Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

אני מעוניין למכור פולו SDI שנת 98.

אני יד ראשונה על הרכבוהוא וטופל במוסך מורשה כל התקופה.

הרכב עבר 170K קילומטר ולאחרונה הוחלף מדחס מזגן בעלות של 2000 ש"ח.

לרכב יש כמה בעיות:

1. קילופי צבע על הגג ותא המטען (לא כל הצבע אלא רק השכבה העליונה - הפח מכוסה)

2. הפלסטיק באזור האמצעי סדוק בכמה מקומות.

3. יש בעיה עם המחשב ABS שמצריכה החלפה.

מחיר המחירון שלו בשכלול הק"מ והידים הוא 22300 ש"ח.

כמה לדעתכם סביר לבקש על רכב כזה?

האם שווה לתקן חלק מהליקויים כדי להעלות את ערכו?

 

תןדה מראש.

פורסם
היי

 

1. קילופי צבע על הגג ותא המטען לא לתקן, צביעה מחדש תמיד מחשידה בתאונה ומרחיקה קונים פוטנציאלים

2. הפלסטיק באזור האמצעי סדוק בכמה מקומות. פלסטיק באמצע? באמצע של מה? איפה בדיוק?

3. יש בעיה עם המחשב ABS שמצריכה החלפה. החלפה של המחשב? פה יש לך בעיה, זה יקר וכל אחד ינסה לקזז לך את עלות חלק מקורי, חדש. נסה למצוא מחשב תקין בפירוקיות. זה יעלה לך זול בצורה משמעותית.

 

האם שווה לתקן חלק מהליקויים כדי להעלות את ערכו?

 

תןדה מראש.

 

באופן עקרוני לא הגיוני להוציא כסף על מנת שאולי תקבל אותו בשלב יותר מאוחר, מצד שני, יש תקלות (כמו ה ABS) שיבריחו ממך קונים או שיגרמו להן לקזז לך סכומים גדולים מהמחיר ולכן עדיף לתקן אותן מראש.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

שלא לדבר על הבטיחות שלך בינתיים בנסיעה עם ABS תקול שיכול לגרום לתקלות לא צפויות בזמן בלימת חירום.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

היו בעבר הודעות בקשר ל ABS בדגם הנ"ל.

שווה להציץ ולבדוק איך התקלות נפתרו (היו מקרים גם שניקוי החיישנים רק הספיק).

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

×
×
  • תוכן חדש...