Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ZX שנת 93

TU1400

140,000 ק"מ

ראש מנוע - בערך ב 100,000 ק"מ

מאז אין בעיות, ואין צריכת שמן

 

יש לי תיעוד וקבלות על טיפולים לאורך כל חיי הרכב וזה התיקון היחיד שקשור במנוע, שאר התיקונים קשורים לרדיאטור החימום או בעיות חשמל קלות.

  • תגובות 138
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לכל המבינים הגדולים

זה לא משנה בכמה ק"מ שופץ הראש מנוע של האוטו

כי ראש מנוע לא הולך סתם

הסיבות לכך הן

רתיחה של האוטו

מי ברז משובחים מברזי מדינת ישראל

שמנים משובחים למיניהם

וזה שלפיזו שעשתה ראש ב120000 הלכו גומיות שסתומים ב160000 זה בגלל שמי ששיפץ לו את הראש עשה עבודה"מקצועית "ושם לו גומיות שסתומים "משובחות"

לי היתה ax sport שעבדה מאוד קשה וב200000 ק"מ הרמתי ראש החלפתי אטם ראש סגרתי את הראש ונסעתי עוד 150000 ק"מ

erezzx

פורסם
לכל המבינים הגדולים

זה לא משנה בכמה ק"מ שופץ הראש מנוע של האוטו

כי ראש מנוע לא הולך סתם

הסיבות לכך הן

רתיחה של האוטו

מי ברז משובחים מברזי מדינת ישראל

שמנים משובחים למיניהם

ןזה שלפיזו שעשתה ראש ב120000 הלכו גומיות שסטומים ב160000 זה בגלל שמי ששיפץ לו את הראש עשה עבודה"מקצועית "ושם לו גומיות שסתומים "משובחות"

לי היתה ax sport שעבדה מאוד קשה וב200000 ק"מ הרמתי ראש החלפתי אתם ראש סגרתי את הראש ונסעתי עוד 150000 ק"מ

 

אני מסכים שהצורך בפירוק ראש מנוע הוא לא סתמי

הוא נובע כפי שציינת משימוש במי ברז או אי הקפדה על חום המנוע עד כדי הרס האטם ופריצתו.

 

גומיות שסתומים מאידך של היצרן מספיק איכותיות ? אני מניח שכן.

בלא מעט מנועים נדרשה החלפתם :!:

ובכל זאת עלות החלפתם לא גבוהה ומתקזזת לדעתי עם עלויות החלפים הזולות של מנועי TU.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

ולאיציק חובב היפניות

אני יכול להראות לך סובראים שהחליפו מנוע אחרי 3000 ק"מ( חדשות מהחברה)

ואחרי 20000

ואני גם יכול להכיר לך מישהו שב40000 קילומטר החליף שלושה מנועים (באחריות כמובן)

אבל סובארו אוטו מאוד אמין

המנועים שלהם נותנים חצי מההספק של המנועים של לפיזו ואורך חיים של פרפר

תראה לי מנוע יפני אחד שמוציא הספקים כמו פיזו והוא בעל אורך חיים

ואל תגיד לי סיווק vtiכי שם יש 160 סוסים אולי בצילינדר עצמו

erezzx

פורסם
לכל המבינים הגדולים

זה לא משנה בכמה ק"מ שופץ הראש מנוע של האוטו

כי ראש מנוע לא הולך סתם

הסיבות לכך הן

רתיחה של האוטו

מי ברז משובחים מברזי מדינת ישראל

שמנים משובחים למיניהם

ןזה שלפיזו שעשתה ראש ב120000 הלכו גומיות שסטומים ב160000 זה בגלל שמי ששיפץ לו את הראש עשה עבודה"מקצועית "ושם לו גומיות שסתומים "משובחות"

לי היתה ax sport שעבדה מאוד קשה וב200000 ק"מ הרמתי ראש החלפתי אתם ראש סגרתי את הראש ונסעתי עוד 150000 ק"מ

 

גומיות שסתומים זה תוצר לוואי של הגומי הצרפתי המשובח המתבטא בכל שאר חלקי האוטו.

בצרפת לא שמעו על הדבר המוזר הצהוב הזה שתלוי בשמיים , ולכן ייצרו רק גומיות שמתאימות למזג אוויר קפוא עד אביבי במקרה קיצוני.

עיין ערך : סאנרוף , גלגל הגה , צינורות מערכת קירור , אטמים , אטמי דלתות וכיו"ב.

פורסם
לכל המבינים הגדולים

זה לא משנה בכמה ק"מ שופץ הראש מנוע של האוטו

כי ראש מנוע לא הולך סתם

הסיבות לכך הן

רתיחה של האוטו

מי ברז משובחים מברזי מדינת ישראל

שמנים משובחים למיניהם

ןזה שלפיזו שעשתה ראש ב120000 הלכו גומיות שסטומים ב160000 זה בגלל שמי ששיפץ לו את הראש עשה עבודה"מקצועית "ושם לו גומיות שסתומים "משובחות"

לי היתה ax sport שעבדה מאוד קשה וב200000 ק"מ הרמתי ראש החלפתי אתם ראש סגרתי את הראש ונסעתי עוד 150000 ק"מ

 

אני מסכים שהצורך בפירוק ראש מנוע הוא לא סתמי

הוא נובע כפי שציינת משימוש במי ברז או אי הקפדה על חום המנוע עד כדי הרס האטם ופריצתו.

 

גומיות שסתומים מאידך של היצרן מספיק איכותיות ? אני מניח שכן.

בלא מעט מנועים נדרשה החלפתם :!:

ובכל זאת עלות החלפתם לא גבוהה ומתקזזת לדעתי עם עלויות החלפים הזולות של מנועי TU.

כן רק שהמשפצים למיניהם לא טורחים לשים לך גומיות מקוריות כי מקורית עולה 9 ש"ח ותחליפית עולה2ש"ח זה מצחיק אבל זה נכון וכואב(זו רמת המוסכים בארץ)

erezzx

פורסם
לכל המבינים הגדולים

זה לא משנה בכמה ק"מ שופץ הראש מנוע של האוטו

כי ראש מנוע לא הולך סתם

הסיבות לכך הן

רתיחה של האוטו

מי ברז משובחים מברזי מדינת ישראל

שמנים משובחים למיניהם

ןזה שלפיזו שעשתה ראש ב120000 הלכו גומיות שסטומים ב160000 זה בגלל שמי ששיפץ לו את הראש עשה עבודה"מקצועית "ושם לו גומיות שסתומים "משובחות"

לי היתה ax sport שעבדה מאוד קשה וב200000 ק"מ הרמתי ראש החלפתי אתם ראש סגרתי את הראש ונסעתי עוד 150000 ק"מ

 

אני מסכים שהצורך בפירוק ראש מנוע הוא לא סתמי

הוא נובע כפי שציינת משימוש במי ברז או אי הקפדה על חום המנוע עד כדי הרס האטם ופריצתו.

 

גומיות שסתומים מאידך של היצרן מספיק איכותיות ? אני מניח שכן.

בלא מעט מנועים נדרשה החלפתם :!:

ובכל זאת עלות החלפתם לא גבוהה ומתקזזת לדעתי עם עלויות החלפים הזולות של מנועי TU.

כן רק שהמשפצים למיניהם לא טורחים לשים לך גומיות מקוריות כי מקורית עולה 9 ש"ח ותחליפית עולה2ש"ח זה מצחיק אבל זה נכון וכואב(זו רמת המוסכים בארץ)

 

גם המקורית כפי שאתה נוכח לדעת לא ממש שורדת :idea:

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
ולאיציק חובב היפניות

אני יכול להראות לך סובראים שהחליפו מנוע אחרי 3000 ק"מ( חדשות מהחברה)

ואחרי 20000

ואני גם יכול להכיר לך מישהו שב40000 קילומטר החליף שלושה מנועים (באחריות כמובן)

אבל סובארו אוטו מאוד אמין

המנועים שלהם נותנים חצי מההספק של המנועים של לפיזו ואורך חיים של פרפר

תראה לי מנוע יפני אחד שמוציא הספקים כמו פיזו והוא בעל אורך חיים

ואל תגיד לי סיווק vtiכי שם יש 160 סוסים אולי בצילינדר עצמו

 

אני חייב לציין שההודעה שלך הזויה. לחלוטין :!:

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
לכל המבינים הגדולים

זה לא משנה בכמה ק"מ שופץ הראש מנוע של האוטו

כי ראש מנוע לא הולך סתם

הסיבות לכך הן

רתיחה של האוטו

מי ברז משובחים מברזי מדינת ישראל

שמנים משובחים למיניהם

ןזה שלפיזו שעשתה ראש ב120000 הלכו גומיות שסטומים ב160000 זה בגלל שמי ששיפץ לו את הראש עשה עבודה"מקצועית "ושם לו גומיות שסתומים "משובחות"

לי היתה ax sport שעבדה מאוד קשה וב200000 ק"מ הרמתי ראש החלפתי אתם ראש סגרתי את הראש ונסעתי עוד 150000 ק"מ

 

גומיות שסתומים זה תוצר לוואי של הגומי הצרפתי המשובח המתבטא בכל שאר חלקי האוטו.

בצרפת לא שמעו על הדבר המוזר הצהוב הזה שתלוי בשמיים , ולכן ייצרו רק גומיות שמתאימות למזג אוויר קפוא עד אביבי במקרה קיצוני.

עיין ערך : סאנרוף , גלגל הגה , צינורות מערכת קירור , אטמים , אטמי דלתות וכיו"ב.

לידיעתך הרבה גומיות שסתומים טובות לא עשויות מגומי אלא מסיליקון

ותאמין לי כל חיי אני נוסע רק על צרפתיות (13 שנים)ואני מישום מה לא סבלתי מגומיות כל שהן חוץ מדש של ax sport

erezzx

פורסם
לכל המבינים הגדולים

זה לא משנה בכמה ק"מ שופץ הראש מנוע של האוטו

כי ראש מנוע לא הולך סתם

הסיבות לכך הן

רתיחה של האוטו

מי ברז משובחים מברזי מדינת ישראל

שמנים משובחים למיניהם

ןזה שלפיזו שעשתה ראש ב120000 הלכו גומיות שסטומים ב160000 זה בגלל שמי ששיפץ לו את הראש עשה עבודה"מקצועית "ושם לו גומיות שסתומים "משובחות"

לי היתה ax sport שעבדה מאוד קשה וב200000 ק"מ הרמתי ראש החלפתי אתם ראש סגרתי את הראש ונסעתי עוד 150000 ק"מ

 

אני מסכים שהצורך בפירוק ראש מנוע הוא לא סתמי

הוא נובע כפי שציינת משימוש במי ברז או אי הקפדה על חום המנוע עד כדי הרס האטם ופריצתו.

 

גומיות שסתומים מאידך של היצרן מספיק איכותיות ? אני מניח שכן.

בלא מעט מנועים נדרשה החלפתם :!:

ובכל זאת עלות החלפתם לא גבוהה ומתקזזת לדעתי עם עלויות החלפים הזולות של מנועי TU.

כן רק שהמשפצים למיניהם לא טורחים לשים לך גומיות מקוריות כי מקורית עולה 9 ש"ח ותחליפית עולה2ש"ח זה מצחיק אבל זה נכון וכואב(זו רמת המוסכים בארץ)

 

זה עדיין לא מסביר למה הגומייה המקורית נהרסת... :?

אגב , גם במנוע האופל קדט J שהייתה לנו התופעה של גומיות שסתומים הייתה נפוצה ומוכרת.

פורסם
ולאיציק חובב היפניות

אני יכול להראות לך סובראים שהחליפו מנוע אחרי 3000 ק"מ( חדשות מהחברה)

ואחרי 20000

ואני גם יכול להכיר לך מישהו שב40000 קילומטר החליף שלושה מנועים (באחריות כמובן)

אבל סובארו אוטו מאוד אמין

המנועים שלהם נותנים חצי מההספק של המנועים של לפיזו ואורך חיים של פרפר

תראה לי מנוע יפני אחד שמוציא הספקים כמו פיזו והוא בעל אורך חיים

ואל תגיד לי סיווק vtiכי שם יש 160 סוסים אולי בצילינדר עצמו

 

אני חייב לציין שההודעה שלך הזויה. לחלוטין :!:

אני יכול להוכיח לך את זה וגם להכיר לך את האנשים

erezzx

פורסם
לכל המבינים הגדולים

זה לא משנה בכמה ק"מ שופץ הראש מנוע של האוטו

כי ראש מנוע לא הולך סתם

הסיבות לכך הן

רתיחה של האוטו

מי ברז משובחים מברזי מדינת ישראל

שמנים משובחים למיניהם

ןזה שלפיזו שעשתה ראש ב120000 הלכו גומיות שסטומים ב160000 זה בגלל שמי ששיפץ לו את הראש עשה עבודה"מקצועית "ושם לו גומיות שסתומים "משובחות"

לי היתה ax sport שעבדה מאוד קשה וב200000 ק"מ הרמתי ראש החלפתי אתם ראש סגרתי את הראש ונסעתי עוד 150000 ק"מ

 

גומיות שסתומים זה תוצר לוואי של הגומי הצרפתי המשובח המתבטא בכל שאר חלקי האוטו.

בצרפת לא שמעו על הדבר המוזר הצהוב הזה שתלוי בשמיים , ולכן ייצרו רק גומיות שמתאימות למזג אוויר קפוא עד אביבי במקרה קיצוני.

עיין ערך : סאנרוף , גלגל הגה , צינורות מערכת קירור , אטמים , אטמי דלתות וכיו"ב.

לידיעתך הרבה גומיות שסתומים טובות לא עשויות מגומי אלא מסיליקון

ותאמין לי כל חיי אני נוסע רק על צרפתיות (13 שנים)ואני מישום מה לא סבלתי מגומיות כל שהן חוץ מדש של ax sport

 

אז מה אתה אומר בעצם, שהגומיות המקוריות של היצרן כשהמנוע היה חדש באיכות לא טובה ?

אחרת איך אתה מסביר את הצורך בהחלפתן ?

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
לכל המבינים הגדולים

זה לא משנה בכמה ק"מ שופץ הראש מנוע של האוטו

כי ראש מנוע לא הולך סתם

הסיבות לכך הן

רתיחה של האוטו

מי ברז משובחים מברזי מדינת ישראל

שמנים משובחים למיניהם

ןזה שלפיזו שעשתה ראש ב120000 הלכו גומיות שסטומים ב160000 זה בגלל שמי ששיפץ לו את הראש עשה עבודה"מקצועית "ושם לו גומיות שסתומים "משובחות"

לי היתה ax sport שעבדה מאוד קשה וב200000 ק"מ הרמתי ראש החלפתי אתם ראש סגרתי את הראש ונסעתי עוד 150000 ק"מ

 

אני מסכים שהצורך בפירוק ראש מנוע הוא לא סתמי

הוא נובע כפי שציינת משימוש במי ברז או אי הקפדה על חום המנוע עד כדי הרס האטם ופריצתו.

 

גומיות שסתומים מאידך של היצרן מספיק איכותיות ? אני מניח שכן.

בלא מעט מנועים נדרשה החלפתם :!:

ובכל זאת עלות החלפתם לא גבוהה ומתקזזת לדעתי עם עלויות החלפים הזולות של מנועי TU.

כן רק שהמשפצים למיניהם לא טורחים לשים לך גומיות מקוריות כי מקורית עולה 9 ש"ח ותחליפית עולה2ש"ח זה מצחיק אבל זה נכון וכואב(זו רמת המוסכים בארץ)

 

זה עדיין לא מסביר למה הגומייה המקורית נהרסת... :?

אגב , גם במנוע האופל קדט J שהייתה לנו התופעה של גומיות שסתומים הייתה נפוצה ומוכרת.

אין מה לעשות זה בלאי טבעי של המנוע

בן לא נהרסות הן מתיבשות

ואז הרכב מתחיל לאכול שמן

זה כמו שתשאל למה רינגים נגמרים

erezzx

פורסם
לכל המבינים הגדולים

זה לא משנה בכמה ק"מ שופץ הראש מנוע של האוטו

כי ראש מנוע לא הולך סתם

הסיבות לכך הן

רתיחה של האוטו

מי ברז משובחים מברזי מדינת ישראל

שמנים משובחים למיניהם

ןזה שלפיזו שעשתה ראש ב120000 הלכו גומיות שסטומים ב160000 זה בגלל שמי ששיפץ לו את הראש עשה עבודה"מקצועית "ושם לו גומיות שסתומים "משובחות"

לי היתה ax sport שעבדה מאוד קשה וב200000 ק"מ הרמתי ראש החלפתי אתם ראש סגרתי את הראש ונסעתי עוד 150000 ק"מ

 

אני מסכים שהצורך בפירוק ראש מנוע הוא לא סתמי

הוא נובע כפי שציינת משימוש במי ברז או אי הקפדה על חום המנוע עד כדי הרס האטם ופריצתו.

 

גומיות שסתומים מאידך של היצרן מספיק איכותיות ? אני מניח שכן.

בלא מעט מנועים נדרשה החלפתם :!:

ובכל זאת עלות החלפתם לא גבוהה ומתקזזת לדעתי עם עלויות החלפים הזולות של מנועי TU.

כן רק שהמשפצים למיניהם לא טורחים לשים לך גומיות מקוריות כי מקורית עולה 9 ש"ח ותחליפית עולה2ש"ח זה מצחיק אבל זה נכון וכואב(זו רמת המוסכים בארץ)

 

גם המקורית כפי שאתה נוכח לדעת לא ממש שורדת :idea:

 

אתה מוכן להפסיק להקדים אותי בכל פעם ? :wink:

פורסם
לכל המבינים הגדולים

זה לא משנה בכמה ק"מ שופץ הראש מנוע של האוטו

כי ראש מנוע לא הולך סתם

הסיבות לכך הן

רתיחה של האוטו

מי ברז משובחים מברזי מדינת ישראל

שמנים משובחים למיניהם

ןזה שלפיזו שעשתה ראש ב120000 הלכו גומיות שסטומים ב160000 זה בגלל שמי ששיפץ לו את הראש עשה עבודה"מקצועית "ושם לו גומיות שסתומים "משובחות"

לי היתה ax sport שעבדה מאוד קשה וב200000 ק"מ הרמתי ראש החלפתי אתם ראש סגרתי את הראש ונסעתי עוד 150000 ק"מ

 

אני מסכים שהצורך בפירוק ראש מנוע הוא לא סתמי

הוא נובע כפי שציינת משימוש במי ברז או אי הקפדה על חום המנוע עד כדי הרס האטם ופריצתו.

 

גומיות שסתומים מאידך של היצרן מספיק איכותיות ? אני מניח שכן.

בלא מעט מנועים נדרשה החלפתם :!:

ובכל זאת עלות החלפתם לא גבוהה ומתקזזת לדעתי עם עלויות החלפים הזולות של מנועי TU.

כן רק שהמשפצים למיניהם לא טורחים לשים לך גומיות מקוריות כי מקורית עולה 9 ש"ח ותחליפית עולה2ש"ח זה מצחיק אבל זה נכון וכואב(זו רמת המוסכים בארץ)

 

זה עדיין לא מסביר למה הגומייה המקורית נהרסת... :?

אגב , גם במנוע האופל קדט J שהייתה לנו התופעה של גומיות שסתומים הייתה נפוצה ומוכרת.

אין מה לעשות זה בלאי טבעי של המנוע

בן לא נהרסות הן מתיבשות

ואז הרכב מתחיל לאכול שמן

זה כמו שתשאל למה רינגים נגמרים

 

לא הבנתי ,אם הן מתייבשות ושמן מתחיל לפרוץ החוצה אז הן לא הרוסות ?

THE LORD WORKS IN MYSTERIOUS WAYS...


×
×
  • תוכן חדש...