Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

שמתי לב אתמול למין וו (שנראה כמו מחזיק של דלת) בדיוק מתחת לדוושת הגז ברכב שלי. אף פעם לא שמתי לב לזה לא אצלי ולא אצל רכבים אחרים.

 

מה התפקיד של הוו הזה?

תמונה:

hgsgsdfgvx5.jpg

 

תודה מראש!

פורסם
לא נתקלתי בדבר כזה, אתה מכיר דגמים שיש להם כפתור כזה ?.

 

הרבה רכבים.... סתם לדוגמה גולף III או MITSUBISHI CARISMA

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

חתיכת פלסטיק שחוסמת את הדוושה מלהגיעה עד לרצפה ככה שלא תוכל "לפתוח מצערת מלאה"..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

זה ברור חביבי,

השאלה היא למה?

 

אלא אם זה אילתור שהאבא התקין באוטו של הילדים

זה לא מובן למה לאפשר מהלך ארוך ואז להגביל אותו.

למה לא הגבילו את פתיחת הפרפר עצמו למידה מסויימת?

 

בקארטינג הייתי עושה את זה כי יש הבדלים בין הנהגים

אבל אני לא מבין את המצב הזה.

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

סליחה על החוסר בפרטים.

האוטו הוא סיאט איביזה (96), גיר ידני.

 

קניתי את האוטו לא מזמן ככה שלא שמתי לב ממש לדבר הזה.

אני גם חשבתי בכיוון של "סבא התקין את זה לנכד שלו כי הוא מפחד עליו", אבל אני לא מבין הרבה בתחום אז לא הימרתי על זה.

 

בכל מקרה, הגיוני שזוהי הגבלה כלשהי לדוושת הגז שבעלים קודמים של הרכב התקינו לה, ושאפשר להוריד אותה?

 

שוב תודה מראש!

פורסם

גם לי יש את זה ברכב, ויש לי איביזה 97

אין לי מושג למה הוא משמש, אבל אם היצרן שם אותו כנראה שיש לזה מטרה כלשהיא.

אולי זה למנוע מהכבל גז להמתח יותר מדי שבמשך מספר שנים לא יקרע.

אני גם אשמח לדעת למה זה משמש..

פורסם

זה בידיוק למה שאמרת, שהדוושה מגיע אליו המצערת פתוחה לגמרי, וזה מונע מהכבל להימתח יתר על המידה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מדובר במגביל דוושת מצערת, אבל אל תדאגו רבותיי, הוא לא מגביל את המצערת במנוע בשום שלב, רק מונע מכבל הגז מתח מיותר שעלול לגרום לקריעתו.

פורסם

הבדיקה אם זה מגביל את פתיחת המצערת עד הסוף היא פשוטה:

אחד יושב על ההגה לוחץ על הדוושה עד הסוף(שהמנוע כבוי) והשני מנסה לפתוח עוד את המצערת מהמנוע עם היד,אם יש פתיחה יש חופש בכבל שמצריך מתיחת כבל,ואם אין חופש אז הכל בסדר זה בהקשר להשגת מקסימום מצערת:

 

ולגביי כפתורים/מעצורים למינהם מתחת לדוושת הגז:בחלק מהמכוניות האוטומטיות יש כפתור קיק דאון

ויש מכוניות /אוטומטיות/ידניות שהתקינו או שיצאו ככה מהחברה עם הגבלת דוושת גז .

×
×
  • תוכן חדש...