Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אירוע motor extreme


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוא ניסה לטפס עם שני גלגלים על גבעת החול נחיתה של האופנועים...

האמת שהוא התחרע יותר מידי לקראת הסוף

אבל הוא יצא גבר נתן את הקסדה שלו לאיזה ילד קטן בר מזל שישב ביציע ונתן את הכל למרות הבעיות הטכניות שהיו לו בשביל הצופים!

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם

הייתי ביום שבת ו ...... לא התאכזבתי בכלל.

מראש ציפית שלא יהיה הרבה "אירועים" על המסלול ואכן לא היו.

מראש צפיתי את העומס, ואכן היה עמוס.

מראש צפיתי את ההתרגשות של ילדי - ואכן הם היו בשמיים........

 

הדציבלים נהדרים, וכמו שכתבו - מזל שמערכת ההגברה לא איכותית,

לדידי הררי היה צריך לסתום את הפה, אבל במה היו ממלאים את הזמן ? - הרי פעילות על המסלול לא הייתה.....

לכן אני מניח שהוא הונחה לדבר, ו...לדבר, ו ...לדבר עוד קצת.

 

מי שיבדוק נטו את הזמנים - 13 דקות פעילות למפלצות, ו22 דקות לאופנוענים. למרוח את זה על שעתיים - זו אומנות בפני עצמה.

 

והקהל - ליידי רוב האנשים נהנו יותר מהטסת טיסני נייר מעמודי ה"ציונים" שאפילו לא התבקשנו להניף פעם אחת ......

 

בקיצור - היה טוב, ויכול להיות טוב הרבה יותר. העיקר שהילדים נהנו.

 

שני תיקונים,

האחד - זו לא הפעם הראשונה. הם היו בארץ לפני כארבע שנים ובצעו הופעות בצפון.

השני - ההתהפכות היא תוצאה של שיפוע צד כמו בכל ג'יפ שינסה לטפס באופן לא אחראי.

פורסם

אם כבר מכסים את ר"ג בעפר למה לא לשים גישרון ולקיים Super Special ?

 

ביזבוז!

 

(במשך שנתיים עברתי כמעט כל יום ליד סדנת BIG FOOT בסיינט לואיס - אף פעם זה לא משך אותי)

Mazda MX-5 NC RWD

Subaru Forester 2.5 Sport AWD

BMW R1200GS Adv

×
×
  • תוכן חדש...