Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6924 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום שישי אני יושב ברכב עם מזגן דולק במשך דקה

פתאום הרכב נכבה ומסרב להניע

אני מנסה להניע ולא מצליח

הפילטר דלק התרוקן

אחרי הרבה זמן הגיעה הדלק לפילטר אבל הרכב סירב להניע

פירקתי את הצינור שיוצא מהפילטר ודחפתי את הדלק למנוע ע"י נשיפה

המנוע התניע ואחרי 10 שניות נכבה

ושוב פילטר דלק התרוקן

הרכב נגרר למוסך ושם קבעו שהמצוף של הקרבורטור היה סתום

יכול להיות שהמצוף נסתם אפילו שיש פילטר דלק ?

כרגע הרכב עובד אבל יש הרגשה של חוסר דלק אין כוח כמו מקודם

חזרתי אליו והוא חיזק איזה בורג במשאבת דלק המכנית

אבל עדין צריך לתת גז כדי שהרכב יניע

לפני זה הרכב היה מניע בלי גז

 

הרכב הוא פיאט טיפו 1400 שנת 1992 קרבורטור עם משאבת דלק מכנית

פורסם

ערב טוב.

- לא מכיר מצוף דלק שנסתם.?

הסימפטום מצביע על משאבת דלק שהחזירה את נשמתה לבורא או שהיא לא שאבה עקב סתימה\חסימה של גודש במיכל הדלק.

במידה והמשאבה היא אכן הגורם לתקלה - רוב הסיכויים שהתקלה תחזור שהמשאבה תתחמם.

בברכה.

חיים יוד.

פורסם

יש איזה בורג ליד המשאבת דלק שיכול לכוון את הלחץ או שצריך לנקז אוויר ?

היה לו מפתח בין 12 ל 16 שהוא כיוון משהוא ליד משאבת הדלק כשהרכב עבד .

אני לא היתי שהוא תיקן את הרכב בפעם הראשונה הרכב נשאר אצלו

ואחד המכונאים שלו סידר את הרכב

כשהגעתי בבוקר הרכב היה אחרי תיקון

ומנהל המוסך לא היתה לו תשובה ישירה

הוא אמר שעשו ניקוי והמצוץ היה מלוכלך

הם עבדו על הרכב רק בבוקר והרכב היה מוכן כבר ב 9:30 בבוקר ושלמתי 200 ש"ח

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שוב הרכב נתקע (גם במקרה הזה המזגן היה עובד)

השעון דלק הראה שיש עוד רבע במיכל

הוספתי למיכל דלק 4 ליטר.

לקח זמן עד שהרכב הניעה שוב

ואז נסעתי עם הרכב לתחנת דלק ניכנס במיכל 10 ליטר פחות מהרגיל

מה שאומר שלפני שנתקעתי היה לפחות עוד 6 ליטר במיכל דלק .

ובחזר הביתה מתחנת דלק הרכב ניתקע שוב

בפילטר דלק היה קצת דלק אבל הצבע שלו היה חום כתום , לא נראה טוב.

סגרתי את הרכב והלכתי לאכול בחזרה אמרתי ננסה להניעה שוב את הרכב.

פתחתי את המיכסה מנוע

אני מסתכל על הפילטר דלק ורואה שיש דלק מבלי לתת סטרטר !

וכמובן הרכב הניע.

מה לעשות ללכת שוב למוסך שטיפל ברכב, מה להגיד לו ?

פורסם
ואז נסעתי עם הרכב לתחנת דלק ניכנס במיכל 10 ליטר פחות מהרגיל

מה שאומר שלפני שנתקעתי היה לפחות עוד 6 ליטר במיכל דלק .

 

אתה יודע, משום מה יש לי הרגשה שנשם מיכל הדלק סתום.

מה שגורם למשאבה ליצור ואקום בתוך מיכל הדלק, המיכל מתעוות מהלחץ עד שלמשאבה אין יותר כוח למשוך דלק. בנוסף בזמן תדלוק נכנס למיכל פחות דלק מהמצופה.

פורסם

גש חזרה למוסך שטיפל, רצוי שתפרט היכן המוסך, ותסביר לו מה שהסברת לנו. במידה ולא יכול שפור גש למכון קרבורטורים,

או למוסך אחר, עד כה המוסך לא הראה מקצועיות רבה, ועל פניו, נראה שתתקע שוב בעתיד.

טנק הדלק שלך מהול,וכנראה מלא בוצה, ויש לנקותו, ובנוסף יש לבדוק ספיקת דלק ממשאבת הדלק.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...