Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אירוע motor extreme


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6936 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא בידיוק ידעתי איפה לפתוח תנושא (פה או בפורום רכב) אבל נניח שהוא מתאים לפה... והוא חלק מספורט מוטורי...

 

חזרתי לפני שעה מההופעה, ובאמת שאין יותר מידי מה להגיד או יותר נכון לא ניתן לתאר מה שהלך שם במילים !

 

אני חושב שמי שלא "מפחד" להוציא את ה-190 שקל האלו בישביל חוויה של פעם ב-מי יודע כמה שנים יקח עד ששוב תיהיה כזאת הופעה בישראל אם בכלל... שווה לו ללכת ולהשקיע תכסף הזה, וכמו כולם גם אני מכיר תאכזבה מאירועים בסגנון אבל לא הפעם!!!

באמת שאתם לא יכולים לתאר לעצמכם איזה חוויה ואיזה אווירה שיש שם באיצטדיון. ויותר מזה בתור אחד שבא עם הזמנה אני הגעתי לשם כשאני הייתי בטוח ב-90% שאני הולך להתאכזב כמו בשאר האירועים שיש בד"כ בארץ, אבל האמת שהפעם יצאתי עם חיוך, ונראה לי שאני הולך לקחת עוד הזמנה להופעה של שבת... :lol:

 

בקיצור אם משהוא משועמם במוצאי שבת, או שהחליט ברגע האחרון אולי כן ללכת וחושב שהכיס שלו יעמוד ב190 שקל של הכרטיס (או פחות לכרטיסים יותר זולים) אני אומר מומלץ :idea:

כמה תמונות שבכלל לא יכולות להעביר מה שהלך שם להאנתכם (או שלא עם חשובה לכם האיכות) :

 

imgp3591gj9.jpg

 

imgp3603pp4.jpg

 

imgp3455fa7.jpg

Drive carefully! most people are caused by accident.

פורסם

לדעתכם.

יש סיכוי ללכת לקחת חלקים מהמכוניות ששם? (:

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

בירחון "הגה בשטח" פרסמו כתבה עלייהם.

העלות לא זולה בכלל,

לדעתי ניתן יהיה להביא כאילו ברגע שיסתיימו התקנות לספורט המוטורי.

לא בטוח שתהה כדאיות להחזיק כזה בארץ ...לא יהיה בשביל מה ....

פורסם

וואו סרון יפה, איך הן מתרוממות מהתאוצה!

 

ציפינו לסרטונים כאלו:

 

http://www.youtube.com/watch?v=RNw7CL23h08&mode=related&search=

 

:-P:-P

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

הייתי בהופעה של היום... בהחלט היה מטורף!

וד"T הרכב השחור "SUDDEN IMPACT" שרואים בתמונה למעלה על הגבעה... החליט שבא לו לסיים את היום על הגב :]

פורסם

BLAVA / כל מי שהיה היום - ברור שאנחנו מצפים לתמונות ופירוט איך הנס קרה?

BOUNTY HUNTER נסע היום כמו שצריך ? בסוף הערב ביום חמישי הדיפרנציאל הקידמי שלו העלה ניצוצות ונראה כאילו הוא עומד להחזיר את נשמתו לבורא.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אכן היה מדהים ולדעתי שווה כל שקל!!! אני לא מאמין שיש אנשים עוד מתלוננים שהמופע לא היה יפה, לדעתי זה שמונסטר טראק אמיתית חונה על אדמתנו זה כבר נס, כי דבר כזה לא נראה בתולדות המדינה אל תשכחו שזה המופע הראשון סך הכל, אולי זאת תהיה מסורת!

 

ואכן SUDEEN IMPACT מאז שהוא התחיל את הסיבוב האחרון שלו ידעתי שיקרה משהו, הבנתי את זה מאותה שניה שהוא נכנס עם הגלגל האחורי על ההתחלה של הרמפה וכמעט התהפך, אחרי כמעט 10 שניות הוא באמת התהפך כי השתולל כמו משוגע ולא עלה נכון על הגרוטאות, הנזק נראה די כבד.

 

ו-BOUNTY HUNTER גם היום העלה הרבה מאוד ניצוצות, נדמה לי שאלו פשוט הברקסים שלו, כי תמיד הניצוצות הופיעו אחרי בלימות חזקות.

 

אי אפשר להסביר את הרעש מנועים של הברים האלו! 1500 כ"ס ממנו V-8 שרק אלוהים יודע על איזה דלק הם נוסעים, בלי אגזוזים בלי קטליטים הרעש היה מ-ד-ה-י-ם.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

SUDEEN IMPACT זו המכונית השחורה נכון?

הייתי בהופעה של יום חמישי ובאמת היה רושם שהוא הכי שרוט מבין הנהגים. הוא ניסה לעלות הכל ברברס ואז כשהוא ניסה לעלות את הרמפה הכי גבוהה ברברס הוא נתקע למעלה והוציאו אותו עם טרקטורים.

to finish first first you have to finish

פורסם

לגבי המופע, דיי התאכזבתי מהמונסטרס, המון דיבורים, המון רעש ובקושי אקשן (חוץ מהשחורה שביום חמישי בהחלט נתנה שואו יפה).

דווקא מאוד נהנתי מאופנועי מוטורקרוס.

ומי הגאון שהביא את דידי הררי שלא שתק לרגע?!

 

אי אפשר להסביר את הרעש מנועים של הברים האלו! 1500 כ"ס ממנו V-8 שרק אלוהים יודע על איזה דלק הם נוסעים, בלי אגזוזים בלי קטליטים הרעש היה מ-ד-ה-י-ם.

 

המנועים שלהם מוסבים לנסוע על מתאנול, כמו כל מכוניות הדראג בארה"ב.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

ההופעה הייתה מצויינת!

למיטב הבנתי נציג מהמארגנים ביקשו תגובות בפורומי אופנועים על המופע בשביל לשפר לשבת!

:mm_yeah: חח גדול!

 

היה מצויין!

 

ולSI הייתה הנעה אחורית כל הערב...

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם

אני מאוד נהניתי.

 

סך הכל מופע שחורג מהנוף הרגיל בארץ...

 

נכון, האירוע לא זרם, וירחוני "מוטו" שימשו כעפיפונים... ואפשר להגיד עוד הרבה דברים שליליים.

 

אבל היה נחמד בסך הכל, המנועים רעמו, האופנועים התעופפו, והמכוניות נמעכו :twisted:

 

איך באמת המונסטר התהפך? אני מניח ש"ווילי" ארוך מדי?

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

×
×
  • תוכן חדש...