

×
×
  • תוכן חדש...