Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מחר אנו נלך לסוכנות הונדה ככל הנראה ע"מ לקנות הונדה סיוויק (אנו מעוניינים בגרסא המאובזרת יותר ES).

עכשיו חדשה עולה 151K בגרסאת הES.

וממה שראיתי הונדה 2007 ES עולה 130K.

עכשיו כמה שאלות,

אשמח לכמה דעות לגבי הרכב (קראתי כמה מאמרים על הרכב ונראה כי הרכב טוב יותר מהמתחרים המשפחתיים (מאזדה 3,פוקוס, אלנטרה).

בנוסף,

מעניין אותי לדעת עם יש על מה לדבר בנושא המחיר, בנושא האזור. ואם אני לוקח רכב שנת 2007 (לא 2008) כמה עוד הנחה הם יכולים לעשות לנו...

תודה רבה לכל העונים.

סופ"ש נעים.

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

לטעמי, המחיר עבור הגרסה המאובזרת ES גבוה (151K) ובמחיר הנ"ל ניתן לרכוש אלטרנטיבות ראויות יותר,

 

כדוגמת: טויוטה פריוס, סובארו B4, פורד מונדאו החדשה שאמורה להגיע לארצנו בעוד כחודש ימים, מזדה 6 החדשה ועוד....

 

המחיר של הגרסה "הפשוטה" יותר הינו שפוי יותר (133K), המכניס את הסיביק לדרגת רישוי מס' 3!

הונדה מוכרת את רכביה לפי השנה הקלנדרית, בניגוד לשאר היבואנים שהתחילו למכור 2008 מתחילת חודש מאי 2007!

אני באופן אישי לא הייתי מוציא מהסוכנות הונדה 2007 בחודש ספטמבר, אלא ממתין להזמנות של 2008 (לדבר תיהיה השפעה מיידית על ירידת הערך של הרכב).

המשפט האחרון בסייג קטן- בהנחה משמעותית לשנתון 2007 הייתי שוקל בחיוב לרכוש את הנ"ל.

 

בהצלחה

 

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

מסכים בקשר למודל - אם 2007 אז בהנחה. אם אין הנחה - לחכות ל-2008. צפויה גם ירידת מחירים בתחילת השנה, למיטב זכרוני (עקב ירידת המיסים). בלי קשר - 150K עבור משפחתית זה נשמע לי קצת יקר. מומלץ לבדוק גם את המתחרות - פוקוס 2.0 ל' למשל.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לגבי מדרגות הרישוי הסיוויק היא 2 (בדקנו), והB4 והשאר הינם דרגה 3 (משמע גילום מס גבוהה יותר ופחות החזרי מס).

הכוונה היא שהרכב הולך להקנות בשם החברה (עבור המנכ"ל-בעלים-עובד-מזכירה-אבא שלי :))..

ככה שהסיוויק מתאימה, גם צריכה דלק סבירה באופן יחסי..

כמו שחשבתי, אם לא תהיה הנחה משמעותית על ה-2007 אז לא נלך על זה.

תודה בכל מקרה!

נאור

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם
לגבי מדרגות הרישוי הסיוויק היא 2 (בדקנו), והB4 והשאר הינם דרגה 3 (משמע גילום מס גבוהה יותר ופחות החזרי מס).

 

 

 

הסיביק הינה (הזולה) הינה בדרגת רישוי 3 (ולא 2) וזאת מכיוון שבדרגת רישוי 2 נכנסים רכבים במחיר של עד 114K!

מחירה של הסיביק הזולה, מכניס אותה לקבוצה 3!

 

ה-B4 בדרגת רישוי 4! וזאת מכיוון שבדרגה זו נכנסים רכבים שמחירם הינו בין 133K K ל- 151K!

 

מצ"ב לינק עדכני המפרט את קבוצות הרישוי החדשות (החל מינואר 2007).

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3322960,00.html

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

×
×
  • תוכן חדש...