Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6903 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברוכים הנמצאים .

 

יום שישי נחתתי מחודש ימים בארצות הברית.

חווי מחדשת חושים מעוררת תיאבון וכו'

לא יאמן איזה הבדלים ראשית הדברים אין ציצפופים מיותרים.

השוטרים קשוחים אבל אדיבים.

גם בתנועה ממש כבדה נוסעים פשוט איזה מירוץ מכוניות בלי ליצנים מתלהבים כולם על 130+

הם גם חותכים חופשי ולא נוצר באלגן מאחורה.

כמו כן כמויות נדיבות של פורשה ממש כמו איזה סובארו בימים הטובים.

לא מעט פרארי .

קצת פחות למבורגיני וכו'.

למי שנושא ללוס אנג'לס לחפש מוזיאון PRESTON

ממש אוצר של מקום החל ממכוניות עתיקות דרך טכנולוגיה חשמלית 1913 אם אני זוכר נכון .

המכונית BATMOBLIE A

S2000 ורודה ממהיר ועצבני 2

המכונית מהסרט GREASE

חלק שבו מכוניות פרארי .

 

לא רחוק משם סוכנות לוטוס אם ENZO בחלון ראווה נחה לה 6 למבורגיני שני הדגמים.

והרבה לוטוס אליס ואקיסג'.

ואין עדיין תמונות עוד לא הורדתי.

מוטו בחיים: חוץ ממה שלא טוב ,הכל טוב!

בכביש אל תנהג לאט ובעייפות, סע! מהר ובריכוז!!!!!!!!!!!! :evil:

פורסם

גם אני הייתי אמור להיות עכשיו בארצות הברית בסן פרנסיסקו:-(

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1383820#post1383820

 

שתף אותנו בכמה שיותר תמונות, בלי סלקציה

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

כמו כן כמויות נדיבות של פורשה ממש כמו איזה סובארו בימים הטובים.

לא מעט פרארי .

קצת פחות למבורגיני וכו'.

 

לא רחוק משם סוכנות לוטוס אם ENZO בחלון ראווה נחה לה 6 למבורגיני שני הדגמים.

והרבה לוטוס אליס ואקיסג'.

ואין עדיין תמונות עוד לא הורדתי.

 

 

casual in most states in the us

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

עוד ישראלי שחי בבועה, טס לחו"ל ונדהם מכמות המכוניות האקזוטיות.

צר לי לאכזב אותך, אבל זה ככה בכל המדינות המפותחות.

רק ישראל נשארה שחונה מאקזוטיות.

 

גמני התלהבתי כשראיתי את כל המבחר הזה בחו"ל.

עד שהבנתי שאצלהם זה סוג של "רגיל". אצלנו זה יחיד במינו...

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

אני לא מאוכזב דבר ראשון

דבר שני זה תמיד מיוחד

דבר שלישי על איזה בועהאתה מדבר?\\\

 

 

 

 

אמריקה כמו שלא ראית מעולם?

מוטו בחיים: חוץ ממה שלא טוב ,הכל טוב!

בכביש אל תנהג לאט ובעייפות, סע! מהר ובריכוז!!!!!!!!!!!! :evil:

פורסם

מה עם התמונות חבוב?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

×
×
  • תוכן חדש...