Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני קורא לחכמי הפורום לעזרה.

רכב סיטרואן ZX 93 1.4 קרבורטור

 

לאחר החלפת ראש מנוע המנוע המישך להתחמם.100 מעלות בערך

 

במוסך אמרו שזה לא יכול להיות הראש כי הם בדקו והכל תקין קומפרסיה וכו'.שלחו אותי למכון רדיאטורים.

 

שמה אמרו לי שהרדיאטור שלי לא סתום והמאווררים פועלים כמו שצריך במלוא עוצמתם.

 

למרות שאמרו לי שהרדיאטור לא סתום הלכתי ובכל זאת קניתי חומר לניקוי רדיאטור הוציא קצת לכלוך אבל עדין אותו דבר.

 

תרמוסטט החלפתי עם הראש גם כן.

 

אני נואש ולא יודע מה לעשות פונה לעזרתם איזה עוד תקלות יכולות להיות?

 

שהמומחים בדרום לא עלו עליהם?!?!?

 

:cry:

crazy... citroen ZX.

למכירה j-b weld יש לי שלוש חבילות.

פרטים בה"פ

פורסם

גם אני חושד במשאבת מים או יוניט/שעון חום מזייף.

אם כבר מורדים ראש + טימינג לא עדיף על הדרך להחלף משאבת מים?? לא מבין את זה.

 

 

בברכה

mush

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

מישהו יכול לתת לי עלות של משאבת מים חדשה

ויוניט כמה הם עולים בערך?

crazy... citroen ZX.

למכירה j-b weld יש לי שלוש חבילות.

פרטים בה"פ

פורסם

בדוק את הדברים הבאים:

1) פתח בבוקר כשהמנוע קר את פקק השמן (פקק מילוי שמן לא מדיד השמן) ובדוק האם יש טחינה /נס קפה יחד עם השמן.

אם כן,ראש מנוע הלך לעולם שכולו טוב (כי יש מעבר מים לשמן בגלל פריצת אטם ראש מנוע /סדק בראש המנוע.

2) מה מצב נוזל הקירור,(האם הרכב מאבד נוזל קירור? ,שוב בדיקה כאשר המנוע קר- יש לפתוח את הרדיאטור ולבדוק.

אם כל הבדיקות האלה תקינות הרי שיש כאן לא מעט אפשרויות לתקלה:

החל מטרמוסטט לא מתאים שמורכב ברכב (האם ההתחממות היא בעיקר בנסיעה בעליות ?),והמשך ברדיאטור שצריך ניקוי יסודי (לא עם תכשיר כמו שקנית ולאחר מכן ניקוז אוויר חובה מהמערכת),משאבת מיים נוזלת וגורמת לאיבוד חריף של נוזל קירור ולהתחממות הרכב,בעיה עם יוניט חום מזייפת/שעון חום מזייף .

מומלץ מאוד תחילה לעשות את שתי הבדיקות הראשונות המומלצות ומשם להמשיך קדימה,זכור כי ראש המנוע באחריות ואל תיתן לה להתפוגג (אל תיתן למוסך למשוך אותך 3 חודשים כי אז תיגמר האחריות ואתה עלול להיות בצרות)

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

  • ספונסר פורום
פורסם

נוקז אוויר מהמערכת? האוויר שנפלט מהמאווררים חם?

והשאלה הכי חשובה,האם המנוע מאבד מים, מנוע מתחמם תמיד יאבד מים!

אורן

פורסם

לא מאבד מים אין נס קפה בשמן (ראש חדש רשמתי)

לא מאבד נוזל קירור לא מעשן.

 

אני אבדוק את היונט חום והמשאבה היא בסדר.

crazy... citroen ZX.

למכירה j-b weld יש לי שלוש חבילות.

פרטים בה"פ

פורסם

פתח את השסתום לניקוז אוויר ! (כמו ונטיל) , חכה שיצא משם מים וסגור אותו. (לא על מנוע חם !!!!!!!)

בנוסף כמו שנאמר תבדוק את השעון ומשאבת המים

 

שים יד על הרדיאטור שהרכב חם, ותראה אם יש בו חלקים קרים.

פורסם
פתח את השסתום לניקוז אוויר ! (כמו ונטיל) , חכה שיצא משם מים וסגור אותו. (לא על מנוע חם !!!!!!!)

בנוסף כמו שנאמר תבדוק את השעון ומשאבת המים

 

שים יד על הרדיאטור שהרכב חם, ותראה אם יש בו חלקים קרים.

 

 

בוצע כבר אין בו חלקים קרים בחור לא סתום.

נעשה ניקוז אוויר

crazy... citroen ZX.

למכירה j-b weld יש לי שלוש חבילות.

פרטים בה"פ

פורסם

טוב מקום הסתכלתי בשעון

וראיתי השהמאווררים נכנסים לפעולה אחרי הקו של ה90 מעלות.

 

אז

crazy... citroen ZX.

למכירה j-b weld יש לי שלוש חבילות.

פרטים בה"פ

פורסם

אוקי אני חושב שאני יודע את הבעיה

הסתכלתי בשעונים וראיתי שהמאוררים נכנסים לפעולה

בקו אחרי ה90 מעלות.

 

אז זה אומר שהבעיה היא ביוניט?

crazy... citroen ZX.

למכירה j-b weld יש לי שלוש חבילות.

פרטים בה"פ

פורסם
מה הטמפרטורה בכביש מהיר בשיוט?

 

בZX מאווררים נכנסים כמעט ב100 מעלות במהירות ראשונה.

 

מה טמפרטורת הטרמוסטט? 89?

אם חום המנוע משחק בין 90 ל100 המצב אכן תקין.

 

 

המעלות עולות מעל ה100 כלומר בקו השני אחרי ה90.

 

ובתוך העיר הוא נשאר קו אחד מעל ה90.

 

 

אני יודע שזה לא תקין.

crazy... citroen ZX.

למכירה j-b weld יש לי שלוש חבילות.

פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...