Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 205 99' - תצרוכת דלק שערוריתית


mush
שימו לב! השרשור הזה בן 6047 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא הייתי משלם כל כך הרבה על רב-מודד דיגיטלי כזה. אם כבר רב-מודד איכותי לחיים - רבי המודד של חברת fluke מעולים, מדוייקים ואמינים מאוד.
איכותי יותר כן,אבל עולה קרוב ל-1000 ש"ח.

טויוטה קורולה GLI 08 , ידנית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

האם שללת אפשרות של נזילת דלק?

אולי מד הקילומטרים מזייף (בכל זאת, מדובר בפיג'ו 205 :wink:)?

אולי אפילו טרמוסטט או יוניט מאווררים דפוק?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה...

 

מסלול 2 הרכבים די דומה.

ב מודל 89 מנוע המוציא 60 כ"ס וזה היה לפני 18 שנה אז אני מניח שאני לוחץ קצת יותר.

ב מודל 89 מזגן מקורי ובמודל 99 מזגן אלכס אוריגינל. אולי קשור לא יודע.

בהפעלת מזגן טמ"פ הנוזל בדגם החדש קטנה ב 5 מעלות מהמודל 89. בכלל הוא עובד קר ב 5 מעלות גם ללא מזגן.(רזרבות הקרור ב 89 אינם, לחיצה בעליה תדליק מנורה. הוא גם רגע לפני ראש מנוע(בריחת קומפרסיה למערכת הקרור).

במודל 99 ו 89 יש טרמוסטט

במודל 99 יוניט מאווור 2 מהיריות ובמודל הישן מהירות אחת חזקה. בהפעלת מזגן עובד מאוורר אחד במהירות חלשה טמ"פ יורדת ל 77 +-. (מודל 99).

במודל 99 המהירות החזקה של המאוורר כמעט ולא עובדת. רק החלשה מידי פעם . אולי רק בלחיצה ממש חזקה וארוכה. (כמו שצריך).

רזרבות קרור רבות.

בדיקת צריכת הדלק מתבצעת כדלקמן:

 

מילוי טנק מלא, רישום ק"מ.

לאחר כ 3/4 טנק מלוי טנק מלא.

סך כל הק"מ לחלק לכמות הדלק שנכנס (ליטר).

 

הרכב עבר 64000 ק"מ בלבד.למרות זאת פורק הדוד האחורי והוא נראה תקין(אין רעשים מבפנים בזמן טלטול) והוא אינו רקוב כלל.

 

התחושה הכללית שמודל ה 89 מגיב טוב יותר בזמן לחיצה(אני מניח שזה בגלל שהוא קרבורטור). למרות הנחיתות ב כ"ס התחושה די זהה עם היתרון קל למודל 89.

אבל בעליות ארוכות (ציונות, פרויד) מרגישים ש מודל 99 חזק יותר.

 

לא מוצא נזילות מישום מקום

 

אולי זה המזגן?

אולי המנוע עובד קר? לא נראה לי אבל אולי.

 

האם בדיקת הגזים התקינה, מאשרת שאין כל דבר פגום ב מערכת ההזרקה?

חיישן מצערת

חיישן חום

חיישן למדה

 

דני במידה והינך מעוניין וזה מתבקש, השמח להיפגש איתך.

אולי הנ"ל נותן כיוון.

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קבלו תיקון...

 

בהפעלת מזגן עובד מאוורר אחד במהירות חלשה טמ"פ יורדת ל 70 +-. (מודל 99).

80 % נסיעות עם מזגן פועל.

אולי טמ"פ נמוכה יחסית גורמת לי לצריכת דלק מוגזמת.

אבל ב כ 26% יותר מב 205 השני . האם הגיוני?

 

יש סיכוי קלוש מאוד, שהטרמוסטט תפוס על מצב פתוח?? למרות שמבדיקות שעשיתי לא כך המצב.

אני יפתח ויתבונן ויזואלית.

 

דני השמח לתגובה

 

 

בברכה

mush

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הכל באוטו בבדיקות מראה כתקין,ואם אתה נוהג את האוטו נכון מחד, וכמו השני מאידך, יתכן וזו הצריכה של האוטו לאופן ,צורת הנהיגה, ושעות השימוש בו.

 

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם ברכב השני המזגן פעל.

כמו שאמרתי, אני יבדוק טרמוסטט ויזואלית.

 

דני

האם הבדיקות שעשינו, מעידות על חיישן מצערת,חיישן טמ"פ אויר, וחיישן למדה תקינים? אולי המזרק דפוק?

 

והאם טמ"פ נמוכה שכזו יכולה להעיד על צריכה כל כך גבווה?

הרי אני נוסע רוב הזמן עם מזגן. רוב הזמן הרכב בין 70 ל 80 מעלות גג. ייתכן שכאן הבעיה?

עוד סיבה למה לשלול אלכס אוריגינל!

 

אני מסרב להניח לזה. זה עולה לי 200 ש"ח בחודש.

לא הגיוני. וממרמר מאוד.

 

מצטער על היותי נודניק, אבל זה חשוב מאוד.

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוש , הבנתי מדבריך שבדקת את הדוד האחורי , אני רוצה לשאול האם יש קשר בין דוד אחורי לבין צריכת דלק , אצלי הדוד גמור ומרשרש , האם זה מעלה את צריכת הדלק ?

תודה .

עוד השערה : בזוית מסויימת , כאשר מסתכלים על פית התדלוק ברכב שלי , כשהיא סגורה , אל מול האור , רואים התאיידות של דלק , אדי דלק דולפים החוצה , גם כאשר מכסה הדלק סגור .

האם יכול להיות שגם אצלך זהו המצב , ומכאן מקור הבעיה ?

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם הבדיקות שעשינו, מעידות על חיישן מצערת,חיישן טמ"פ אויר, וחיישן למדה תקינים? אולי המזרק דפוק?

 

 

כל החלקים תקינים לרגעי הבדיקה.היו בדיקות וכך, רגעים רבים כאלה.

 

הסבירות שהם תקינים גם בנסיעה רגילה, גבוהה.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצב בו אדיי דלק מאיידים להם כאשר הטנק סגור, זה מצב מסוכן מאוד! תקן זאת. אצלי תקין

דוד סתום יעלה תצרוכת דלק.

מרשרש: שבור וגמור מבפנים...תחליף.

 

אני מחכה לתשובה של דני לתגובתי האחרונה. מקווה שישפוך אור על הענין.

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עניתי בהודעה לפניך, פשוט לא הספקת לראות אותה כי הקלדנו באותו הזמן בהפרש של מס' שניות.

 

אוסיף, אולי מחר בצהרים אספיק להגיע (לאחר אירוע שאני מוזמן אליו) להגיע למפגש סטריאו (פורום אודיו) בנשר. אם כן, יהיה זה כנראה לא לפני 16.00 . אם אגיע אוכל להביט לאוטו אם יש משהו שלמרות הכל לא רואים במכשירים.

 

תתקשר בערך ב 15.00 ואולי אספיק להגיע ואז להתרשם מהאוטו ומ-יש או אין תקלה.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוודאי שחיישן טמפ' מזייף שמצביע לכאורה על טמפרטורה נמוכה מזו האמיתית, יביא לצריכת דלק מוגברת, אולם הדבר היה עולה ומייד בבדיקת הגזים.

 

להזכיר,עשו בדיקות גזים רבות שכולן הניבו תוצאה מושלמת. כל שנותר הוא שיתכן שמשהו שקורה בנסיעה לא אובחן, זאת בניגוד למצב בו הרכב נבדק וללא עומס בעמידה במקום.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוש אני הייתי הולך על הכיוון שצביקה פיק נתן, לגבי מד ק"מ שמראה על נסועה קטנה ממה שקיימת בפועל, נסה לבדוק מרחקים עם רכב אחר ועם שלך.

לא רוצה לבאס או משהו , אבל אולי זה יסביר את הק"מ הנמוך יחסית של הרכב.

בהצלחה!

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6047 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...